Искате да общувате с клиентите си в социалните медии, но все още не сте открили правилното решение? Не търсете повече! LiveAgent е хелп деск софтуер с пълен набор от функции, който може да интегрира всички популярни социални медии и дори приложения за обмен на съобщение в едно удобно табло. Пробвайте го безплатно още днес и вижте как може да подобри комуникацията ви в социалните медии и да събере всички канали на едно масто!
Най-добрите решения
Защото LiveAgent прави комуникацията в социалните медии толкова по-лесна! Специалитетът ни е система за управление на запитванията от най-ново поколение, която може да се интегрира с всеки от профилите и страниците ви в социалните медии. Тя превръща цялата входяща комуникация в лесни за обработка запитвания и може да се справи дори с хибридна комуникация с клиенти, които използват множество профили в различни социални медии. И това не е всичко, целият ви работен процес се поддържа от ефективни функции за продуктивност, които правят отговорът на всеки коментар много по-лесна задача.
Интегрирайте профилите си и се сбогувайте с превключването между всички социални медии, които използват клиентите ви. Вижте кои социални медии и програми за обмен на съобщения LiveAgent може да управлява вместо вас.
00:00/03:02
Управление на аудиторията
Свържете Facebook страниците си и започнете да обработвате всичко посредством запитвания. Всеки служител може да отговори на запитване през универсланата входяща кутия, така че няма да сте зависими от приложение или браузър. Всички коментари и споменавания на страницата ви се превръщат в запитвания и ще бъдат архивирани в системата за управление на запитвания. Можете да използвате повечето функции за запитвания докато отговаряте и дори да запазите цялата история. Изградете лоялна онлайн общност благодарение на Facebook поддръжката, налична по всяко време, когато се нуждаете.
Ефективна обмяна на съобщения
Искате ли да обработвате разговорите в Messenger директно в системата си за управление на запитвания? Спрете да превключвате между приложенията благодарение на интеграцията ни с Facebook Messenger. Всяко съобщение се превръща в запитване и можете да използвате повечето функции на управление на запитвания на LiveAgent, за да подобрите преживяването си по време на чат разговор.
00:00/03:02
00:00/06:38
Следете tweet-ове
Интергацията на LiveAgent с Twitter ви дава възможност да наблюдявате всички споменавания на страницата ви, както и всеки #хаштаг, който пожелаете. LiveAgent може да ви помогне да обедините профила си в Twitter с останалите инструменти в LiveAgent. Всички хаштагове и споменавания, които решите да наблюдявате, автоматично ще се превръщат в запитвания, които могат да се възложат на отдели или сътрудници.
Управлявайте последователите
Instagram е една от най-популярните социални медии в момента, което я прави перфектна за клиентско обслужване и поддръжка. Отговаряйте на публикации, в които хората ви тагват или ви споменават – директно чрез системата за управление на запитвания. Това може да ви спеспи много време и да ви помогне да обработите много повече, отколкото ако използвате уеб или мобилното приложение.
00:00/04:03
00:00/01:45
Съобщения във входяща кутия
Viber е една от най-популярните платформи за обмяна на съобщения в днешно време, което означава, че е идеален инструмент за хелп деска ви. Отговаряйте с лекота директно през системата си за управление на запитвания и управлявайте лесно комуникацията с клиенти, които предпочитат приложения за обмяна на съобщения вместо социални медии. Интегарацията е безпроблемна и работи с повечето функции на LiveAgent.
Известия в Slack
Няма нужда да оставяте служебната си комуникация на заден план когато си чатите с колеги. Нашата интеграция със Slack работи перфектно със системата за обработка на запитвания в LiveAgent, така че може да продължите да сте в час с клиентите и техните запитвания по всяко време. Всяко запитване ви изпраща ново известие.
Обслужване в WhatsApp
Новата ни интергация може да помогне на най-ценните ни клиенти да комуникират с клиентите си чрез WhatsApp. Както и предишните канали, WhatsApp може да стане незаменима част от запитванията и хелп деска ви. Не го изпускайте и опитайте!
Бъдете там, където клиентите ви прекарват най-много време, и започнете да осигурявате отлично обслужване на всеки потребител в социалните медии. LiveAgent може да се интегрира с Facebook, Twitter, Instagram, Messenger, Viber и WhatsApp и да ви помогне да ги превърнете в отлични инструменти за клиентско обслужване.
Усъвършенствайте клиентското изживяване чрез:
Социалните медии са чудесни за целите на клиентското обслужване. Изградете лоялност у клиентите, разрешавайте проблемите и или давайте съвети за покупка на аудиторията си. Присъствайте там, където клиентите ви прекарват най-много време и осигурете удобна поддръжка във всякакви обстоятелства.
Усъвършенствайте клиентското изживяване чрез:
Вижте колко е просто да добавите всяка значима социална медия към клиентското си обслужване. Свържете социалните си профили, управлявайте профилите и създайте лоялна клиентска база.
LiveAgent е много повече от софтуер за обслужване в социалните медии. Разгледайте други важни инструменти и функции и вижте как можете да ги използвате, за да получи бизнесът ви конкурентно предимство.
Подредена комуникация
Получете повече от софтуера си за социални медии и уеднаквете комуникацията си. LiveAgent може да се справи със съобщения или обаждания от клиенти от всеки тип канал и да ги съхранява безопасно в универсалната входяща кутия с хибридно управление на запитвания. Всички процеси в клиентското обслужване стават по-лесни когато информацията е на правилното място.
Ефективен работен процес
Приложенията на социалните медии са чудесни, но не могат да свършат всичко вместо вас. За щастие, LiveAgent може да ви помогне с разнообразие от правила за автоматизация, които могат да извършват множество еднотипни задачи автоматично. Фокусирайте се върху важното и спрете да губите време в повтарящи се задачи, които отнемат вниманието ви от това да помагате на клиентите си.
Категоризиране
Не всяко клиентско запитване е еднакво и затова е важно да ги разделите по категории. LiveAgent може да ви помогне за това с фунцкиите за Отдели и Етикети. Подредете правилно комуникацията си и винаги насочвайте запитванията от клиенти към експертите, които могат да дадат най-добрия отговор.
Функции за запитвания
Намалете времето за отговор и подобрете клиентското обслужване чрез шаблони за съобщения и готови отговори. LiveAgent поддържа разнообразни типове прикачени файлове когато отговаряте на запитване. Оставяйте бележки за другите служители в запитванията и ги информирайте за притесненията на клиента или положителните разговори по всяко време.
Опитайте всичко, с което разполагаме, с 14-дневен тестов период!
Социалните медии са важна част от всеки съвременен хелп деск. Разгледайте статистическите данни и разберете как можете да използвате социалните медии, за да подобрите клиентското обслужване и бизнеса си.
Присъствие в социалните медии
Клиентите предпочитат да общуват с брандове и бизнес чрез социалните медии, което означава, че очакват подходящо обслужване и поддръжка. Предложете съвет за покупка и обслужване в социалните медии на аудиторията си чрез LiveAgent и се срещнете с клиентите си точно там, където прекарват времето си.
63%
от клиентите очакват обслужване в социалните медии
Социалните медии са станали незаменими за клиентско обслужване. Подобрете присъствието си в социалните медии и откликнете на аудиторията си.
Удовлетвореност на клиентите
Подобрете удовлетвореността на клиентите и обработвайте по-ефективно оплакванията. Клиентското обслужване в социалните медии може да подобри цялостносто ви обслужване и общата удовлетвореност на клиентите ви.
70%
ниво на удовлетвореност
Висок процент от клиентите са доволни от начина, по който проблемът им е бил разрешен в социална медия. Не пестете от обслужване в социалните медии и го подобрете още днес.
Създайте лоялност
Създайте клиентска лоялност чрез по-добро обслужване. Клиентите ви ще са по-склонни да общуват с профилите ви в социалните медии, както и да купуват по-често, когато получават превъзходно клиентско обслужване.
79%
от клиентите очакват отговор до 24 часа
Постигнете най-добри резултати в анкетите за клиентско удовлетворение и осигувере бързо обслужване на клиентиет си в социалните медии.
LiveAgent няма да съсипе бюджета ви. Разберете колко можете да спестите от обслужване в социалните медии и от целия си хелп деск.
“Подхождайте към всеки клиент с идеята да му помогнете да разреши проблем или да постигне цел, не за да му продадете продукт или услуга.” – Браян Трейси
Андрей Саксон
Мениджър продажби
Шаблони за клиенско обслужване в социалните медии
Открийте безплатни шаблони за клиентско обслужване в социалните медии с LiveAgent. Подобрете отговорите си с персонализирани шаблони и съвети за справяне с негативни коментари. Научете най-добрите практики и как да не игнорирате клиентските оплаквания. Посетете страницата за повече информация!
Инструменти за обслужаване на клиенти
Оптимизирайте обслужването на клиенти с LiveAgent - най-ефективните инструменти като онлайн общности, чат на живо и социални медии. Опитайте безплатно и предоставете висококачествено 24/7 обслужване. Присъединете се към най-добрите и подобрете клиентското изживяване!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.