Какво прави трансфера на тикета?
Тикетите може да бъдат трансферирани между отдели и/или агенти. По подразбиране, в новия случай на LiveAgent, всички тикети принадлежат към общия отдел. Ако създадете повече отдели и/или агенти, можете да избирате от падащото меню за да направите собственост на тикета .
Всички трансфери на тикети са с времеви печат и точното време и лице, отговорно за трансферирането може да бъде видяно на последователността на билетите.

Frequently Asked Questions
Какво означава трансфер на тикет?
Трансфер на тикет е тикет, който се трансферира от един отдел към друг, или от един агент към друг.
Как можете да използвате опцията за трансфер на тикет?
За да използвате опцията за трансфер на тикет, трябва да изберете тикета, на който искате да направите трансфер и да изберете агента или отдела, на който искате да отидете.
Достъпна ли е характеристиката за трансфер на тикет на LiveAgent?
На LiveAgent има достъпен трансфер на тикет. Опцията по подразбиране позволяват всички билети да принадлежат към общата секция. Ако имате повече отдели и повече агенти, трябва да изберете от падащото меню за да направите трансфер на билетите.
След като сте научили повече за трансфер на тикет, може да разгледате и трабъл тикет, за да разберете как да се справите с различни проблеми в обслужването на клиентите. Това ще ви помогне да подобрите ефективността и удовлетвореността на вашите потребители. Също така, прочетете за тикет нишка, за да научите как да следите историята на комуникацията с клиентите и да осигурите безпроблемно потребителско изживяване. Ако искате да получите по-добра представа за цялостното управление на тикети, тази статия ще ви даде съвети как да оптимизирате вашия процес на работа.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!