Какво представлява запазеният текст?
Алтернативен текст, използван в писането на чернови на имейли, който след това ще бъде редактиран, въз основа контекста на съобщението се нарича “запазен текст.” Например, ако даден сътрудник използва чернова на имейл съобщения със запазен текст “здравейте,” запазеният текст автоматично ще бъде заменен с датата на отговора и името на сътрудника.
Основно запазените текстове се използват за известия по имейл и за предварително подготвени отговори, тъй като придават личен характер на масовите съобщения.
Frequently Asked Questions
Какво представлява запазеният текст?
Запазеният текст е алитеративен текст, използван при писането на чернови на имейл съобщения. Редактира се въз основа контекста на съобщението. Основно се използва за известия по имейл и автоматични съобщения.
Какви са ползите от използването на запазените текстове?
Запазените текстове ви спомагат да общувате по-добре с аудиторията, изпращайки персонализирани съобщенияq използвайки полета като име, имейл адрес и избор на потребителски полета. Те ви позволяват да създавате масови съобщения за автоматизиране на работата ви.
Възможно ли е използването на запазени текстове в системата на LiveAgent?
Можете да използвате запазени текстове в системата на LiveAgent. Благодарение на тях можете да изпращате персонализирани съобщения до клиентите си, както да спомогнете и улесните работата на сътрудниците си.
След като сте се запознали с концепцията за "Запазен текст", препоръчваме ви да разгледате статията за поддръжка чрез чат. Тази статия ще ви даде представа как да подобрите комуникацията с клиентите си в реално време.
Освен това, може да намерите полезна информация в секцията за удовлетвореността на клиентите от обслужването, където ще научите как да повишите удовлетвореността на клиентите си. Това е ключова стъпка към успешното управление на клиентските отношения.