Какви са времево- базираните събития?
Времево базираните събития се наричат времеви правила. Времевите правила не се активират от условие, а вместо това от събитие във времето.
Научете повече за Правила на времето.

Frequently Asked Questions
Какво означава терминът времево базирани събития?
Времево базирани събития означава правила за време. Те са активирани от специфични времеви позиции, които се появяват в системата. Те се движат във фонови режим от интервали (обикновено на всяка минута) и проверяват, дали са изпълнени условията. Ако резултатът е положителен, правилото се изпълнява.
За какво се използват времево базираните събития?
p>Времево базирани събития, които се използват най- често за разпределяне на задачи, изпращане на имейл въздействия, разрешаване на въпроси, които не са активни от известно време, добавяне на тагове и т.н.
Можете ли да използвате времево базирани събития на LiveAgent?
p>Времево базирани събития, които се използват най- често за разпределяне на задачи, изпращане на имейл въздействия, разрешаване на въпроси, които не са активни от известно време, добавяне на тагове и т.н.
След като сте разбрали основите на времево базираните събития, може да се заинтересувате как времевите правила могат да оптимизират вашето обслужване. Те предлагат автоматизация, която спестява време и пари, като същевременно подобрява клиентската удовлетвореност.
За по-добро разбиране на времето на разговор, разгледайте статията за време на разговор. Тук ще научите как да измервате средното време на разговор и как да го използвате за подобряване на обслужването.
Ако искате да улесните работата си, не пропускайте да проверите шаблоните за хелп деск. Тези шаблони са идеални за бързо и ефективно взаимодействие с клиентите, без да губите качество.
Информацията за софтуерна поддръжка ще ви помогне да разберете как правилната поддръжка може да подобри клиентското ви обслужване. Научете повече за важността на навременната и ефективна софтуерна помощ.
И накрая, открийте как целта на клиентското удовлетворение и най-добрите практики могат да подобрят вашето обслужване. Тази статия ще ви даде идеи как да поддържате високо ниво на удовлетвореност сред вашите клиенти.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!