Какво представляват точките на контакт?
Точката на контакт е времето, в което даден клиент е бил в контакт с компанията ви, преди или след извършването на покупка, поради различни причини.
Преди закупуването на продукта, докато клиентът търси и разглежда различни продукти на компанията ви, този процес се нарича точка на контакт.
След като закупи продукт на компанията ви, ако клиентът се обади за ремонт или потърси каквато и да е била информация за продукта, този процес също се нарича точка на контакт.
Компаниите трябва да рекламират продуктите си по такъв начин, че те да имат възможно най-много точки на контакт с клиентите. Колкото е по-висок броят на точките на контакт на една компания, толкова по-добре за нея.
Frequently Asked Questions
Какво представляват точките на контакт?
Точките на контакт са времето, в което даден клиент е бил във връзка с компанията ви преди или след закупуването на даден продукт или услуга поради различни причини, например да получи повече информация за даден продукт или за да подаде жалба.
Кои са най-често срещаните точки на контакт?
Типичните точки на контакт са комуникацията с отдела за обслужване на клиенти чрез различни канали, писането на коментари в социалните медии, оставянето на оценки и ревюта в мрежата.
Можете ли да оцените всички точки на контакт в LiveAgent?
В LiveAgent можете да оцените всички точки на контакт свързани с каналите за връзка, благодарение на което клиентите и потенциалните ви такива могат да се свържат с бранда ви.
Ако искате да подобрите клиентското си обслужване, разгледайте статията за най-добрият софтуер за обслужване на клиенти. Тя ще ви помогне да разберете защо софтуерът е необходим и как може да подобри клиентското изживяване.
За по-задълбочено разбиране на разликите между клиентска услуга и клиентско обслужване, прочетете нашето ръководство за клиентска услуга спрямо клиентско обслужване. Това ще ви даде ясна представа за ролите и значението на двете концепции.
Ако вашият бизнес се нуждае от ефективни решения за комуникация, не пропускайте да разгледате възможностите на live чат за корпорации. Тази статия ще ви покаже как live чатът може да бъде интегриран във вашата стратегия за обслужване на клиенти.
Научете как ID на тикета в LiveAgent оптимизира клиентското обслужване с уникални референтни номера за бързо добавяне на данни и следене на статуси. Открийте предимствата на системата за управление на тикети, която предотвратява обърквания и подобрява ефективността. Регистрирайте се безплатно и преобразете клиентското си обслужване!
Открийте как чат клиентът на LiveAgent подобрява комуникацията и продуктивността с функции като групови разговори, споделяне на файлове и интеграция с други инструменти. Изградете конкурентно предимство с нашия безплатен софтуер и създайте силен бранд. Опитайте безплатно и увеличете ефективността на вашия екип днес!