Какво е трабъл тикет?
Трабъл тикет означава буквално заявка за предоставяне на съдействие, получена в компютърната система за управление на обслужването на клиенти. Тази система може да бъде наречена и система за следене на проблеми.
Това е компютърна система, която регистрира и управлява списъци със заявки за помощ или отстраняване на проблеми, организирани според нуждите на доставчика на услуги. Често системата за работа с трабъл тикети е свързана с база данни, съдържаща информация за клиентите, продуктите, както и решения на най-често срещаните проблеми.
При постъпването на нова заявка се създават или отварят съответните тикети, а целта е затварянето или поправянето на тези получени грешки, осигурявайки решение на докладвания в тикета проблем.

Frequently Asked Questions
Какво е трабъл тикет?
Трабъл тикетът е заявка за съдействие от страна на клиента. Проследява се от системата за клиентска поддръжка. Клиентът може да подаде искането си по всеки един наличен начин за връзка (по имейл, в социалните медии, във формата за контакт, в чата на живо.
Какви видове трабъл тикети има?
Трабъл тикетите може да бъдат свързани с въпроси за продукти или услуги преди закупуването им, с подаването на жалба след направена покупка, със съобщаването за дефект в продукта или услугата, използвани от клиента.
Може ли LiveAgent да бъде считана за система за работа с трабъл тикети?
LiveAgent може да бъде считана за система за докладване на грешки. Тя позволява на служителите да управляват заявките, да оказват съдействие на клиентите за решаване на проблемите им и да автоматизират процеса си на работа.
След като научихте повече за трабъл тикетите, може да се интересувате от шаблони за известия, които ще ви помогнат да автоматизирате процеса на известяване. Тези шаблони могат значително да улеснят комуникацията с клиентите ви и да подобрят тяхното обслужване. Ако търсите по-добро решение за вашия helpdesk, разгледайте алтернативата на Pure Chat - LiveAgent, която предлага най-бързият чат и увеличава клиентската удовлетвореност. LiveAgent е мощна алтернатива на Pure Chat и може да ви предостави повече функции на по-достъпна цена. Ако сте в процес на търсене на алтернатива на Userlike, LiveAgent е отличен избор с мощен и удобен за потребителите набор от инструменти. С него ще можете да обработвате ефективно входящите съобщения и да обслужвате клиентите си от всеки един канал.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!