Осигурете най-доброто клиентско изживяване чрез нашия клиентски портал за самообслужване. Подобрете ежедневната работа за сътрдуниците клиентско обслужване и осигурете отлично клиентско изживяване чрез възможностите за самообслужване. Възползвайте се от инструментите за база знания на LiveAgent и предложете подходящи статии, ръководства и друга полезна информация за всеки клиент. Пробвайте платформата ни за база знания още днес и вижте как може да ви помогне да подобрите клиентското си обслужване.
Софтуер база от знания /
клиентски портал
00:00/05:06
Софтуер база от знания
Базата знания обикновено разполага с интуитивен интерфейс, текстов редактор и други незаменими функции, които могат да помогнат на служителите да създадат съдържание за клиентите ви. Интелигентните функции за база знания включват поддръжка на множество езици, мощна търсачка, персонализирани теми, табла за дискусии и други незаменими функции.
С LiveAgent компаниите могат безпроблемно да създават и управляват бази от знания, които са лесно достъпни, повишавайки ефективността на компанията и обслужването на клиентите.
Усетете разликата, като изпробвате многофункционалния софтуер на базата знания на LiveAgent.
В днешния забързан свят, добре структирираната база знания е незаменима. С LiveAgent можете да създадете персонализирани бази знания както за екипа, така и за клиентите си.
Имайки предвид, че 67% от клиентите предпочитат да се справят сами, внимателно подготвена база знания осигурява бърз достъп до често задавани въпроси, информация за продуктите и ръководства, за да повиши удовлетвореността на клиентите. Същевременно, добре структурирана вътрешна база знания гарантира, че екипът ви ще намери без усилие важната информация, за по-добра ефективност.
Подобрете управление на базата си знания и осигурете правилните отговори на всеки, който търси отлично клиентско обслужване.
Нашият интуитивен софтуер за база знания може да ви помогне да управлявате базата знания на компанията си и да я направите достъпна за всеки клиент. Разрешете запитванията и проблемите на клиентите си като споделите знанията и се фокусирате върху по-належащите въпроси.
Само част от възможностите за служителите ви:
Нашият софтуер за база знания може да ви помогне да намалите обема на запитванията чрез платформа за самообслужване за всички клиенти. Дайте още по-бързи отговори, учебно съдържание и статии на едно място, за да радост на клиентите ви.
Само част от това, което получават клиентите ви:
Осигурете лесни отговори на въпросите и намалете времето за отговор. Нашите инструменти включват множество типове бази знания, функции за търсене и инструмети на екипна работа.
Управление на съдържанието
Нашият редактор тип WYSIWYG (“What you see is what you get” – “Виждате това, което получавате”) може да ви помогне да създавате статии, ръководства, инструкции и информационни сегменти, за да разширите центъра си за знания. Споделянето на знанията е лесно с нашия красив редактор. Оформете текстовете си, добавете изображения или се възползвайте от други разширени функции на ваше разположение. Освен това работи като маркдаун редактор, така че можете да използвате и HTML или CSS, за да създадете собствени дизайни.
Проследяване на посетителите
Форумът на LiveAgent е неразделна част от платформата ви за база знания. Всеки клиент или член на екипа за клиентско обслужване може да се включи в разговор във форума. Може да открива проблеми, да дава предложения и да намира начини да решава проблемите заедно с останалите. Можете също така да се възползвате от вътрешните форуми и да работите съвмествно върху проблеми от вътрешната база знания в рамките на едно софтуерно решение за база знания.
По-доволни клиенти
Събирането на обратна връзка и четенето на препоръки от клиентите подобрява както базата ви знания, така и бизнеса ви. Четенето на предложенията от клиентите и отговарянето на тях може да ви помогне да подобрите учебното си съдържание и да изградите по-добри връзки с клиентите. Дайте на клиентите си възможност да предлагат промени или да дават нови идеи за подобрения. Добавете и персонализирайте бутона за обратна връзка според предпочитанията си.
Разширено търсене
Клиентите ви могат да използват поле за търсене, за да намерят по-бързо отговори по конкретни теми в базата ви знания. С нашата мощна търсачка, софтуерът ни за управление на база знания е лесен за употреба, особено при наличието на много съдържание. Като предложите опция за лесно търсене, можете да помогнете на клиентите си да намират статиите в базата знания и да намалите броя запитвания за често срещани проблеми.
Интуитивен интерфейс
Да имате ефективна база знания означава да помагате на клиентите си с подходящо съдържание. Не трябва да забравяте обаче и служителите си. Наличието на удобно за използване табло в инструмента за управление на база знания е друга ключова функция, която често се забравя. Интерфейсът на LiveAgent ви позволява да създавате нови статии с минимално или дори никакво обучение. Готови ли сте да опитате? Пробвайте безплатната ни демострация и вижте сами.
Лесна организация
Основната цел на създаването на онлайн софтуер за база знания е да бъде лесен за търсене. Колкото повече съдържание създава бизнесът ви обаче, толкова по-хаотично може да стане. Затова, LiveAgent ви дава възможност да създавате категории за клиенттие си и няма да се изгубите в съдържанието. Създайте отделни категории за най-често обсъжданите теми, на които трябва да отговорите, и разделете учебното съдържание както сметнете за добре.
Световен обхват
Софтуерът за база знания на LiveAgent е отличен начин да предложите възможност за самообслужване 24/7 в множество държави. Бизнесът ви само трябва да създаде основните статии и да ги предостави на езиците, на които говорят клиентите ви. Това решение може да подобри клиентското обслужване, а по този начин и удовлетвореността на клиентите. Създайте категория за всеки език и обновете съдържанието на базата си знания за новите аудитории.
Множество бази знания
Множеството бази знания са полезни ако компанията ви продава няколко продукта, бранда или няколко независими услуги. Един акаунт в LiveAgent ви дава възможност да създадете неограничен брой бази знания, като всяка от тях може да има свой собствен уникален дизайн, настройки и съдържание. Осигурете на клиентите си информацията, която търсят, с помощта на зашеметяващи ръководства.
Ръководства за потребителя
Пишете изчерпателни статии, пълни с полезна информация, и ги подредете така, че да са лесни за откриване. Лесно е да пишете статии с редактора на LiveAgent. Разпространете знанията и дайте на клиентите си възможност сами да откриват решения. Искате да обучите членовете на екипа си за клиентско обслужване? Вътрешната база знания може да послужи като материал за обучение и да помага на операторите да разрешават запитванията по-бързо.
Поддръжка на файлове
Искате да разширите статиите си чрез прикачени файлове? Добавете изображения, скрийншотове, снимки и аудио файлове или дори видео файлове и вградете видеоклипове от външни доставчици, например YouTube. Прикачените файлове могат да направят статиите ви по-лесни за разбиране и четене или дори да ги направят по-забавни. Добавете видео уроци или демонстрации към ръководствата си или дайте инструкции стъпка по стъпка с помощна на скрийншоти на продукта.
Пробвайте всичко, което предлагаме, с 30-дневен безплатен тест период
Вие познавате най-добре клиентите си. Дайте им информацията, от която се нуждаят, и се фокусирайте върху удовлетвореността им.
Добре написана статия в базата знания осигурява на клиентите ви възможно най-бързото обслужване. Напишете, оформете и редактирайте всичките си статии в базата знания с помощта на нашия WYSIWYG рекатор.
Клиентите, които се окажат изгубени, може да се откажат от вас. За да не допускате това, създайте често задавани въпроси и технически ръководства като част от портала за осблужване.
Искате да осигурите петзвездно обслужване с ограничени ресурси? Намалете натоварването от входящите имейли и чатове като създадете база знания.
Подобрете бизнеса си във всички важни аспекти и започнете да покривате очакванията на клиентите с правилния софтуер за база знания.
Спечелете предимство
По-голямата част от компаниите поставят фокуса на екипите си за клиентско обслужване единствено върху директната поддръжка. Изпреварете конкурентите си чрез софтуер за управление на база знания и осигурете правилнтие ресурси за клиентско самообслужване.
1%
от компаниите използват бази знания
Не пестете от самообслужване и спечелете предимство пред конкуренцията с база знания за клиентите си. Дайте на клиентите си надеждна опция за самообслужване.
Покрийте очакванията
Клиентите очакват подгодящи отговори без да се налага да се свързват с екипа за клиентско обслужване. Нашата функция за търсене може да ви помогне да дадете незабавни отговори и да намали броя на запитванията от клиенти
66%
от клиентите предпочитат самообслужване
По-голямата част от клиентите се опитват да решат проблемите си сами преди да се свържат с клиенткото обслужване. Повишете удовлетвореността им като им осигурите мощни инструменти да самообслужване.
Създайте клиентска лоялност
По-голямата част от посетителите могат да се превърнат в клиенти с помощта на достатъчен брой статии в базата знания. Разширете клиентската си база с ефективен софтуер за база знания.
90%
от клиентите идват от базата знания
Статиите в базата знания могат да ви помогнат да привлечете повече клиенти и да повишите задържането на клиентите благодарение на полезни и подходящи съвети
Подбрахме внимателно функциите в ценовите си планове, за да моцете да изберете най-достъпния план с най-доброто съотношение цена-качество. Плащайте само за това, което използвате, без да излезете извън бюджета си.
Most Popular
Контролен списък за стандарти за клиентско обслужване
Открийте пълния контролен списък за стандарти за клиентско обслужване на LiveAgent, който ще ви помогне да осигурите последователно и качествено обслужване през 2022 г. Включва съвети за прозрачност, бързина на отговор, уважение към клиентите и използване на изкуствен интелект. Научете как да автоматизирате и подобрите клиентското преживяване.
Списък със задачи за клиентско обслужване
Подобрете клиентското си обслужване с нашия удобен списък със задачи за клиентско обслужване - отметнете всичко, за да поемете по пътя към успеха.
Как да отговорите на запитването на клиент
Комуникацията с клиентите може да издигне или срине компанията. Научете повече по темата как да отговаряте правилно на запитванията от клиенти
Пренос на данни от SpiceWorks - LiveAgent
Прехвърлете се от SpiceWorks в LiveAgent още днес - безплатно. Можем за прехвърлим всичките ви тикети, контакти, профили на сътрудниците, отзиви и още.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team