Какво е удовлетвореност на клиентите?
Удовлетвореността на клиентите е интензивност или степен на удовлетворение, получеа от продукти, услуги или грижа за клиента. Това е ситуация , в която клиентът е доволен от компания. Удовлетвореността на клиентите отразява дали очакванията на клиента са изпълнени или не.
Когато дадена компания повиши удовлетвореността на клиентите, тя може да намали разходите и да увеличи продажбите. Щастливият клиент често препоръчва компанията на своите приятели, семейство или колеги и това води до нови потенциални клиенти. Фирмата може да повиши удовлетворението чрез предоставяне на качествени продукти, услуги и поддръжка на клиенти, чрез цени или чрез добра атмосфера на магазина. Но има и много други начини.

Frequently Asked Questions
Какво е удовлетвореност на клиентите?
Удовлетвореността на клиентите е степента на удовлетвореност на клиента от продукта или услугата, които са закупили, или от клиентската поддръжка. Tя отразява дали очакванията на клиента са изпълнени и нуждите са удовлетворени.
Как да измерим удовлетвореността на клиентите?
Удовлетвореността на клиентите може да се измери по няколко начина. Това може да е резултат от удовлетвореност на клиентите, благодарение на който ще получим отговори на въпроса дали клиентите са доволни от обслужването на клиентите или не. Можете също така да проучите оценката на усилията на клиента, която показва колко усилия трябва да положи клиентът в процеса и да се свърже с обслужването на клиентите. Друга възможност са анкети с подробни запитвания, които се изпращат на клиентите чрез приложението, след приключване на услугата, по имейл или чрез чат на живо.
Как да подобрим удовлетвореността на клиентите?
За да подобрите удовлетвореността на клиентите, направете обслужването на клиентите възможно най-високо - така че клиентът да почувства важен за вас. Опитайте се също така да разберете клиента и неговите решения и да отговорите на неговите нужди. Трябва също да се погрижите за потребителско изживяване, за да може клиентът ви да премине през процеса на покупка по най-лесния и интуитивен начин.
След като прочетете текущата страница, може да се заинтересувате от статията за оценка за удовлетвореността на клиентите. Тя ще ви помогне да разберете как да измерите и подобрите нивото на удовлетвореност сред вашите клиенти.
Друга полезна страница е тази за клиентска анкета за удовлетворение, където ще откриете как да създадете и използвате анкети за събиране на ценна обратна връзка от клиентите.
Не пропускайте и историята на успеха на WebSupport, която показва как ефективно измерване на клиентското удовлетворение може да доведе до значителни подобрения в обслужването.
Накрая, разгледайте и статията за удовлетвореността на клиентите от обслужването, където ще научите как да постигнете и задържите високи нива на удовлетворение у вашите клиенти чрез качествено обслужване.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!