Какво е цел?
Понякога може да ви се наложи да уведомите системата на трета страна за нов тикет или важна промяна касаеща тикета (например нов отговор в тикета). Целите, в този контекст, и условията си приличат.
При настъпването на определени условия можете да извършвате различни задачи директно в LiveAgent чрез задействането на определени правила или в приложения на трети страни чрез API.
Frequently Asked Questions
Какво означава терминът цел?
Целта е важен елемент, който ви позволява да измерите и прецените дали планирания резултат е бил постигнат.
Какви са предимствата от използването на цели?
Целите ви позволяват да прецените дали компанията ви работи успешно в дадена сфера на действие. Целите трябва да бъдат измерими, за да можете да разполагате с количествен анализ на прогреса си.
Можете ли да използвате цели в системата на LiveAgent?
В системата на LiveAgent можете да използвате цели. Това ще ви позволи да прецените дали компанията е постигнала очакваните резултати.
Ако сте се заинтересували от това как да подобрите клиентското си обслужване, не пропускайте да разгледате нашата статия за най-добрия софтуер за обслужване на клиенти за 2021. Там ще откриете полезна информация и безплатна пробна версия, която може да ви помогне да направите информиран избор.
В случай че искате да се запознаете с предимствата на live чата за корпорации, посетете нашата страница за live чат за корпорации. Ще научите как този инструмент може да подобри взаимодействието с вашите клиенти и как да го интегрирате във вашия уебсайт.
За повече информация относно поддръжката чрез чат, разгледайте нашата статия поддръжка чрез чат. Там ще откриете отговори на често задавани въпроси и ще разберете какво е поддръжка чрез чат.
Ако искате да разберете защо компаниите за разработване на софтуер избират LiveAgent, вижте нашата статия защо компаниите за разработване на софтуер избират LiveAgent. Тази статия ще ви предостави три основни причини и ще ви помогне да се фокусирате върху нуждите на клиентите си.
И накрая, ако се интересувате от това какво представлява интерфейсът на агента и как можете да го използвате, посетете нашата страница за интерфейс на агент. Там ще намерите информация за функциите и докладите, които можете да създадете.
Брандът е нещо повече от символ и дизайн – това е обещание към клиентите, което изгражда лоялна общност и повишава продажбите. Научете как да създадете силен и запомнящ се бранд, който споделя ценности с клиентите си. Използвайте социални медии и онлайн отзиви за успешното му развиване. Присъединете се към LiveAgent за безплатен тестов период и подобрете клиентското си обслужване.
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.