Какво е управление на тикетите?
Ръчното проследяване на запитванията от клиентите би било свързано с много време и трудно за контролиране. Управлението на тикети е задължителна функция на системата за клиентска поддръжка. Позволява управлението на информацията и запитванията на клиентите. Компаниите използват управлението на тикети, за да отговарят на запитванията на клиентите. Тикетът има статус и определя вида на искането. Това помага на екипа за обслужване на клиенти да работи по-организирано и да помага по-качествено на клиентите. Управлението на тикетите прави работния процес по-лесен и по-бърз.
Frequently Asked Questions
Какво означава терминът управление на тикетите?
Управлението на тикети е процесът на управление на проблемите и запитванията на клиентите. Вградено е в софтуера за управление на тикети и е често използван бизнес инструмент.
Какви са принципите на управление на тикетите?
Има редица важни правила. На първо място разглеждайте всеки тикет самостоятелно и мислете за него като човек, нуждаещ се от помощ. На второ място настройте системата за клиентска поддръжка според потребителския опит. Не създавайте напълно нови процеси, а използвайте най-добрите практики прилагани в компанията ви. Бъдете ясни в общуването си с хората и се грижете за развитието на служителите и целия екип.
Позволява ли LiveAgent управление на тикетите??
LiveAgent ви позволява да управлявате тикетите си. Продуктът автоматично проследява и превръща всички запитвания от клиенти в тикети. Всяка една входяща форма на комуникация се превръща в тикети с цел подобряване на управлението.
След като се запознаете с управлението на тикети, може да разгледате какво представлява системата за управление на тикети и какви ползи може да донесе тя на вашата компания. Това ще ви помогне да разберете защо е важно да разполагате с такава система.
Ако искате да научите повече за отворените кодови решения, прочетете за системата за управление на тикети с отворен код. Тази статия ще ви даде представа как работят тези системи и какви предимства предлагат.
За по-добро разбиране на взаимодействието с клиентите, може да разгледате информацията за тикет/информация за клиента (CRM). Там ще научите как съхраняването на клиентска информация може да подобри обслужването.
Ако се интересувате от телефонни взаимодействия, статията за телефонни тикети ще ви бъде полезна. Разберете какво представляват те и как могат да улеснят комуникацията с клиентите.
И накрая, ако искате да научите за интеграциите, които могат да подобрят управлението на вашите финанси, прочетете за управление на сметки. Тази статия ще ви покаже как интеграциите могат да подобрят ефективността на вашата система.
Управление за обслужването на клиенти
Научете как да управлявате клиентското обслужване с LiveAgent! Създайте дългосрочни и ползотворни взаимоотношения с клиентите чрез автоматизирани процеси и подобрете качеството на обслужване. Регистрирайте се безплатно и открийте как да оптимизирате времето и ресурсите си.