Осигурете отлично клиентско обслужване с платформата за лайв чат от LiveAgent. Вземете достъп до бърз прозорец за чат и разширени функции, с които общувате с клиентите с лекота. Превърнете посетителите на сайта си в клиенти и отговорете на въпросите им с обслужване в реално време. Подобрете клиентската ангажираност с едно-единсвено приложение за чат. Спестете време и се фокусирайте върху важните неща с платформата за клиентско обслужване LiveAgent.
Чат софтуер
Възможности за чат
LiveAgent префлага инструмент за чат от най-ново поколение. Включва първокласни функции, които да помогнат на екипа ви за клиентско обслужване да предостави отлично чат изживяване. Ключовите функции включват интелигентно разределяне на чатове, проактивни покани за чат, проследяване на посетителите и други. Многоезичният прозорец за чат на LiveAgent е един от най-бързите на пазара.
Ползи от софтуера за лайв чат
Отлично потребителско изживяване за всеки чат оператор и висококачествено обслужване в разговорите с клиенти. Нашите разширени функции могат да помогнат на сътрудниците обслужване на клиенти да отговорят на стотици разговори всеки ден. Разгледайте какво получават служителите във вашия хелп деск в една-единствена платформа.
Подобрете продуктивността на служители си с:
Подобрете уебсайта си и започнете да разговаряте с посетителите му, благодарение на модерен софтуер за съобщения. Повишете клиентската лоялност с бързи отговори на чатове с този мощен инструмент. Вижте какво могат да получат клиентите ви и екипа за клиентско обслужване с LiveAgent.
Подобрете изживяването за клиентите си с:
LiveAgent е много повече от обикновен доставчик на лайв чат. Разгледайте нашата платформа за клиентско обслужване, която може да се справи с всеки важен канал за комуникация. Научете повече за основните функции и вижте как работят.
Автоматични съобщения
Привлечете вниманието на клиентите с проактивни съобщения, които канят посетителите на уебсайта да чатят със сътрудник обслужване на клиенти. Персонализирайте съобщенията, за да създадете лично изживяване, перфектно отговарящо на целта на уебсайта ви. Проактивните покани за чат са мощна функция, която може да превърне посетителите на уебсайта ви в клиенти.
Проследяване на посетителите
Проследявайте посетителите на уебсайта си, за да видите къде прекарват времето си. Прегледът на чата може да ви покаже броя посетители на уебсайта, активни служители и всеки от текущите чатове. Използвайте наблюдението на уебсайта, за да определите любилите URL адреси. Изпращайте чат съобщения на потенциалните клиенти ако искате да им помогнете по време на посещението им.
Научете повече за проследяването на посетителите на сайта
Преглед на съобщенията
Подгответе отговорите си преди клиентът да е изпратил съобщение. Прегледът на написаното в реално време може да ви покаже какво пише клиентът преди да е натиснал “изпрати”. Използвайте тази мощна функция, за да подготвите отговорите си по-бързо или за бързо проучване на темите и клиентите. Обслужвайте клиентите си с ненадмината скорост.
Опции за език
LiveAgent говори вашия език и езика на вашите клиенти. Изберете сред над 40 езика, за да предоставите обслужване в различни държави. Персонализирайте прозорците си за чат и изберете основния им език. Можете да изберете различни езикови настройки за всеки прозорец за чат, ако предлагате обслужване в множество райони.
Научете повече за многоезичния прозорец за чат
00:00/05:51
Гъвкав чат
Лайв чат софтуерът за уебсайт включва прозорец за лайв чат, който можете да персонализирате и да поставите на уебсайта си с няколко реда предварително генериран код. Настройките за персонализация на прозореца за чат ви позволяват да променяте външния му вид, да добавяте персонализирано брандиране или да създавате въпросник преди започване на чат, за да съберете данни за контакти. Клиентите могат да кликнат върху прозореца докато разглеждат уебсайта и да се свържат със сътрудниците обслужване на клиенти. Чат сътрудниците могат да отговарят и чрез мобилно приложение, налично за Android и iOS.
Чат разговорите могат да помогнат на контактния ви център да подобри процесите по продажби и да осигури нови възможности на онлайн бизнесите ви
Спестете повече
Най-бързият прозорец за лайв чат от LiveAgent може да ви помогне да решавате проблемите надеждно и бързо. Спестете от цените на обслужване на потребител на месец и разрешете по-голям обем чатове за по-кратко време.
17 – 30%
По-ниски разходи
Употребата на лайв чат като платформа за комуникация е по-евтина от обаждания и по-бърза от имейли. Намалете разходите си с LiveAgent.
Печелете повече
Помогнете на клиентите си да вземат решение за покупка и предложете по-добри продукти. Превърнете посетителите на уебсайта си в клиенти. Подобрте конверсиите си само чрез добавянето на прозорец за чат на уебсайта си.
20%
По-висок процент конверсии
Подобрете процента на конверсиите си и спечелете повече чрез използването на добра чат стратегия. Нашето приложение на чат може да ви помогне да превърнете посетителите в клиенти и да повиши възвръщаемостта на инвестициите.
Удовлетворете клиентите
Подобрете клиентската лоялност и използвайте най-бързия прозорец за чат, за да обслужвате клиентите си. Намалете изоставените пазарски колични с помощта на полезни функции и бъдете на разположение за посетителите на уебсайта си по всяко време.
73%
По-високи нива на удовлетвореност
Осигурете персонализирани разговори на клиентите си. Нашият лайв чат с пълен набор от функции може да ви помогне за клиентското удовлетворение и за доброто преживяване на служителите
Изберете отличен софтуер с възможности за лайв чат на правилната цена. Спестете пари с нашия калкулатор за цени и вземете най-доброто съотношение цена-качество за лайв чат.
Пробвайте всичко, което предлагаме, с 30-дневен безплатен тестов период
Отзиви
Най-добра цена
LiveAgent предлага най-доброто съотношение цена-качество за лайв чат поддръжка в света на софтуера
Most Popular
След като вече имате представа какво би било полезно за компанията ви в един лайв чат софтуер, нека разгледаме по-подробно, за да разберете как можете да се възползвате от силата на този невероятен инструмент
Това е онлайн чат софтуер, който ви позволява да се свързвате с клиентите си в реално време от всякъде. Лайв чат софтуерът не само дава възможност на клиентите ви да се свързват с вас бързо и без усилия, но ви дава и конкуретно предимство и ви позволява да оставяте дълготрайно впечатление у клиентите си.
Най-популярният и най-широко използван е лайв чат софтуерът само с текстови съобщения. Този тип клиентски чат на живо осигурява непринудено чат изживяване, наподобяващо приложения от рода на Facebook Messenger.
Други типове лайв чат софтуер включват такива с видео и гласови съобщения. Те обикновено не са най-предпочитаният от клиентите начин да се свържат с бизнеса ви, но могат да бъдат полезни когато сте изправени пред по-сложни проблеми, кооито изискват задълбочено обяснение или видео демонстрации.
Важно е да се отбележи също, че много приложения за текстов чат дават възможност на клиентите да изпращат и гласови или видео съобщения.
Кои са някои от основните функции и функционалности на чат приложението? Нека разгледаме накратно някои от основните функции, които могат да ви бъдат полезни.
Използването на приложение за лайв чат може значително да подобри представянето на бизнеса ви, като същевременно държи клиентите ви доволни и ангажирани.
Нека да разгледаме някои от най-забележимите ползи, които може да ви донесе обслужването чрез лайв чат.
1. Клиентско изживяване – Посетителите на сайта ви могат да получат изключително персонализирано изживяване докато разменят съобщения със сътрудник обслужване на клиенти. Компаниите изглеждат по-отворени и достъпни когато разговарят с клиентите си в реално време чрез система за лайв чат.
2. Клиентско обслужване 24/7 – Посетителите на сайта могат да изпратят съобщение в чата дори и ако няма служители на линия. Можете да конфигурирате лайв чата си да ги пренасочва към база знания или самообслужване.
3. Повече уеб конверсии – Търговският ви екип може да предлага продуктите и услугите ви на потенциалните клиенти на момента, като същевременно води спокоен, но професионален разговор в реално време.
4. Достъпен и грабващ вниманието – Не се налага клиентите ви да отделят време, за да търсят информацията ви за контакти. Могат просто да напишат въпросите си в лайв чат и да получат съдейстие веднага. Освен това, може да имате многоезични прозорци за чат, което дава възможност на клиентите ви да общуват на родния си език.
5. Изгражда взаимоотношения – Служителите могат да наблюдават тона на гласа на клиентите, за да се адаптират към ситуацията. Те могат да покажат повече от личностните си качества и да изградят доверие и полезни връзки.
6. Подобрява продуктивността – Един служител може да обслужва само едно телефонно обаждане наведнъж, но същевременно лесно може да чати с няколко посетители на уебсайта. В комбинация с разширени функции като шаблони за отговори или чат автоматизация, можете допълнително да подобрите работния процес в контактния си център.
7. Повече запитвания, затворени при първи контакт – Представителят обслужване на клиенти може бързо да отговори на въпросите както на нови, така и на съществуващи потребители. Няма нужда от дълги имейл разговори когато клиентите ви могат да получат отговор на въпросите си веднага.
8. Събиране на данни – Събирането на огромен обем данни ви дава възможност да вземате по-информирани решения за продуктите и услугите си, както и за маркетинговите си стратегии.
9. Ниска цена – Въвеждането на надеждна лайв чат услуга е по-икономично от създаването на телефонна централа.
10. Любим на клиентите – Над 81% от клиентите са доволни от лайв чата.
Трудно е да се определи средната цена на лайв чат софтуера по принцип. Зависи от множество фактори, например дали услугата е с абонамент, ценовият модел на това контретно решение, колко функции обхваща и т.н. Но може да се обобщи, че, като цяло, вероятно ще плащате нещо в рамките на $16 – $150 на месец на потребител.
Ето някои примери за различните ценови модели, които могат да се приложат към софтуера за лайв чат
На първо място, опишете за какво искате да използвате лайв чат софтуера. Той ли ще бъде основният начин да комуникирате с клиентите си? Ще бъде ли движещата сила за сключване на бизнес сделки? Уверете се, че е кристално ясно какъв ще е основният сценарий за употреба на софтуера за лайв чат, който ще изберете. След това трябва да решите кой вариант пасва най-добре на размера на бизнеса ви и дали може да бъде интегриран с други бизнес приложения. Освен това, не забравяйте да проверите всяко ограничение или функция, която лайв чатът не поддържа.
Ето някои от стратегиите, които ще ви помогнат да решите кой вариант за онлайн чат отговаря най-добре на нуждите ви.
Появява се един често задаван въпрос. Ще можете ли да поискате помощ когато имате нужда от нея? Наличието на надежден канал за обслужване е изключително важно, за да бъде лайв чат изживяването ви положително. С технологиите нещата могат да се объркат много бързо и е важно да получите бърз отговор и съдействие по всяко време, когато имате нужда от тях.
Когато бизнесът ви расте, обемът от чатове несъмнено ще расте с него. Трябва да въведете софтуерно решение за лайв чат, което може да променя обема на база на нуждите на контактния ви център.
Някои софтуери не предлагат много възможности за персонализация, а други не ви дават възможност за разширени функции като неограничена история на чата, етикети за чатове или споделяне на файлове. От вас зависи да решите дали сте готови да приемете някои неудобства.
Доколко е възможно за екипа ви да работи съвместно? Могат ли да прехвърлят онлайн чатове помежду си, да споделят файлове, да добавят етикети, видими за колегите им, и да комуникират безпроблемно помежду си? Това са важни въпроси, които да си зададете когато избирате лайв чат софтуер за вас и за екипа си.
Бихме искали отново да подчертаем колко е важно софтуерът, който изберете, да има достатъчно количество интеграции. Това не само максимизира стойността на покупката ви, но и гарантира, че клиентите ви ще получат унифицирано изживяване в множество платформи.
Най-добрият лайв чат софтуер за малки и средни по размер бизнеси в сферата на електронната търговия, SaaS и т.н. които вземат централната роля на клиента сериозно.
LiveAgent iе уеб базирано решение, което осигурява бърз и надежден лайв чат прозорец с множество разширени функции. Освен това, можете да го персонализирате така, че да пасне перфектно на брандирането ви. Това решение ви позволява лесно да превърнете посетителите на уебсайта си в клиенти и да им осигурите отлично клиентско обслужване.
Някои от най-добре познатите клиенти на този софтуер включват гиганти в отрасъла си като Forbes, Airbus, Nascar, eSky и Slido.
LiveAgent е един от малкото софтуери, които предлагат изцяло безплатна версия. Ако обаче искате да се възползвате от пълния му потенциал и от допълнителни функции, включително лайв чат, можете да избирате между следните варианти за цени: $15, $29 и $49 на потребител на месец.
Можете обаче да пробвате 14-дневният тест период преди да се обвържете с един от плановете, за да придобиете представа какво получавате.
Подробно сравнение на LiveAgent с други софтуери за лайв чат
Най-добрият лайв чат софтуер за растящи бизнеси с фокус върху тези, които искат да изградят силни взаимоотношения с клиентите си.
Front е отличен вариант за бизнеси, които искат да подобрят бизнес комуникацията си. Front предлага лайв чат за уебсайт, който може да се управлява директно през входящата ви кутия. Освен това, екипът ви може да държи ежедневните си задачи под контрол с функцията за екипен чат на Front за безпроблемна съвместна работа.
Някои от добре познатите клиенти, които изполват софтуера Front, включват Fundraise Up, Hootsuite и Bubble.
Front предлага на клиентите си три варианта на цени. Те включват цени от $19, $49 и $99. Плащат се месечно на база на броя потребители, които работят с него. Предлага се и 7-дневен тест период, за да научите повече за този мощен софтуер преди да решите да се абонирате за един от платените планове.
Алтернативни варианти за софтуер
Оценете алтернативите на Front.
Най-добрият лайв чат за местни бизнеси, които имат както онлайн присъствие, така и физически магазини.
Podium предлага мощното решение Podium Webchat, което може да ви помогне да привлечете до 11 пъти повече потенциални клиенти. Можете да събирате информация за потенциалните си клиенти дори преди да започнете да чатите с тях, за да може екипът ви да предложи възможно най-доброто клиентско изживяване.
Някои от клиентите на Podium включват Lunchbox, America’s Car-Mart и Bruce Titus Auto Group.
Podium предлага три вариант за цени, между които да избирате. Първият започва от $289, вторият струва $449 и последният е $649. Можете да пробвате Podium, за да го видите от първа ръка, с 14-дневния тест период.
Най-добрият лайв чат софтуер за по-малки и средни бизнеси с визия за растеж.
Zendesk осигурява възможност за лайв чат, който не само очарова клиентите, но и подобрява работния процес на служителите ви и повишава ангажираността им. Zendesk предлага инструмент за лайв чат, който може значително да подобри удовлетвореността на клиентите ви.
Сред клиентите, които използват хелп деск софтуерните решения на Zendesk, можете да откриете бизнеси като BaubleBar, 99designs и Modsy.
Можете да започнете с опцията Support, която струва $19 на оператор на месец. Ако искате достъп до повече функции, включително лайв чат софтуер, можете да се абонирате за план Suite, който започва от $49. Ако искате да тествате Zendesk сами, можете да се регистрирате за 30-дневният им безплатен тест период.
Алтернативни варианти за софтуер
Разгледайте алтернативите на Zendesk.
Най-добрият лайв чат софтуер за по-големи компании с фокус върху клиента с висок обем клиентски интеракции.
Няма нищо по-лесно за клиентите ви от това да се свържат с вас чрез вградените прозорци за чат на Zoho Desk.
Някои от доволните клиенти, които използват Zoho Desk, включват Daimler, Lycamobile и McAfee.
Zoho Desk включва безплатна опция в ценовите си планове. За по-разширени функции можете да изберете между три нива, струващи $14, $23 и $40 на потребител на месец. Функцията лайв чат е налична в пакета от $40.
Можете също така да се абонирате за безплатен 15-дневен тест период, за да го пробвате сами.
Алтернативни варианти за софтуер
Разгледайте алтернативите на Zoho Desk.
Най-добрият лайв чат софтуер за бизнеси с всякакви размери, които се стремят да предоставят отлично преживяване на клиенттие си.
Freshdesk Messaging (познат преди като Freshchat) прави комуникацията с клиентите ви по-лесна чрез автоматизация и ботове с изкуствен интелект. Софтуерът Freshdesk е забележителен бизнес инструмент, на който се доверяват над 50 000 клиенти.
Сред бизнесите, които използват софтуера Freshdesk, можете да откриете Blue Nile, Travix и Klarna.
Можете да използвате основните функции на Freshdesk с техния базов безплатен план. За да получите цялостното изживяване от този мощен софтуер, можете да се абонирате за $15, $39 или $49 на потребител на месец. Преди да решите да се обвържете с една от платените опции, можете да пробвате Freshdesk по време на безплатния 21-дневен тестов период.
Алтернативни варианти за софтуер
Вижте алтернативите на Freshdesk.
Най-добрият лайв чат софтуер за по-малки бизнеси, които искат да държат цялата си комуникация на едно място.
Tidio предлага лайв чат и чатботове в един удобен инструмент. Можете да свържете различни уебсайтове със специализирани плъгини без да се налага да пишете код.
Tidio се използва от много разнообразни компании, включително Reputation, L’Occitane en Provence и LoginRadius.
Tidio дава възможност на клиентите си да използват базовите функции, включително лайв чат, напълно безплатно. За тези, които искат да получат повече от софтуера, има на разположение ценови планове от €32,50, €65,83 или €332,50, при заплащане за година. Можете да използвате и 7-дневен тестов период, за да придобиете представа какво може да донесе на бизнеса ви този лайв чат софтуер.
Алтернативни варианти за софтуер
Оценете алтернативите на Tidio.
Най-добрият лайв чат софтуер за растящи бизнеси, които се опитват да изградят общност и да осигурят отлично клиентско обслужване.
HubSpot live chat е софтуер за лайв чат, който улеснява разговорите ви в чат, използвайки Входяща кутия, където можете да планирате последващите си контакти, да насрочвате срещи и обаждания и т.н.
Сред клиентите, които използват продуктите на HubSpot Service Hub, можете да откриете бизнеси като GoFundMe, Frontify и SoundCloud.
Да за изпробвате малка част от лайв чат софтуера на HubSpot, можете да се регистрирате безлатно. За платения софтуер можете да се абонирате срещу $45, $450 или $1200 на месец. Ако искате да го пробвате без да се обвързвате с платен премиум план, можете да използвате 14-дневният тестов период.
Алтернативни варианти за софтуер
Разгледайте алтернативите на HubSpot.
Най-добрият лайв чат сoфтуер за бизнеси, които искат да осигурят достъпни инструменти за комуникация на клиентите си.
Преведен на над 45 езика, tawk.to е отлична възможност за всички, които искат да очароват клиентите си по целия свят. С това софтуерно решение за лайв чат, клиентите ви ще могат да се свързват с вас от настолните си компютри, както и от мобилните си устройства.
Сред клиентската база на tawk.to можете да откриете компании като Adidas, Domino’s и Chevrolet.
tawk.to е напълно безплатен. Без ограничение на броя сътрудници или обема чатове, можете използвате този софтуер напълно безплатно. В случай, че ви трябва професионална помощ, можете да се свържете с човек, който говори родния ви език и ще ви консултира за всичко, от което имате нужда, срещу $1 на час.
Алтернативни варианти за софтуер
Разгледайте алтернативите на Tawk.
Най-добрият лайв чат софтуер за стартъпи и средни по размер компании във всички отрасли.
Софтуерът LiveChat е лесен за свързване с други приложения благодарение на над 200 интеграции. Осигурете бързо и лесно чат обслужване чрез едно приложение за обслужване в множество канали.
Сред бизнесите, които разчитат на софтуера LiveChat, можете да откриете Atlassian, 1Password и Adobe.
LiveChat предлага ценови планове, които започват от $16 на операторско място на месец при годишно таксуване или $19 при таксуване месец за месец. Следващият вариант е $33 на операторско място на месец при годишно таксуване или $39 при таксуване месец за месец. Последният вариант е $50 на операторско място при годишно таксуване или $59 при таксуване месец за месец. LiveChat предлага и план Enterprise, за който можете да научите повече по време на демонстрация. Има и възможност да опитате софтуера LiveChat безплатно по време на 14-дневният тестов период.
Разгледайте алтернативите на LiveChat.
Най-добрият лайв чат софтуер за всяка компания, която иска да повиши продажбите си и да осигури страхотно клиентско обслужване
Лайв чат софтуерът Acquire ви улеснява в използването на уебхукове, събирането на данни и трансфера на входящи чатове между операторите, като същевременно осигурява удобно цялостно решение за клиентското ви обслужване.
Този лайв чат софтуер се използва от компании като Audi, Paysafe и Samsung
Цените в този случай са индивидуални. Можете да поискате ценово предложение, специално подготвено за вашите цели. Acquire не предлага безплатен тестов период.
Най-добрият лайв чат софтуер за по-големи компании, които поставят клиентите в центъра на работата си.
Този чудесен лайв чат софтуер предлага много възможности за персонализация, чатботове, съобщение в приложение и други.
Intercom има много добре познати клиенти, като New Relic, Airtable и Sotheby’s.
Започвайки от $38/месец, можете да използвате основните функции на Intercom. Ако имате нужда от повече, има и опция за $75/месец. Освен това, Intercom таксува допълнително за препоръчителни добавки: персонализирани ботове от $99/месец, бот за отговори от $99/месец, продуктови обиколки от $119/месец и статии в помощен център от $49/месец.
Алтернативни варианти за софтуер
Сравнете алтернативите на Intercom.
Най-добрият лайв чат софтуер за компании с всякакви размери, които искат да подобрят клиентското преживяване за всичките си клиенти.
Този софтуер за клиентско изживяване с всичко в едно обслужва над 80 000 клиенти по целия свят. Освен това Robin, чатботът на Birdeye, спестява време на служителите ви, като дава отговори на въпросите на клиентите.
Много компании разчитат на софтуерните решения на Birdeye, включително DriveTime, Eldorado Resorts и Alliance.
Трябва да поискате ценово предложение, създадено според нуждите ви. Можете да пробвате Birdseye безплатно като се регистрирате за 30-дневен безплатен тестов период.
Алтернативни варианти за софтуер
Оценете алтернативите на Birdeye.
Най-добрият лайв чат софтуер за малки и средни бизнеси, които искат да подобрят взаимоотношенията с клиентите си.
ActiveCampaign може да предложи автоматизация на всеки бизнес, който не се страхува да достигне пълния си потенциал. Conversations от ActiveCampaign може да е новата стъпка на компанията ви към бъдещето.
Сред бизнесите, които се възползват от софтуерните решения на ActiveCampaign, са Artivive, McCrindle и Bumper Leads.
Можете да изберете да плащате $9, $49 или $149 на месец с годишно таксуване или може да поискате персонализиран ценови план. ActiveCampaign предлага 14-дневен тестов период, за да се запознаете с функциите му.
Най-добрият лайв чат софтуер за стартъпи и бизнеси, които искат да изградят силни връзки с клиентите си.
С Drift фокусът е върху започването на разговор. С множество софтуерни решения, включително лайв чат софтуер, над 50 000 компании използват Drift, за да предложат отлично преживяване на клиентите си.
Някои от клиентите, които използват Drift, включват бизнеси като Tenable, Smartling и Zenefits.
За да получите информация за цената на софтуера Drift, трябва да поискате ценово предложение. Drift обаче предлага безплатен тестов период, така че можете да го пробвате преди да направите покупка.
Алтернативни софтуери
Разгледайте алтернативите на Drift.
Както виждате, имате много възможности, между които да избирате, когато търсите лайв чат софтуер за контактния си център.
Нека обобщим 5-те най-добри варианта, които вероятно покриват повечето ви нужди.
1. LiveAgent – определено най-доброто съотношение цена-качество. Със забележителният рейтинг от 4,7 в Capterra, знаете, че ще сте в добри ръце. Предлага най-бързия прозорец за лайв чат с възможности за персонализация и автоматизация и определено няма да сбъркате. Превръщането на чатовете в запитвания ще улесни служителите ви да не изтърват нищо, без значение от работното натоварване. Освен това, LiveAgent ще расте заедно с бизнеса ви благодарение на възможностите за промяна на обема.
2. Zoho Desk – отлична платформа за средни към големи компании, които са фокусирани върху клиентите си. Както рейтингът му от 4,5 в Capterra предполага, няма да останете разочаровани от тази опция. Zoho Desk ви предлага възможности за персонализация на лайв чат софтуера, така че да пасне перфектно на брандинга ви. При по-висок обем контакти с клиенти можете да изпозвате чатбот, за да намалите натоварването върху служителите си и да сведете до минимум времето за отговор.
3. HubSpot Service Hub – този софтуер може да се похвали с рейтинг в Capterra от 4,4, което показва колко са доволни клиентите им от услугата. Тъй като е лесен за интеграция с други продукти на HubSpot, HubSpot live chat не отнема никакво време за настройка. Освен това, можете да задълбаете много с него, тъй като предлага множество отчети и ви дава възможност да изучавате анализите в дълбочина.
4. Intercom – никога няма да сбъркате с този утвърден играч в сферата на клиентското обслужване. С чудесния рейтинг от 4,5 в Capterra, разбирате защо имат толкова лоялна клиентска база. С многото си възможности за автоматизация и многоканална платформа, можете да сте сигурни, че нито едно клиентско запитване няма да остане неотговорено.
5. Zendesk – предлага много функции, които ще сметнете за безценни за компанията ви. С рейтинг в Capterra 4,4, можете да сте сигурни, че лайв чат софтуерът ви ще ви помогне да предложите отлично клиентско обслужване. Клиентите ви не само ще се насладят на бързи и персонализирани отговори от операторите, но и ще се почувстват способни да отговорят сами на въпросите си с възможност за самообслужване и отлична база знания.
Лайв чат софтуер | LiveAgent
Опитайте най-добрия лайв чат софтуер безплатно! Не се изисква кредитна карта.
|
Zoho Desk | HubSpot Service Hub | Intercom | Zendesk |
---|---|---|---|---|---|
Рейтинг в Capterra
Общ рейтинг на софтуера от потвърдени потребители в Capterra.
|
4,7
(прибл. 1 000 отзива)
|
4,5
(прибл. 1 700 отзива)
|
4,4
(пробл. 100 отзива)
|
4,5
(прибл. 800 отзива)
|
4,4
(прибл. 2 800 отзива)
|
Уеб базиран |
|
|
|
|
|
Безплатна версия |
LiveAgent предлага безплатна версия.
|
Zoho Desk предлага безплатна версия.
|
HubSpot Service Hub предлага безплатна версия.
|
Intercom не предлага безплатна версия.
|
Zendesk не предлага безплатна версия.
|
Безплатен тест период |
LiveAgent предлага безплатен тест период.
|
Zoho Desk предлага безплатен тест период.
|
HubSpot Service Hub предлага безплатен тест период.
|
Intercom предлага безплатен тест период.
|
Zendesk предлага безплатен тест период.
|
Начална цена |
$29/потр/месец
Цените на лайв чат софтуера LiveAgent започват от $29 на потребител на месец.
|
$58,5/потр/месец
Цените на лайв чат софтуера Zoho Desk започват от $58,5 на потребител на месец.
|
€41/потр/месец
Цените на лайв чат софтуера HubSpot Service Hub започват от €41 на потребител на месец.
|
$38/потр/месец
Цените на лайв чат софтуера Intercom започват от $38 на потребител на месец.
|
$69/потр/месец
Цените на лайв чат софтуера Zendesk започват от $69 на потребител на месец.
|
Ако искате да закупите лайв чат софтуер, ето списък с въпроси, които можете да зададете, за да разберете дали е подходящ за вас.
Тези прости въпроси могат да ви помогнат да прецените дали софтуерът е правилният избор за бизнеса ви. Основната цел на демонстрациите е да се уверите, че това е инвестицията, която искате да направите. Затова, питайте!
Въпреки че различните доставчици може да дадат различни отговори, в общи линии е доста просто. Първо трябва да изберете лайв чат софтуер, който искате да използвате, и да се регистрирате. След това трябва да добавите бутон за лайв чат на сайта си. Това може да е с различно ниво на сложност според доставчика. Например ако погледнем LiveAgent, трябва просто да добавите малко HTML код към тялото на страницата си. Освен ако не искате да персонализирате значително бутона си за лайв чат, цялата настройка на чата на LiveAgent ще ви отнеме само няколко минути.
Това много зависи от решението за лайв чат, което изберете. В статията по-горе, можете да откриете 15-те най-добри доставчици на лайв чат, какви функции предлагат и колко струват.
На пазара има много възможности, но трябва да направите добра оценкта на това, което ще работи най-добре за вас. Ако търсите лесна лесна за навигация технология, на кото можете да разчитате на 100%, LiveAgent е за вас.
Лайв чат софтуерът на LiveAgent е чудесно всестранно решение за всеки бизнес, който иска да предоставя отлично обслужване чрез множество канали за комуникация. Без значение дали става въпрос за чат, телефонно обаждане или споменаване в социална медия, или пък известия в друг дигитален канал, можете лесно да намерите всяко взаимодействие, включително чат сесия, благодарение на вградената система за управление на запитвания.
Не само количеството, но и качеството на функциите прави лайв чат софтуера LiveAgent отличен вариант за всички бизнеси с фокус върху клиента.
Ето тук LiveAgent наистина блесва. Предлагайки широк набор от функции и над 150 интеграции, като същевременно е на достъпна цена, никога няма да почувствате, че изтървате нещо. Въпреки че можете да използвате основните му функции безплатно, $15 е ниска цена за всички възможности, които предлага този софтуер.
LiveAgent може да се похвали с високи рейтинги на сайтове като Capterra, G2 и TrustRadius. Така е ако цените мнението на общностите с подобни на вашите възгледи и останалите потребители на лайв чат софтуера на LiveAgent, то това вероятно е най-добрият избор за вас.
Това без съмнение е лайв чат софтуерът, предлаган от LiveAgent. С първоначална настройка, отнемаща не повече от 5 минути, няма нужда да можете да пишете код, за да я направите. Персонализацията и употребата на този лайв чат софтуер в ежедневието е лесна работа дори и за тези, които не са на “ти” с технологиите. Освен това, над 150 интеграции ви улесняват при свързването с всяка платформа, от която се нуждаете.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent – вашият всичко-в-едно help desk софтуер. Без такси за включване, 24/7 поддръжка и без нужда от кредитна карта. Изпробвайте безплатен тестов период и свържете се с клиентите си във всички канали чрез над 130 функции и 200 интеграции. Повишете приходите си с лайв чат и подобрете клиентското обслужване с телефонна централа и система за запитвания. Започнете сега!
Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване
Открийте най-добрия софтуер за обслужване на клиенти през 2021 с LiveAgent. Управлявайте комуникацията на всички канали в един интерфейс и подобрете връзките с клиентите си. Започнете безплатен тестов период и оптимизирайте обслужването си с лесно управление на запитвания и сътрудничество. Подходящ за бизнеса във всички отрасли.
Наблюдавайте клиентите си през цялото време
Открийте силата на LiveAgent - водещият софтуер за проследяване на клиенти! Лесно управлявайте клиентските заявки, интегрирайте с над 130 платформи и подобрете удовлетвореността на клиентите си. Започнете безплатния си тестов период без нужда от кредитна карта и издигнете обслужването на клиента на ново ниво!
Търсите алтернатива на CallPage?
LiveAgent е чудесна алтернатива, ако искате да получите повече възможности за комуникация с вашите клиенти. Преминете от CallPage към LiveAgent сега.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team