Нашият екип в LiveAgent може да ви помогне да трансферирате лесно данните си от Genesys към нашето унифицирано решение с най-бързото приложение за чат на пазара.
LiveAgent има всичко необходимо, за да осигури на клиентите си по -добро изживяване. Вземете универсалната тикетинг система, която може да обработва имейл , чат , социални канали , центрове за обаждания и секция с полезна информация на разумна цена.
Продължете да четете, за да научите повече за нашия софтуер за или го изпробвайте безплатно за 14 дни сега. Не се изисква информация за кредитна карта и няма скрити условия.
Функции | Liveagent
Изпробвайте най -добрата алтернатива за обслужване на клиенти безплатно! Без изискване за кредитна карта.
|
Genesys
|
---|---|---|
Тикетинг система
Съдържа инструмент за управление, който обработва и каталогизира заявките за обслужване на клиенти.
|
LiveAgent предлага тикетинг система в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага тикетинг система в план за $110 на служител, месечно.
|
Чат
Приспособление за чат в реално време, което можете да поставите на всеки уебсайт.
|
LiveAgent предлага чат в плана Тикет+чат за $29 на потребител, месечно.
|
Genesys предлага чат в план за $110 на служител, месечно.
|
Кол център
Център за обаждания, който може да се използва за осъществяване и приемане на повиквания чрез автоматично разпределение на разговори.
|
LiveAgent предлага кол център в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
|
Genesys предлага кол център в план за $75 на служител, месечно.
|
Самообслужване
Функция, която Ви позволява да създадете потребителски портал, в който клиентите Ви могат да се регистрират, за да получат достъп до предишните си запитвания и съдържание в базата знания.
|
LiveAgentпредлага портал за самообслужване в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага портал за самообслужване за $75 на служител, месечно.
|
Facebook
Интеграция с Facebook, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари от софтуера към социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага интеграция с Facebook в плана Тикет срещу допълнителна такса от $39 на скаунт месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
|
Genesys предлага Facebook интеграция в план за $140 на служител, месечно.
|
Twitter
Интеграция в Twitter, която извлича всички споменавания и коментари и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на туитове директно от софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Twitter в плана Тикет срещу допълнителна такса от $39 на скаунт месечно или в плана All-inclusive без допълнителни такси.
|
Genesys предлага Twitter интеграция в план за $140 на служител, месечно.
|
Instagram
Интеграция с Instagram, която извлича всички коментари и споменавания и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на всички коментари и споменавания от софтуера към социалните мрежи.
|
LiveAgent предлага интеграция с Instagram.
|
Genesys не предлага интеграция с Instagram.
|
Viber
Интеграция с Viber, която извлича всички съобщения и ги превръща в тикети. Интеграцията също така позволява на потребителите да отговарят на съобщения във Viber директно от софтуера.
|
LiveAgent предлага интеграция с Viber.
|
Genesys не предлага интеграция с Viber.
|
Секция с полезна информация
Хранилище на знания, което съдържа съществена информация, включително ръководства за отстраняване на неизправности, често задавани въпроси и статии с инструкции.
|
LiveAgent предлага секция с полезна информация в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага секция с полезна информация в план за $75 на служител, месечно.
|
Форум
Онлайн табло за дискусии за Вашите клиенти, което се намира във Вашата секция с полезна информация.
|
LiveAgent предлага клиентски форум.
|
Genesys не предлага форум.
|
Автоматизация и правила
Работни потоци, които можете да автоматизирате, за да премахнете повтарящите се задачи.
|
LiveAgent предлага автоматизация в и правила в плана Тикет за $15 за служител, месечно.
|
Genesys предлага автоматизация и правила за $75 на служител, месечно.
|
API
Набор от функции, които позволяват на различни приложения да работят заедно.
|
LiveAgent предлага API функции в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага API функции в план за $75 на служител, месечно.
|
Интерактивно гласово меню (IVR)
Технология, която позволява на обаждащите се да навигират в телефонната система, преди да говорят с оператор.
|
LiveAgent предлага IVR в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
|
Genesys предлага IVR в план за $75 на служител, месечно.
|
Видео разговори
Обаждане, което съдържа видео, подобно на Skype, Zoom или Facetime.
|
LiveAgent предлага видео разговори в плана All-inclusive за $39 на служител, месечно.
|
Genesys предлага видео разговори в план за $75 на служител, месечно.
|
Неограничена история
Запитванията не изтичат подавност и не биват изтривани - можете да ги разгледате по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничена история в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага неограничена история в план за $75 на служител, месечно.
|
Неограничени уебсайтове
Можете да използвате софтуера на неограничен брой уебсайтове.
|
LiveAgent предлага неограничен брой уебсайтове.
|
Genesys не предлага неограничен брой уебсайтове.
|
Неограничен брой чат бутони
Можете да поставите неограничен брой бутони за чат на уебсайтовете си.
|
LiveAgent предлага неограничен брой чат бутони в плана Тикет+чат за $29 на служител, месечно.
|
Genesysпредлага неограничен брой чат бутони в план за $110 на служител, месечно.
|
Неограничен брой запитвания/имейли
Можете да получавате неограничен брой имейли и запитвания.
|
LiveAgent предлага неограничен брой запитвания/имейли в плана Тикет за $15 на служител, месечно.
|
Genesys предлага неограничен брой запитвания/имейли за $110 на служител, месечно.
|
Неограничен брой записи на разговори
Записвайте всяко направено или получено повикване и възпроизвеждайте записа по всяко време.
|
LiveAgent предлага неограничен брой записи на разговори.
|
Genesys не предлага неограничен брой записи на разговори.
|
Обслужване 24/7 g"> Обслужването на клиенти се предлага денонощно, без да се ограничава броят на заявките, които можете да изпратите. |
LiveAgent предлага неограничено обслужване 24/7.
|
Genesysне предлага обслужване 24/7.
|
Прехвърлете Вашите разговори в софтуера за live chat на LiveAgent. Изграждайте по-силни взаимоотношения с клиентите само с един бутон на Вашия уебсайт.
Обслужвате клиентите на Вашия сайт директно чрез най-бързото приложение за чат на пазара, което се появява със скорост от 2,5 секунди. Разгледайте сравненията на приложенията за чат и се уверете сами.
Повишете обвързаността с клиентите чрез активни покани за чат , превключвайте между чат прозорците и проследявайте взаимодействието с клиентите чрез Инструментите за анализ. Възползвайте се от изгледа към писане в реално време и осигурете на посетителите на уебсайта си бързо и последователно обслужване.
Нашият екип с удоволствие ще Ви помогне да прехвърлите данните си от Genesys. Можем да преместим всичко необходимо включително Вашите контакти и записи от чата, така че не е нужно да го правите сами. Не се колебайте да се свържете с нас и да ни попитате всичко, ние сме тук за Вас 24/7 .
Докато обработваме Вашите данни, можете да изпробвате нашите инструменти и да се запознаете с потребителския интерфейс. Продължете и изпробвайте безплатно. Просто кликнете върху бутона по -долу и се регистрирайте . Ако искате първо визуализация, вижте това видео, за да разгледате LiveAgent.
Live чатът е само един от инструментите на Ваше разположение , когато изберете LiveAgent. Възползвайте се от нашата тикетинг система и свържете имейл адресът си, настройте виртуален кол център и вписвайте статии в базата знания във Вашия корпоративен стил.
Свържете Facebook, Twitter и Instagram,за да припокриете всички важни канали, в които клиентите Ви прекарват времето си. Всичко това не трябва да съсипва бюджета Ви, затова Вие решавате кои инструменти и функционалности искате да използвате.
LiveAgent съчетава отличен Live chat, тикетинг система и автоматизация, която ни позволява да осигуряваме превъзходно обслужване на нашите клиенти.
Peter Komornik, CEO
Ако искате повече информация, не забравяйте да разгледате страницата ни с функции, за да видите всички страхотни инструменти или да разберете съветите за ефективност и обслужването на клиенти в академията на LiveAgent .
Обадете ни се, изпратете ни съобщение във Facebook или изпратете имейл и ние ще се свържем с Вас възможно най-скоро, за да обсъдим миграцията от Genesys към LiveAgent. Можете да намерите всички наши канали в долната част на тази страница.
Открийте лесната VoIP интеграция с Magenta и LiveAgent! Magenta предлага цялостни бизнес телекомуникационни решения в Австрия, известни с надеждност и изгодни цени. Възползвайте се от безплатната интеграция с LiveAgent и тествайте демо версията без ангажименти. Посетете сайта за повече информация и се уверете в предимствата на нашето партньорство!
Омръзна ли Ви от Вашия софтуер?
LiveAgent е help desk решение, което свързва множество канали за комуникация в един интерфейс. Научете повече за алтернативата на Genesys и увеличете ползите за Вашия бизнес.
Преминавате от Dashly към LiveAgent?
Търсите да преминете от Dashly към различен Софтуер? Разгледайте LiveAgent, сравнете и мигрирайте данните си днес.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team