Какво е уеб helpdesk?
Уеб Helpdesk , накратко WHD е технология, която осигурява обслужване и тикетинг управление. Позволява на потребителите да улеснят управлението на услугите. Цялата комуникация се съхранява в тикети, които се управляват. Той също така предлага управление на хардуерни и софтуерни активи, на знания, автоматизирани заявки за отзиви от потребителите и много други. Цялата настройка е достъпна за потребителите директно от браузъра. Потребителите се нуждаят само от уеб браузър, за да стартират уеб helpdesk.
След като сте се запознали с уеб helpdesk, може да разгледате как да подобрите клиентското си обслужване чрез прехвърляне към LiveAgent. Вижте кои данни и файлове можете да прехвърляте и как това ще подобри вашето клиентско изживяване.
Ако се интересувате от защита на данните, прочетете за GDPR-съвместимия help desk софтуер. Научете как този софтуер подпомага вашето клиентско обслужване, съобразено с най-новите регулации.
Разгледайте и шаблони за хелп деск като начин да улесните комуникацията с клиентите. Примерите за шаблони ще ви покажат как да отговаряте бързо и ефективно на различни запитвания.
За повече информация как да измерите успеха на вашето обслужване, разгледайте темата за удовлетвореността на клиентите от обслужването. Открийте как да подобрите клиентските оценки и задържането на клиенти.
И накрая, научете повече за поддръжка чрез чат, която е бърз и ефективен начин за комуникация. Разберете как да интегрирате чатовете във вашето клиентско обслужване и да увеличите клиентската удовлетвореност.