Какво представлява удовлетвореността на клиента?
Най-голямата цел на много компании е да постигнат удовлетворенот у своите клиенти. Това се нарича още клиентско ‘уау’, което от своя страна изразява тяхната емоция. Необходимо е да се знае какво очакват клиентите от компанията. Целта е да се надхвърлят очакванията на клиентите. Има много начини как да спечелите удовлетворението на клиентите.
Frequently Asked Questions
Как да определим нуждите на клиента?
Удовлетвореността на клиента представлява покриването на неговите нужди и предлагането на качеството, което очаква. За да се задоволи нуждата на клиента е необходимо поне да се достигне до неговите желания. Ключът за това е да се следва сценарии и да се проучат критериите, които той има.
Какво е в основата на удовлетвореността на клиента?
Основата на удовлетворенотта на клиента е изпълнението на всички негови нужди. Това се състои в задоволяване на очакванията за услуга или продукт, подходящо обслужване на клиентите и правилно реализиран безпроблемен процес на покупка. (Например пратка на продукта в обявеното време)
Каква е противоположността на удовлетвореността на клиента?
Обратното на удовлетвореността на клиентите е тяхното недоволство. То се появява когато нуждите и очаквания на клиента не са изпълнени. Клиентът очаква повече и получава по-малко. Това не би могло да се случи на вторият етап в процеса на покупка.
Ако искате да разберете повече за това какво представлява оценката за удовлетвореността на клиентите и как тя може да подобри вашия бизнес, прочетете статията за оценка на удовлетвореността на клиентите. Там ще намерите полезни съвети как да използвате тези оценки за да оптимизирате клиентското си обслужване.
За да получите по-задълбочено разбиране за това как да създадете анкета за удовлетворение, посетете нашата страница за клиентска анкета за удовлетворение. Тази статия ще ви помогне да определите ключовите въпроси и цели на вашето проучване.
Ако се интересувате от изследване на стойността на клиента и как тя може да бъде създадена и използвана във вашия бизнес, разгледайте статията за стойността на клиента. Ще получите полезни насоки как да увеличите стойността, която предлагате на вашите клиенти.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!