Какво е загуба на клиенти?
Загубата на клиенти се случва, когато клиент спре абонамента си за вашата компания и престне да използва вашите продукти или услуги. Загубата на клиенти се нарича още отблъскване на клиентите. Има много проблеми, които повишават процента на загуба на клиентите. Един от тях е лошото обслужване на клиентите.
Вземете всички клиенти, които губите през определено време, и разделете този брой на сумата от клиенти, които сте имали в началото на избран период от време. Можете да изчислите процента на загуба на клиентите си по този начин.
По-добре е да запазите и да се грижите за клиентите. Един от начините е предоставянето на страхотно обслужване на клиентите с LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Какво е загуба на клиенти?
Коефициентът на загуба на клиенти е индекс, който показва колко клиенти са ни напуснали за даден период. Това ни показва колко ценен е продуктът, който предлагате и как можете да задържите клиентите с вашата марка.
Как да пресметнем загубата на клиенти?
За да изчислите коефициента на загуба на клиенти извадете броя на потребителите, които са с вас в края на месеца, от броя на потребителите в даден ден (напр. началото на месеца). След това полученият брой трябва да бъде разделен на първия брой потребители и получаваме процента, който е коефициента на загуба на клиенти. Например: (1000-200) / 1000 = 80% коефициент на загуба на клиенти
Какво може да направи една компания за да намали загубата на клиенти.
За да намалите загуба на клиенти, компанията трябва да продължи да анализира защо напускането на клиентите настъпва . Например свързването с клиенти, които желаят да се откажат от услугите на фирмата, може да помогне. След това печелим две неща - шанс да задържим клиента и знания за причината за напускането. Обучението на клиентите също е изключително важно. Това е свързано например с факта, че клиентът знае с кого да се свърже в случай на проблем. Какво друго можете да подобрите? Със сигурност обслужване на клиенти, чието ниво оказва огромно влияние върху подхода на клиентите, както и предлагане на печалби на клиенти, които са с вас и са ви верни.
След като сте се запознали с концепцията за загуба на клиенти, може да е полезно да научите повече за безопасността на системата за клиентска поддръжка. Тази статия ще ви предостави информация за функциите на безопасността и как да защитите данните на вашите клиенти.
Друга важна тема е поддръжката чрез чат, която може значително да подобри клиентското обслужване. Разберете какво представлява този вид поддръжка и как може да бъде внедрена във вашия бизнес.
Ако се интересувате от това как да се извините на клиентите по подходящ начин, прочетете статията как да се извините. Тя ще ви даде полезни насоки и практически съвети за успешно разрешаване на конфликти.
Обмислете възможността да използвате лайв чат софтуер, за да предложите бърза и ефективна помощ на клиентите си. Това може да подобри удовлетворението на клиентите и да укрепи връзката ви с тях.
Също така, разгледайте софтуера за управление на клиентското изживяване, който предлага разнообразни функции за подобряване на клиентското преживяване. Научете как този софтуер може да подпомогне вашата стратегия за клиентско обслужване и да оптимизира процесите ви.
Управление за обслужването на клиенти
Научете как да управлявате клиентското обслужване с LiveAgent! Създайте дългосрочни и ползотворни взаимоотношения с клиентите чрез автоматизирани процеси и подобрете качеството на обслужване. Регистрирайте се безплатно и открийте как да оптимизирате времето и ресурсите си.