Какво е възлагането на тикет?
Тикетът е комуникацията между агент и клиент. Тикетите са създадени без собственост. Необходимо е да се възлагат тикетите на правилните клиенстки представители или отдели, както и ръчно да се променя собствеността. Знаете ли кой е отговорен за решаването на проблеми и запитвания, както и избягването на проблеми.
In LiveAgent you are able to set up automatically assigning tickets to a customer representative after reply. Customize your own criteria, rules and conditions in configuration and run it automatically.
След като научите какво представлява възлагането на тикет, може да разгледате какво представлява тикет формата. Тя е важна част от системата за управление на клиентските запитвания. За да разберете повече за това как работи интерфейсът на агент, разгледайте неговите функции и възможности. Това ще ви помогне да управлявате тикетите по-ефективно. Ако искате да подобрите записването на информация в системата, разгледайте какво представляват бележките в Help Desk системата. Те могат да бъдат полезен инструмент за вашата екипна работа. И накрая, запознайте се с безплатните хелп деск шаблони, които могат да улеснят комуникацията ви с клиентите. Те са лесни за използване и могат да спестят време на вашия екип.