Какво е възлагането на тикет?
Тикетът е комуникацията между агент и клиент. Тикетите са създадени без собственост. Необходимо е да се възлагат тикетите на правилните клиенстки представители или отдели, както и ръчно да се променя собствеността. Знаете ли кой е отговорен за решаването на проблеми и запитвания, както и избягването на проблеми.
In LiveAgent you are able to set up automatically assigning tickets to a customer representative after reply. Customize your own criteria, rules and conditions in configuration and run it automatically.

След като научите какво представлява възлагането на тикет, може да разгледате какво представлява тикет формата. Тя е важна част от системата за управление на клиентските запитвания. За да разберете повече за това как работи интерфейсът на агент, разгледайте неговите функции и възможности. Това ще ви помогне да управлявате тикетите по-ефективно. Ако искате да подобрите записването на информация в системата, разгледайте какво представляват бележките в Help Desk системата. Те могат да бъдат полезен инструмент за вашата екипна работа. И накрая, запознайте се с безплатните хелп деск шаблони, които могат да улеснят комуникацията ви с клиентите. Те са лесни за използване и могат да спестят време на вашия екип.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!