Какво е време за решаване?
Времето за решаване е времето, за което тикетът бива решен. Започва от секундата, в която тикетът влиза в системата ви за клиентска поддръжка и приключва, когато служителят или клиентът натисне бутона “Реши”. Понякога тикетът може за бъде автоматично решен от правила работещи във фонов режим
Най-типичният пример за автоматично решаване на тикет е, когато клиентът напише въпрос, служителят от екипа за обслужване му отговори и след това клиентът не отговаря повече. Обикновено правилото се задейства след няколко дена на липса на активност, което в този пример решава тикета.
Frequently Asked Questions
Какво е време за решаване?
Времето за решаване е времето от постъпване на запитването на клиента до пълното решаване на случая, когато служителят натисне бутона "Реши" (понякога тикетът може за бъде автоматично решен от правила работещи във фонов режим).
Как можете да изчислите времето за решаване?
За да изчислите времето си за решаване, трябва да разделите общото време на всички тикети/обаждания на броя обработени запитвания.
Как да подобрите времето за решаване?
За да подобрите времето за решаване, на първо място трябва да осигурите качествено обслужване на клиентите. Служителите ви трябва да бъдат добре подготвени за работата си и трябва да разполагат с подходящите инструменти за работа. Благодарение на софтуера на LiveAgent работният процес може да бъде автоматизиран, служителят може да управлява всички канали за връзка от едно място и да има достъп до отчетите.
След като прочетете за времето за решаване, може да се запознаете с алтернативата на Jira. Тази статия ще ви покаже защо компаниите избират LiveAgent и как това може да подобри удовлетворението на клиентите ви.
Също така, научете повече за максималния брой на чакащите, за да оптимизирате работата на вашия екип. Тази функция ще ви помогне да управлявате натоварването и да подобрите ефективността на обслужването.
Изглед за въвеждане в реално време
Подгответе вашите чат на живо отговорите по-бързо с типичен изглед в реално време. В реално време Типинг View ви позволява да видите какво пише клиентът, преди да удари изпращането.
Терминологичен речник на help desk софтуер
Learn about customer service terminology and jargon inside the LiveAgent glossary and get better every single day.