LiveAgent се стреми да направи услугите си безопасни за всички и сигурността на данните е от изключително значение. Нашата Програма за оповестяване на недостатъци има за цел да минимизира последиците от недостатъците в сигурността върху инструментите ни и техните потребители. Програмата за оповестяване на недостатъци на LiveAgent покрива софтуер, написан частично или основно от Quality Unit.
Ако сте специалист по сигурността и сте открили уязвимост на сигурността на Услугата ни, бихме оценили помощта Ви ако ни я споделите лично и ни дадете възможност да я поправим преди да публикувате технически детайли.
LiveAgent комуникира със специалисти по сигурността когато уязвимостите са докладвани по описания начин. Ще проверим, ще Ви отговорим и ще поправим уязвимостта, потвърждавайки отговорността ни към сигурността на данните. Няма да предприемаме правни действия, да спираме временно или за постоянно достъпа до Услугата ни на тези, които отговорно са докладвали уязвимости в сигурността. LiveAgent си запазва правото да предприеме правни действия в случай на несъобразяване с правилата.
Споделете детайлите на подозираната уязвимост с екипа от разработчици на LiveAgent на support@liveagent.com. Моля, не споделяйте публично тези детайли извън настоящия процес без изрично съгласие. При докладване на всяка подозирана уязвимост, моля споделете възможно най-много детайли. Ако искате да изпратите няколко доклада наведнъж, моля изпратете само един доклад (по възможност най-важния) и изчакайте за отговор.
С удоволствие ще Ви дадем подарък за информация за уязвимости, която ни помага да предпазим клиентите си като благодарност към специалистите по сигурност, които изберат да участват в програмата ни за докладване на бъгове. Стандартната награда е $10 за докладвана уязвимост, потвърдена от екипа ни от разработчици.
Ще наградим само първия, докладвал конкретна уязвимост. Дублираните доклади няма да бъдат награждавани.
Можете да тествате само профил в LiveAgent, на който сте собственик или сте потребител, оторизиран от собственика да провеждате такива тестове. Например:
Ще Ви наградим за следните типове уязвимости:
Доклади за случаи, в които атаката застрашава само собствения акаунт на администратора няма да бъдат награждавани. Инжектиране на скрипт, причинено от администратор, няма да бъде награждавано.
За да получите награда, уязвимостта трябва да съществува в последната версия (включително официални бета версии) на софтуера. Квалифицират се само уязвимости на сигурността. Бихме се радвали да доклатвате други бъгове чрез подходящите канали, но тъй като целта на програмата е да се поправят уязвимости в сигурността, само бъгове, които са довели до такива уязвимости, могат да получат награда. Други бъгове ще бъдат вземани предвид по наша преценка.
Моля вземете предвид следните насоки, за да можете да получите наградата си по програмата:
Освен това, изчакайте поне 90 дни, за да поправим уязвимостта, преди да я обявите публично или да я опишете в блог. Екипът ни вярва, че специалистите по сигурността имат право да докладват проучванията си и че разкриването им е изключително ползотворно, и разбира, че въпросът кога и как да се скрият детайлите с цел да се намали злонамерената им употреба, е много субективен. Ако смятате, че е нужно уязвимостта да се разкрие по-рано, моля да ни уведомите, за да го обсъдим.
Предоставяме публична информация за всички поправени проблеми със сигурността в списъка ни с промени. Проблемите, свързани със сигурността, са маркирани с таг [Сигурност] ([Security]).
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.