Какво е тикетинг софтуер?
Tiketing Софтуерът е система, чрез която много по-лесно се разрешават проблемите на клиентите. Това е по-прост метод от обслужване чрез имейли. Той дава възможност на служителите да работят по-ефективно, позволява приоритизиране, а също така ви можете да съхранявате всички съобщения и клиентски данни на едно място.
Тикетинг софтуерът е добра бизнес инвестиция. Оказва влияние върху разходите, приходите, ефективността на работата и удовлетвореността на клиентите.
Frequently Asked Questions
Какво е тикетинг софтуер?
Тикетинг Софтуерът е платформа, която улеснява решаването на проблеми на клиенти идващи от различни комуникационни канали като имейл, чат и социални мрежи. Всеки пристигащ запис се превръща в тикет.
Струва ли си да използвам такъв софтуер?
Струва си да използвате тикетинг софтуер, защото той дава възможност на служителите да работят по-ефективно, позволява приоритизиране, а също така ви можете да съхранявате всички съобщения и клиентски данни на едно място. Освен това членовете на екипа за обслужване могат лесно да споделят съдържание помежду си.
Можете ли да използвате тикетинг софтуер чрез LiveAgent?
LiveAgent предоставя тикетинг софтуер. Той е интуитивен, лесен за използване и Ви позволява да боравите с всички необходими комуникационни канали, отчети и вътрешна комуникация.
След като сте се запознали с нашата страница за тикетинг софтуер, може да се интересувате от това какво представляват телефонните тикети. Разберете как телефонната комуникация може да бъде интегрирана в цялостния процес на управление на тикети за по-добро обслужване на клиентите. Ако търсите начин за ефективно съхранение и управление на клиентска информация, посетете нашата статия за тикет/информация за клиента (CRM). Там ще откриете как съхранението на данни може да подобри вашата комуникация с клиентите. За тези, които желаят да разберат повече за системите с отворен код, нашата статия за система за управление на тикети с отворен код е перфектното четиво. Научете за преимуществата и възможностите, които тези системи предлагат. Ако се интересувате от подобрение на комуникацията чрез чат, разгледайте нашата страница за чат клиент. Там ще откриете различните видове чат клиенти и техните функции. Също така, поддръжката чрез чат предлага много предимства и нашата статия за поддръжка чрез чат ще ви даде полезна информация за това как да използвате този инструмент за по-добро клиентско обслужване.