Ако все още не използвате инструмент за мониторинг на социалните мрежи като част от стратегията ви за маркетинг и обслужване на клиенти, е крайно време да се сдобиете с такъв.
Мониторингът на социалните мрежи представлява проследяване на това, което е казано за компанията ви онлайн. Вижте какво мислят клиентите ви, поработете над грешките, ако ви критикуват и отговорете на въпросите на потенциалните си клиенти.
Мониторингът на социалните мрежи е задължителен!
Мониторингът на социалните мрежи е процес на наблюдаване и следене на дигиталното общуване или онлайн споменаванията на бранда ви.
Това е ефективен начин за събиране на отзиви и следене на това какво мислят клиентите за вашия бранд, компания, продукти или услуги.
LiveAgent анализира всички ваши социални мрежи и събира всички коментари, съобщения и споменавания на бранда ви директно в LiveAgent.
LiveAgent поддържа:
Инструментите за мониторинг на социалните мрежи са чудесен начин за решаване на проблемите. Разпознавайте недоволните клиенти преди информацията за неприятният им опит да е завладяла мрежата и да е навредила на компанията ви.
Мониторингът на социалните мрежи не е свързан само с лошите отзиви. Покажете положителните неща, които клиентите споделят за компанията ви. Няма нищо по-хубаво от искрената благодарност!
Мониторингът на социалните мрежи е чудесен инструмент, който ви дава обща представа за това какво се говори онлайн за бизнеса ви. Следете какво говорят клиентите ви, както и конкурентите ви.
Отговаряйте на туитовете, съобщенията в Facebook или коментарите в Instagram на клиентите директно от инструмента ви за мониторинг на социалните мрежи. Не губете ценно време да влизате и излизате от различните си профили в социалните мрежи.
Инструментът за мониторинг на LiveAgent насочва всички съобщения коментари на постовете ви във Facebook директно към таблото ви за управление в LiveAgent. От там лесно можете да отговаряте, харесвате и дори да създавате нови постове на Facebook страницата си.
Следете ключовите думи и отговаряйте на туитовете споменаващи профила ви. С инструмента за мониторинг на Twitter на LiveAgent никога повече няма да пропуснете туит за компанията ви.
Просто задайте ключовите думи, които искате да следите и всички туитове съдържащи тези думи ще бъдат автоматично насочвани към акаунта ви в LiveAgent под формата на тикети.
Всички коментари на постовете ви или постовете споменаващи акаунта ви ще бъдат автоматично насочвани към LiveAgent. Отговаряйте директно от LiveAgent, без да е необходимо да преглеждате безбройните известия на телефона си.
LiveAgent подрежда всички запитвания според важността им и времето на получаване.
Насочвайте всички запитвания от различните канали за връзка в една единствена обща поща.
Създайте уникални клиентски портали и бази знания като възможности за самообслужване на клиентите си.
LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно софтуер за клиентска поддръжка за малкия бизнес за 2019-2020 година.
Повече от 21000 компании от различни сфери на дейност избраха LiveAgent като програмен продукт за клиентска поддръжка.
С повече от 180 функции, над 40 интеграции и безброй възможности за персонализиране, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на компанията ви.
Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.
Получете професионалния ни инструмент за мониторинг на социалните мрежи на фиксирана месечна такса, без скрити такси и дългосрочни обвързвания. Заявете 14-дневна безплатна пробна версия, за да получите пълен достъп до всички функции, които предлагаме.
Какво чакате още? Започнете с мониторинга на социалните мрежи още днес!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.