Какво представлява запитването към отдела за обслужване?
Запитването към отдела по обслужване е запитване от клиент или посетител на вашия сайт с въпроси свързани с компанията, услугите или продуктите ви. Обикновено запитването към отдела по обслужване се състои от тема/заглавие и тяло, понякога в тях може да се съдържа и допълнителна класифицирана информация.
Запитването към отдела по обслужване може да бъде изпратено директно под формата на съобщение, писмо към имейл адреса на отдела ви по обслужване (например support@liveagent.com) или чрез формата за обратна връзка на сайта ви. Съобщенията в Facebook, както и телефонните обаждания също се считат за запитвания към отдела по поддръжка, въпреки че от техническа гледна точка терминът “запитване към отдела по обслужване” основно се свързва с въпроси, подадени по електронен път.
Frequently Asked Questions
Какво означава запитване към отдела за обслужване?
Запитването към отдела по обслужване е запитване от клиент или посетител на сайта на вашата компания с въпроси свързани с компанията, услугите или продуктите ви. Тези запитвания могат да бъда изпращани чрез наличните канали за връзка.
Кой отговаря за обработването на запитванията към отдела за обслужване?
Сътрудниците от отдела за обслужване на клиенти отговарят за обработването на запитванията от клиенти. Задачата им е да помогнат в разрешаването на проблема и да осигурят необходимата помощ на лицето, изпратило запитването.
Къде в системата на LiveAgent можете да видите и да имате достъп до всички запитвания към отдела за обслужване?
В системата на LiveAgent, достъпът до всички запитвания към отдела за обслужване се осъществява в раздела Тикети. Някои сътрудници могат да имат ограничен достъп и да виждат само тикетите, които са им възложени за обработка, а администраторът и собственикът на компанията имат достъп и могат да виждат всички тикети.
След като сте се запознали с това как да отправите запитване към отдела по обслужване, може да разгледате Информация за контакт с отдела за обслужване на клиенти на Upwork, където ще намерите полезни детайли за връзка с тях. Тази статия ще ви помогне да разберете различните канали за поддръжка, които Upwork предлага.
Ако искате да научите повече за поддръжка чрез чат, посетете Поддръжка чрез чат. Там ще откриете какво представлява този вид поддръжка и как може да бъде ефективна за вашия бизнес.
Не пропускайте и статията за Онбординг на потребители - обслужване на клиенти, която ще ви покаже как онбордингът може да подобри клиентското обслужване. Тя предоставя примери и съвети за внедряване на ефективни стратегии в този процес.
Ако се интересувате от различните инструменти, които могат да подпомогнат вашето клиентско обслужване, разгледайте Инструменти за обслужване на клиенти. Статията обяснява какви инструменти са налични и как могат да бъдат използвани за по-добро обслужване на клиентите.
Накрая, за да разберете разликата между клиентска услуга и клиентско обслужване, посетете Клиентска услуга спрямо клиентско обслужване (обяснение). Тази статия ще ви предложи ясно обяснение и съвети за подобряване на двете сфери.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!