Бързи отговори
за клиентите ви

Cъздайте с лекота зашеметяваща база знания и често задавани въпроси.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Софтуер за база знания за по-добро самообслужване

Осигурете най-доброто клиентско изживяване чрез нашия клиентски портал за самообслужване. Подобрете ежедневната работа за сътрдуниците клиентско обслужване и осигурете отлично клиентско изживяване чрез възможностите за самообслужване. Възползвайте се от инструментите за база знания на LiveAgent и предложете подходящи статии, ръководства и друга полезна информация за всеки клиент. Пробвайте платформата ни за база знания още днес и вижте как може да ви помогне да подобрите клиентското си обслужване.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Софтуер база от знания /
клиентски портал

00:00/05:06

Knowledge Base Customer Portal Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M307SYoutube video: Knowledge Base  Customer Portal Demo  LiveAgent
Live Agent

Софтуер база от знания

Какво е софтуер за база знания?

Базата знания обикновено разполага с интуитивен интерфейс, текстов редактор и други незаменими функции, които могат да помогнат на служителите да създадат съдържание за клиентите ви. Интелигентните функции за база знания включват поддръжка на множество езици, мощна търсачка, персонализирани теми, табла за дискусии и други незаменими функции.

С LiveAgent компаниите могат безпроблемно да създават и управляват бази от знания, които са лесно достъпни, повишавайки ефективността на компанията и обслужването на клиентите.

Усетете разликата, като изпробвате многофункционалния софтуер на базата знания на LiveAgent.

Защо базата знания е важна?

В днешния забързан свят, добре структирираната база знания е незаменима. С LiveAgent можете да създадете персонализирани бази знания както за екипа, така и за клиентите си.

Имайки предвид, че 67% от клиентите предпочитат да се справят сами, внимателно подготвена база знания осигурява бърз достъп до често задавани въпроси, информация за продуктите и ръководства, за да повиши удовлетвореността на клиентите. Същевременно, добре структурирана вътрешна база знания гарантира, че екипът ви ще намери без усилие важната информация, за по-добра ефективност.

LiveAgent's knowledge base page

<span data-metadata=""><span data-buffer="">Управление на базата знания

Подобрете управление на базата си знания и осигурете правилните отговори на всеки, който търси отлично клиентско обслужване.

Lets talk

Управление на база знания за екипи за поддръжка

Нашият интуитивен софтуер за база знания може да ви помогне да управлявате базата знания на компанията си и да я направите достъпна за всеки клиент. Разрешете запитванията и проблемите на клиентите си като споделите знанията и се фокусирате върху по-належащите въпроси.

Само част от възможностите за служителите ви:

  • Напишете и осигурете на клиентите си подробни статии с нашия WYSIWYG редактор
  • Външни и вътрешни бази знания за споделяне на знанията
  • Теми с възможност за персонализация и красив интерфейс за центъра ви за знания

Какви са функциите на ключовия софтуер за база знания?

Осигурете лесни отговори на въпросите и намалете времето за отговор. Нашите инструменти включват множество типове бази знания, функции за търсене и инструмети на екипна работа.

Управление на съдържанието

WYSIWYG редактор

Нашият редактор тип WYSIWYG (“What you see is what you get” – “Виждате това, което получавате”) може да ви помогне да създавате статии, ръководства, инструкции и информационни сегменти, за да разширите центъра си за знания. Споделянето на знанията е лесно с нашия красив редактор. Оформете текстовете си, добавете изображения или се възползвайте от други разширени функции на ваше разположение. Освен това работи като маркдаун редактор, така че можете да използвате и HTML или CSS, за да създадете собствени дизайни.

  • Напишете учебното си съдържание в нашия WYSIWYG редактор
  • Възползвайте се от предимствата на HTML или CSS, за да подобрите статиите си
Content management

Проследяване на посетителите

Форум

Форумът на LiveAgent е неразделна част от платформата ви за база знания. Всеки клиент или член на екипа за клиентско обслужване може да се включи в разговор във форума. Може да открива проблеми, да дава предложения и да намира начини да решава проблемите заедно с останалите. Можете също така да се възползвате от вътрешните форуми и да работите съвмествно върху проблеми от вътрешната база знания в рамките на едно софтуерно решение за база знания.

  • Изградете връзки с клиентите си чрез форум за обслужване
  • Съвместна работа с колеги и клиенти на едно място

По-доволни клиенти

Отзиви и препоръки

Събирането на обратна връзка и четенето на препоръки от клиентите подобрява както базата ви знания, така и бизнеса ви. Четенето на предложенията от клиентите и отговарянето на тях може да ви помогне да подобрите учебното си съдържание и да изградите по-добри връзки с клиентите. Дайте на клиентите си възможност да предлагат промени или да дават нови идеи за подобрения. Добавете и персонализирайте бутона за обратна връзка според предпочитанията си.

  • Събирайте обратна връзка и предложения с един бутон
  • Подобрете взаимоотношенията си като слушате предложенията на клиентите
Happier customers

Разширено търсене

Инструмент за търсене

Клиентите ви могат да използват поле за търсене, за да намерят по-бързо отговори по конкретни теми в базата ви знания. С нашата мощна търсачка, софтуерът ни за управление на база знания е лесен за употреба, особено при наличието на много съдържание. Като предложите опция за лесно търсене, можете да помогнете на клиентите си да намират статиите в базата знания и да намалите броя запитвания за често срещани проблеми.

  • Разширеният инструмент за търсене помага на клиентите да намират отговори
  • По-бързо разрешаване на проблемите и по-доволни клиенти

Интуитивен интерфейс

Лесно за използване табло

Да имате ефективна база знания означава да помагате на клиентите си с подходящо съдържание. Не трябва да забравяте обаче и служителите си. Наличието на удобно за използване табло в инструмента за управление на база знания е друга ключова функция, която често се забравя. Интерфейсът на LiveAgent ви позволява да създавате нови статии с минимално или дори никакво обучение. Готови ли сте да опитате? Пробвайте безплатната ни демострация и вижте сами.

  • Интуитивен интерфейс с лесна навигация
  • Лесен за употреба дори без обучение или опит
Intuitive interface

Лесна организация

Категории

Основната цел на създаването на онлайн софтуер за база знания е да бъде лесен за търсене. Колкото повече съдържание създава бизнесът ви обаче, толкова по-хаотично може да стане. Затова, LiveAgent ви дава възможност да създавате категории за клиенттие си и няма да се изгубите в съдържанието. Създайте отделни категории за най-често обсъжданите теми, на които трябва да отговорите, и разделете учебното съдържание както сметнете за добре.

  • Подобрете споделянето на знанията чрез категории
  • Направете статиите си лесни за откривате чрез подходящи теми

Световен обхват

Многоезично обслужване

Софтуерът за база знания на LiveAgent е отличен начин да предложите възможност за самообслужване 24/7 в множество държави. Бизнесът ви само трябва да създаде основните статии и да ги предостави на езиците, на които говорят клиентите ви. Това решение може да подобри клиентското обслужване, а по този начин и удовлетвореността на клиентите. Създайте категория за всеки език и обновете съдържанието на базата си знания за новите аудитории.

  • Създайте съдържание в базата знания на множество езици
  • Достигнете до по-широка аудитория чрез публични бази знания
Worldwide reach

Множество бази знания

Поддръжка на множество бази знания

Множеството бази знания са полезни ако компанията ви продава няколко продукта, бранда или няколко независими услуги. Един акаунт в LiveAgent ви дава възможност да създадете неограничен брой бази знания, като всяка от тях може да има свой собствен уникален дизайн, настройки и съдържание. Осигурете на клиентите си информацията, която търсят, с помощта на зашеметяващи ръководства.

  • Управлявайте множество бази знания
  • Създайте множесто вътрешни бази знания за служителите си

Ръководства за потребителя

Статии

Пишете изчерпателни статии, пълни с полезна информация, и ги подредете така, че да са лесни за откриване. Лесно е да пишете статии с редактора на LiveAgent. Разпространете знанията и дайте на клиентите си възможност сами да откриват решения. Искате да обучите членовете на екипа си за клиентско обслужване? Вътрешната база знания може да послужи като материал за обучение и да помага на операторите да разрешават запитванията по-бързо.

  • Напишете подробни статии и ръководства за решаване на проблеми
  • Обучете екипите си за обслужване и ги направете експерти
User manuals

Поддръжка на файлове

Прикачени файлове

Искате да разширите статиите си чрез прикачени файлове? Добавете изображения, скрийншотове, снимки и аудио файлове или дори видео файлове и вградете видеоклипове от външни доставчици, например YouTube. Прикачените файлове могат да направят статиите ви по-лесни за разбиране и четене или дори да ги направят по-забавни. Добавете видео уроци или демонстрации към ръководствата си или дайте инструкции стъпка по стъпка с помощна на скрийншоти на продукта.

  • Добавяйте всички по-важни типове прикачени файлове към статиите си
  • Подобрете качеството на статиите си с изображения, видеоклипове или гласови записи
Medal

Започнете да използвате LiveAgent сега!

Пробвайте всичко, което предлагаме, с 30-дневен безплатен тест период

  • ✓ Без такса за включване    
  • ✓ Клиентско обслужване 24/7    
  • ✓ Не се изисква кредитна карта    
  • ✓ Можете да се откажете по всяко време

Безпроблемни бизнес процеси
чрез платформа за база знания

Вие познавате най-добре клиентите си. Дайте им информацията, от която се нуждаят, и се фокусирайте върху удовлетвореността им.

Clock icon

Нетърпеливи клиенти, търсещи помощ

Добре написана статия в базата знания осигурява на клиентите ви възможно най-бързото обслужване. Напишете, оформете и редактирайте всичките си статии в базата знания с помощта на нашия WYSIWYG рекатор.

Изгубени и объркани клиенти

Клиентите, които се окажат изгубени, може да се откажат от вас. За да не допускате това, създайте често задавани въпроси и технически ръководства като част от портала за осблужване.

Претоварен екип за клиентско обслужване

Искате да осигурите петзвездно обслужване с ограничени ресурси? Намалете натоварването от входящите имейли и чатове като създадете база знания.

Станете по-добри с гъвкав софтуер за база знания

Подобрете бизнеса си във всички важни аспекти и започнете да покривате очакванията на клиентите с правилния софтуер за база знания.

Спечелете предимство

Изпреварвате конкуренцията

По-голямата част от компаниите поставят фокуса на екипите си за клиентско обслужване единствено върху директната поддръжка. Изпреварете конкурентите си чрез софтуер за управление на база знания и осигурете правилнтие ресурси за клиентско самообслужване.

  • Изпреварете конкуренцията чрез фантастична база знания
  • Подобрете бизнеса си чрез по-добро клиентско обслужване
Chart

1%

от компаниите използват бази знания

Не пестете от самообслужване и спечелете предимство пред конкуренцията с база знания за клиентите си. Дайте на клиентите си надеждна опция за самообслужване.

Покрийте очакванията

Покрийте очакванията на клиентите

Клиентите очакват подгодящи отговори без да се налага да се свързват с екипа за клиентско обслужване. Нашата функция за търсене може да ви помогне да дадете незабавни отговори и да намали броя на запитванията от клиенти

  • Повишете удовлетвореността на клиентите чрез база знания
  • Дайте незабавни отговори и намалете обема на запитванията
Chart

66%

от клиентите предпочитат самообслужване

По-голямата част от клиентите се опитват да решат проблемите си сами преди да се свържат с клиенткото обслужване. Повишете удовлетвореността им като им осигурите мощни инструменти да самообслужване.

Създайте клиентска лоялност

Повишете приходите си

По-голямата част от посетителите могат да се превърнат в клиенти с помощта на достатъчен брой статии в базата знания. Разширете клиентската си база с ефективен софтуер за база знания.

  • Привличайте повече клиенти с информативно съдържание
  • Повишете възвръщаемостта на инвестициите и приходите си
Chart

90%

от клиентите идват от базата знания

Статиите в базата знания могат да ви помогнат да привлечете повече клиенти и да повишите задържането на клиентите благодарение на полезни и подходящи съвети

Отзиви

Вземете LiveAgent
и се присъединете към 7 000 доволни клиенти

  • Роман Бош
    Удоволствие е да имаме страхотен портал, подобряващ обслужването на нашите клиенти
    Роман Бош Partly
  • Кристин Пройслер
    LiveAgent дава възможност на нашите сътрудници да предоставят по-добра, по-бърза и по-точна поддръжка.
    Кристин Пройслер HostingAdvice
  • Карл Дитерих
    LiveAgent ни помогна да постигнем 2 важни цели: повишаване на удовлетвореността на клиентите и продажбите.
    Карл Дитерих Covomo
  • Хендрик Хенце
    Използваме LiveAgent от август и сме наистина доволни от него.
    Хендрик Хенце HEWO Интернет маркетинг
  • Разван Сава
    Откакто използваме LiveAgent времето за реакция се подобри с 60%.
    Разван Сава Webmaster Deals
  • Тараш Бака
    Нашият процент на реализация на платени клиенти се покачи с 325% през първия месец, в който настроихме и започнахме активно...
    Тараш Бака XperienceHR
  • Андрей Фтомин
    Трябва да кажа, че Никога не съм имал опит с такъв професионален подход към клиентите.
    Андрей Фтомин TAZAR Group
  • Мат Джеийнвей
    Считаме, LiveAgent за най- доброто решение досега.
    Мат Джеийнвей The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Ние използваме LiveAgent за всички наши ecommerce уеб сайтове. Този инструмент е лесен и увеличава нашата продуктивност.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Заедно с LiveAgent ние можем да предложим пълно обслужване на нашите клиенти независимо къде са
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Йенс Малмквист
    Препоръчвам LiveAgent на всеки един, който се интересува от това, как да подобри своето клиентско обслужване и да го направи...
    Йенс Малмквист Projure
  • Катана Александру
    Сигурна съм, че щяхме да прекарваме 90% от деня си в подреждането на имейли, ако нямахме LiveAgent.
    Катана Александру Websignal
  • Ян Виенк
    С LiveAgent сме в състояние да поддържаме нашите играчи щастливи, като им предлагаме по- ефикасна поддръжка, в резултат на по...
    Ян Виенк All British Casino
  • Алан Бьеркан
    LiveAgent е надежден, на разумна цена и е просто страхотен избор за всеки един забързан онлайн бизнес!
    Алан Бьеркан Norske Automaten
  • Сиси Бьотхер
    Харесва ни, защото е лесен за употреба и предлага страхотна функционалност, като полезни характеристики за докладване.
    Сиси Бьотхер Study Portals
  • Петер Конинг
    Обичаме LiveAgent - помага ни да поддържаме нашите клиенти по лесен начин.
    Петер Конинг TypoAssassin
  • Аранзазу Ф
    Харесва ни да предлагаме на нашите клиенти най- доброто преживяване при поддръжката. Затова избрахме LiveAgent.
    Аранзазу Ф Factorchic
  • Рик Нуске
    От настройката до постоянната поддръжка и всички останало помежду, екипът на LiveAgent продължава да впечатлява.
    Рик Нуске MyFutureBusiness
  • Войтех Калексений
    LiveAgent ни спестява ежедневно стотици ценни минути, спомагайки за това, нашето клиентско обслужване да бъде ясно и подредено.
    Войтех Калексений 123-Nakup
  • Рафаел Кобалян
    Неограничен брой агенти, имейл, социална медия и телефонна интеграция. Всичко това за по-малко отколкото сме плащали с нашия предишен доставчик.
    Рафаел Кобалян Betconstruct
  • Мартин Другай
    Използваме LiveAgent от 2013 г. Не можем да си представим работота без него.
    Мартин Другай Atomer
  • Иван Голубович
    Това е рентабилно решение, което може да Ви помогне при голям обем от искания за поддръжка по различни канали.
    Иван Голубович AVMarket
  • Рустем Гимаев
    Толкова трудно беше да се управляват имейл отговорите от Outlook. Сигурни сме, че с LiveAgent ще бъде отговорено на всеки...
    Рустем Гимаев Езиков център Antalya Consulting
  • Ранди Брайън
    LiveAgent е страхотен. За много кратък период започна да функционира гладко, само за няколко минути и без усилия.
    Ранди Брайън tekRESCUE
  • Тимоти Г. Кейс
    Горещо препоръчвам продукта LiveAgent, не само като алтернатива на Kayako, но и много по- добро решение с добавена стойност.
    Тимоти Г. Кейс Marietta Corporation
  • Михаела Теодореску
    Екипът по поддръжката отговаря винаги своевременно с бързи за изпълнение решения.
    Михаела Теодореску eFortuna
  • Хилда Андрейковичова
    Помага за категоризирането на естеството на тикетите и проследява по статистически начин, от какво най-много се нуждаят нашите клиенти.
    Хилда Андрейковичова TrustPay
  • Александра Данишова
    Използваме LiveAgent като страхотен инструмент за комуникация с клиентите.
    Александра Данишова Nay
  • Самуел Смахел
    LiveAgent ускори нашата комуникация с клиентите и ни предостави, също така опция за чат с тях.
    Самуел Смахел m:zone
  • Дейвид Чандлър
    Нужно е само да поставите- LiveAgent води пред всички останали, дори и с по- високите си ценови показатели.
    Дейвид Чандлър Volterman

Най-доброто за парите ви

Подбрахме внимателно функциите в ценовите си планове, за да моцете да изберете най-достъпния план с най-доброто съотношение цена-качество. Плащайте само за това, което използвате, без да излезете извън бюджета си.

14 или 30 дни тестов период 
Безплатен пробен период за 7 дни с безплатен имейл или 30 дни с фирмен имейл
Не се изисква кредитна карта
и много повече
$15 месец

Small business

  • Неограничена история на запитванията
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 месец

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 месец

Безплатно

  • история на чатовете за 7 дни
  • 1 имейл адрес
  • 1 бутон за чат
  • 1 contact form
Related Articles to Софтуер за база знания
Не е нужно да търсите повече - ето го контролният списък за стандарти за клиентско обслужване, който ще ви помогне да покриете всичко необходимо през 2022.

Контролен списък за стандарти за клиентско обслужване

Открийте пълния контролен списък за стандарти за клиентско обслужване на LiveAgent, който ще ви помогне да осигурите последователно и качествено обслужване през 2022 г. Включва съвети за прозрачност, бързина на отговор, уважение към клиентите и използване на изкуствен интелект. Научете как да автоматизирате и подобрите клиентското преживяване.

Подобрете клиентското си обслужване с нашия удобен списък със задачи за клиентско обслужване - отметнете всичко, за да поемете по пътя към успеха.

Списък със задачи за клиентско обслужване

Подобрете клиентското си обслужване с нашия удобен списък със задачи за клиентско обслужване - отметнете всичко, за да поемете по пътя към успеха.

Комуникацията с клиентите може да издигне или срине компанията. Научете повече по темата как да отговаряте правилно на запитванията от клиенти

Как да отговорите на запитването на клиент

Комуникацията с клиентите може да издигне или срине компанията. Научете повече по темата как да отговаряте правилно на запитванията от клиенти

Прехвърлете се от SpiceWorks в LiveAgent още днес - безплатно. Можем за прехвърлим всичките ви тикети, контакти, профили на сътрудниците, отзиви и още.

Пренос на данни от SpiceWorks - LiveAgent

Прехвърлете се от SpiceWorks в LiveAgent още днес - безплатно. Можем за прехвърлим всичките ви тикети, контакти, профили на сътрудниците, отзиви и още.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x