Какво е затворено запитване?
Крайният статус на запитването обикновено е “затворено”. Добрите практики в сферата изискват клиентът, а не сътрудникът, да затвори запитването като промени статуса на запитването на “разрешено”, показвайки по този начин, че е съгласен с решението. Ако клиентът не е съгласен, той/тя просто ще отговори на запитването и ще го извади от купа с “разрешени”.
Frequently Asked Questions
Как се определеля затворено запитване?
Затвореното запитване е крайното състояние на запитването. Задаването на статус "затворено" трябва да следва статус "решение". "Затвореният" статус означава, че клиентът е сългасен с решението и сътрудникът счита темата за приключена.
LiveAgent затваря ли запитванията автоматично?
LiveAgent позволява автоматично затваряне на запитванията. Ако искате да използвате тази опция, трябва да изберете правило, по което конкретно запитване да се затваря. Когато системата знае, че трябва да затвори запитването, ще го направи автоматично.
Как да видя списък със затворени запитвания?
Ако искате да имате достъп до затворените запитвания, трябва да влезете в LiveAgent и да изберете запитванията си. Можете да намерите категория Затворени запитвания, както и да използвате филтри и търсене по други категории запитвания.
След като прочетете тази страница, може да се запознаете с полезната информация за тикет/информация за клиента (CRM). Там ще научите как съхранението на клиентска информация може да подобри вашето обслужване. Друг интересен материал е обяснението за поддръжка чрез чат, което ще ви помогне да разберете как чатовете могат да повишат ефективността на вашето комуникационно звено. Ако се интересувате от иновации, разгледайте топ 15 лайв чат софтуери за 2024, за да откриете най-добрите инструменти за незабавна връзка с клиенти. Не пропускайте и статията за удовлетвореността на клиентите от обслужването, където ще намерите полезни съвети за подобряване на клиентското преживяване. И накрая, можете да разгледате как клиентските формуляри могат да оптимизират вашето обслужване в статията за клиентска форма.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"