Дайте възможност на клиентите си да поискат автоматично обратно повикване, ако линията е заета, ако няма налични агенти, които да вземат своето обаждане, или ако те просто искат да бъдат извикани обратно по-късно.
Системата ни за обратно повикване на опашката спестява мястото на клиента на линия и когато те са в предната част на опашката, системата автоматично ги връща обратно.
Подобрете изживяването на клиентите си с нашия телефонен център за обратно повикване софтуер днес.
LiveAgent call център софтуер предлага функция за обратно повикване като част от своята IVR (интерактивна гласова реакция) способност. Вместо да чакат на изчакване, клиентите ви вече могат да поискат обратно повикване, като натиснат един бутон.
Няма нужда да чакате, нито да се притеснявате, че ще загубите мястото си на опашка. LiveAgent ще се обади на клиента автоматично, след като се появи в предната част на опашката.
С call центъра за повикване на LiveAgent обратно повикване, агентите ви няма да трябва да следят за искания обратно повикване ръчно. Вградената ACD (автоматично разпределение на обажданията) функционалност работи в синхрон с нашата мощна IVR система за автоматично запазване на номера на обаждащия се и място в опашката, в допълнение към автоматично набиране на номера на обаждащия се и присвояване на повикването към съответния агент.
Предложете на клиентите си възможност да получат обратно обаждане от екипа на центъра за контакт, вместо да чакат задържане. Като сте внимателен за времето си, ще намалите процента на изоставяне на обажданията си и ще видите увеличение на цялостната удовлетвореност на клиентите си
Клиентите очакват безпроблемно преживяване всеки път, когато се свързват с поддръжката на клиенти. Като им предоставите опция за автоматично обратно повикване, можете да им осигурите безпроблемно обслужване. Намалете усилията на клиентите днес, като същевременно подобрите удовлетвореността на клиентите и лоялността към вашата марка.
За да започнете да използвате услугата за автоматично обратно повикване, просто създайте IVR скрипт, който включва опцията за обратно повикване.
Влезте в акаунта си в LiveAgent и щракнете върху “Конфигуриране”, след това “Обади се” и след това “Номера”. Кликнете върху “Редактиране на съществуващи номера” и изберете IVR.
Кликнете върху “Добавяне на запис” и качете предварително записаните IVR съобщения или запишете свои собствени.
Създайте своя IVR скрипт. Следвайте стъпките, описани в ръководството ни за създаване на базата знания за автоматично обаждане.
Започнете разговор, за да проверите дали функцията за обратно повикване работи. Следвайте указанията на IVR и натиснете заявения номер за обратно повикване.
Софтуерър callback кол център е рентабилно решение за бизнеси с всякакви размери. При автоматичните обратни обаждания ще са необходими по-малко агенти на контактния център, за да отговорят на обажданията, тъй като обемите на обажданията няма да са толкова високи.
Не пропускайте потенциалните възможности за продажби, просто защото клиентите ви не могат да се свържат с Вас. С автоматичните обратно повикване клиентите Ви ще бъдат по-малко разочаровани и ще се откажат от телефонните си обаждания. Като им дадете възможност да поискат автоматично обратно повикване, можете да генерира повече продажби и да подобрите удовлетворението на клиентите едновременно.
Съберете повече информация за услугата, която предоставяте. Нашите надеждни функции за отчитане за отчитане показват статистически данни за вашия виртуален център за обаждания, включително пропуснати и отговори на обаждания, продължителност на обажданията, назначени агенти и др.
Със софтуера на Contact Center на LiveAgent, има безкрайни опции за отчитане. Сегментирайте данните по ден, седмица, месец или персонализиран период от време и създайте графика или диаграма, която най-добре отговаря на нуждите Ви. С по-голяма информираност сте за услугата, която предоставяте, толкова повече можете да подобрите и увеличите удовлетвореността на клиентите и лоялността.
LiveAgent’s automatic callback function holds your customer’s place in line. They can hang up with the knowledge that their number is retained, their place in queue secure, and their callback imminent.
Нашият софтуер за контактен център предлага единен мултиканален агент на работния. С LiveAgent, агентите на вашия контактен център имат достъп до всички заявки от различни канали (социални медии, чат на живо, имейл, телефон) в един интерфейс.
Настройте правила за автоматизация, за да подобрите производителността и работния поток на агента си. Правилата за автоматизация могат да бъдат използвани за автоматично изпращане на имейли за проследяване, добавяне на етикети (обратно повикване) към билети и др.
Софтуерът LiveAgent кол център за повикване е оборудван с ACD функционалност, за да се гарантира безпроблемно прехвърляне на повиквания и превъзхождащи клиентско изживяване. Нашата ФУНКЦИЯ ACD автоматично насочва обаждащите се към най-подходящия агент/отдел въз
Нашият уеб базиран кол център е оборудван с мощен IVR система, която е готова да изпълни сложни IVR дървета. Системата IVR е достатъчно лесна за използване за начинаещи, но достатъчно здрава, за да задоволи нуждите на професионалните кол центрове.
Системата за автоматично обратно повикване на LiveAgent поема всички тежки повдигания, като гарантира, че агентите могат да продължат да отговарят на обаждания без прекъсване. Когато клиент поиска обратно повикване и те се до предната част на опашката за повиквания, системата автоматично ще набере номера си и да го свърже към съответния агент на контактен център.
Софтуерът LiveAgent кол център автоматично записва всеки входящ и изходящ разговор. Системата може да съхранява записи на разговори, които могат да се използват за осигуряване на качеството, обучение, плавни ръчни билети или правни цели.
Изгледът на liveAgent за хибриден билет гарантира, че агентите на центъра за контакт могат да следват пътешествието с разрешаване на проблеми на клиента в множество канали, докато остават в една и съща нишка на билета. Хибридните потоци от билети помагат на агентите да предоставят проникновени и персонализирани отговори, които помагат за подобряване на удовлетвореността на клиентите и лоялността.
В допълнение към пълноценен кол център софтуер, LiveAgent е едно гише за обслужване на всички неща.
Свържете всички ваши акаунти в социалните медии с нашия софтуер за контактен център, за да подобрите производителността на агента и да защитите данните на клиента си. Софтуерът за помощ на LiveAgent се интегрира с Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger и Viber.
Софтуерът на LiveAgent helpdesk разполага с най-бързия чат на живо джаджа на пазара. Насладете се на разширени функции като проактивни чат покани, офлайн формуляри, формуляри преди чат, както и изглед на въвеждане в реално време, който ви позволява да видите какво пише клиентът в полето за чат, преди да удари изпращането. Възможностите за контактен център на LiveAgent на live chat на Live ще ви помогнат да подобрите ангажираността на клиентите, да увеличите продажбите и да повишите удовлетвореността на клиентите едновременно.
Опростявайте всички клиентски заявки в централизирана система за обслужване на всички агенти на многоканален агент с нашия софтуер за продажба на билети. . Присвояване на билети към различни отдели и агенти и организиране на всяка заявка според етикети, приоритет или дата на получаване. Вижте пътя на всеки клиент за решаване на проблема от началото до края, през различни канали за поддръжка и в контекстно-богат формат с нашия хибриден поток билети.
Създайте и създайте своя база данни от знания, като използвате редактора на WYSIWYG (Това, което виждате, е това, което получавате). Подобряване на удовлетвореността на клиентите, като предоставяте на клиентите си инструменти за самопомощ, като например “как се статии”, “ЧЗВ” или форуми.
LiveAgent уеб базиран телефонен център софтуер предлага много повече от просто опашка обратно повикване.
Софтуерът на LiveAgent helpdesk е пълен с над 200 полезни функции, които ще ви помогнат да рационализират работния поток на вашия агент и да се възползвате от догадката за обслужване на клиентите. Подобрете представянето на агента си с LiveAgent днес.
Нашият софтуер за контактен център е проектиран да работи добре с други приложения Интегрирайте вашите предпочитани с нашия софтуер за кол център, за да постигнете максимална ефективност на агента, както и цялостен преглед на профила на всеки клиент, пълен с предишни покупки и взаимодействия с вашия бизнес.
Нашата основна цел е вашият успех. Поддръжка на клиенти LiveAgent е достъпна 24/7, 365 дни в годината на множество комуникационни канали, включително Twitter, Facebook, Instagram, електронна поща, чат на живо, нашия портал за клиенти или телефона. Викай ни когато имаш нужда от нас, ще се радваме да помогнем. Предлагаме и поддръжка на различни езици ако имате нужда от нея.
Софтуерът LiveAgent за обратно повикване е създаден с гъвкавост, мащабируемост и екипно сътрудничество в ума. Тъй като всеки бизнес (независимо от размера си или индустрията, в който се намира) има различни нужди, нашият център за контакт е напълно приспособим.
Нашият софтуер може да бъде мащабиран за операции от всякакъв размер и каквато и да е цел, независимо дали вашият контактен център е специализиран в обслужването на клиенти, изходящите продажби, или и двете. Нашите професионални консултанти или технически персонал могат да ви помогнат в създаването на най-ефикасното и ефективно софтуерно решение, което да отговаря на вашите нужди.
Софтуерът на Contact Center LiveAgent е съвместим с GDPR, Google OAuth Verified, шифрован HTTPS и съхранява клиентски данни в съвместими с Tier-III+ или IV DSS или PCI DSS, SSAE-16 или ISO 27001 съоръжения.
Софтуерът liveAgent кол център е напълно базиран на облак. Достъп до мощните функции за автоматично обратно повикване на вашия контактен център с лекота всеки ден.
Нашият софтуер за мултиканален кол център спечели над 20 награди само през 2020 г., благодарение на своите всемогнени възможности, мощен crm и усъвършенствани CRM интеграции. Открийте как LiveAgent създава безпроблемни преходи от един канал към друг днес.
LiveAgent кол център софтуер се предлага на freemium модел ценообразуване . Предлагаме безплатен телефонен център софтуер, както и разширена платена версия, която включва автоматични обратно повикване. Нашият платен телефонен център софтуер се предлага на достъпна цена. Плащайте по-малко и получавате повече стойност с LiveAgent днес.
Дайте на клиентите си възможност да се свържат с вас чрез предпочитаните от тях канали за поддръжка. Независимо дали става въпрос за чат на живо, имейл, глас, видео, социални медии или уеб чат, LiveAgent е готов да достави безпроблемното многоканално клиентско изживяване, което клиентите очакват.
Предоставяйте високо персонализирани, добре запознати и богати на контекст услуги с нашата система за обратно повикване и се наслаждавайте на подобрени дълготрайни взаимоотношения с клиентите, по-висока удовлетвореност на клиентите, подобрена лоялност на клиентите и повече възможности за продажби.
Вземете нашия всепризнат мултиканален кол център за повикване на софтуера за завъртане. Тествайте нашите мощни IVR и CRM интеграции, за да откриете как можете да предоставите безпроблемна работа на клиентите във всички канали за услуги. Поискайте демо или създайте безплатен 14-дневен пробен период, за да видите всичко, което софтуерът на центъра за обаждания liveAgent може да предложи.
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Опростете клиентското обслужване с LiveAgent – вашият всичко-в-едно help desk софтуер. Без такси за включване, 24/7 поддръжка и без нужда от кредитна карта. Изпробвайте безплатен тестов период и свържете се с клиентите си във всички канали чрез над 130 функции и 200 интеграции. Повишете приходите си с лайв чат и подобрете клиентското обслужване с телефонна централа и система за запитвания. Започнете сега!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team