Броят на VoIP потребителите расте сред бизнесите, защото е удобно да използвате интернет връзката си за гласов трафик. Всичко, от което се нуждаете, е инфраструктуктура за работа с VoIP трафик. Точните компоненти на успешната VoIP инфраструктура зависят от това какво имате вече и какви са изискванията ви.
Какво е VoIP инфраструктура?
VoIP инфраструктурата се състои от физически и софтуерни компоненти, от които се нуждаете, за да работи функцията “глас чрез интернет протокол”. Успешната VoIP инсфраструктура осигурява безпроблемна транспортна система за гласов трафик (или друга мултимедия), независимо от физическата локация.
Компонентите на инфраструктурата за гласова мрежа са
Достатъчен капацитет на връзката – всяко обаждане се нуждае от отделно “парче” от честотната лента, за да се гарантира безпроблемен трансфер; ако не разполагате с връзка с достатъчно голяма честотна летна, пакетите могат да се изгубят, което означава, че качеството на обаждането се влошава или има закъснения. За да избегнете това, можете да изберете хибридна версия и да използвате отделна високоскоростна интернет връзка (използвайте софтуер за защита на данни за целта) или попитайте интернет доставчика си за гарантирана честотна лента.
VoIP доставчик – изберете надежден доставчик за нуждите на бизнеса ви за гласова мрежа (има множество VoIP доставчици, които предлагат услуги, свържете се с доставчик на VoIP услуги и обсъдете нуждите на мрежата си, или може да изберете частна мрежа на място и да настроите собствена мрежа). Свалете софтуера на VoIP доставчика и следвайте инструкциите.
VoIP телефон, който използва IP (може да е физически или софтуерен телефон, който работи като приложение или бизнес телефон с множество линии и функции) – свързва се с етернет кабел към VoIP рутер или модем, или към WiFi с безжичен адаптер. Или може да използвате стандартен телефон с адаптер за VoIP телефония – свързан към компютъра или модема ви.
С какво LiveAgent може да ми е от полза?
В качеството си на декстоп основата на успешната ви VoIP инфраструктура, LiveAgent ви дава възможност да използвате VoIP услуги и инструменти, които вървят ръка за ръка. Каквото и да търсите в настолен софтуер за многоканално обслужване или управление на запитвания, можете да подпомогнете работата си чрез добавянето на VoIP система. Например, софтуер за телефонна централа със система за автоматични гласови отговори (IVR) ви дава възможност да разработите свой собствен канал, който да разпределя обажданията към правилния отдел и заедно с автоматичното разпределяне на обаждания ACD да обработва голям брой входящи обажданиФЖя, функция за обратно обаждане и неограничен запис на разговори. Освен това, можете да разработите собствен клиентски портал, да имате лайв чат, база знания и да създадете автоматизирани бизнес решения, персонализирани за вашите нужди.
Get the right call center features
VoIP Infrastructure is an essential component of any business communication system. Find out more about its benefits here!
Frequently Asked Questions
Как да изградя VoIP инфраструктурата си?
Решете какво искате от нея (дали искате да провеждате международни обаждания, входящи или изходящи обаждания и т.н.). Проверете с какво разполагате що се отнася до хардуер и софтуер и какви настройки трябва да се направят за въвеждането на VoIP. Проверете капацитета на връзката си (честотната лента). Изберете доставчик на VoIP услуги и следвайте инструкциите за софтуера и интеграцията.
Защо са важни VoIP интеграциите?
VoIP интеграциите имат много предимства и значението им зависи от нуждите ви. Най-важните са лайв чат, CRM и API.
След като се запознаете с концепцията за VoIP инфраструктура, можете да разгледате нашия терминологичен речник, за да научите повече за различни термини в сферата на help desk софтуера. Това ще ви помогне да разширите знанията си и да подобрите клиентското си обслужване.
Открийте как LiveAgent интеграциите могат да трансформират вашия бизнес, като свързват различни приложения и инструменти за подобрена автоматизация и ефективност. Изберете от широк спектър от интеграции, като CRM, VoIP доставчици и инструменти за управление на проекти, за да подобрите клиентското обслужване и управлението на бизнес процесите. Регистрирайте се безплатно и разгледайте възможностите за разширяване на вашия бизнес.
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.