Научете как да се свържете с екипа за поддръжка на Microsoft чрез чат на живо, социални медии, форуми или самообслужване. Вижте информация за контакт и споразумения за нивото на обслужване.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Microsoft. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Microsoft. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Microsoft и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Microsoft като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
Бутон за лайв чат на уебсайт
N/A
N/A
Сътрудниците на Microsoft обикновено отговарят на имейли в рамките на 3 дни .
Сътрудниците на Microsoft обикновено отговарят във чата в рамките на 3 дни .
Сътрудниците на Microsoft обикновено вдигат обаждания в рамките на 3 дни .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Microsoft е водещ глобален доставчик на компютърен софтуер.
Microsoft е софтуер "интернет компания". Microsoft е водещ глобален доставчик на компютърен софтуер; хардуер за компютърни, мобилни и игрални системи; и услуги "в облак".
Обслужващият екип на Microsoft поддържа следните канали: чат на живо, подкрепа в социалните мрежи, поддръжка на форуми и самообслужване.
Можете да се свържете с екипа за поддръжка Microsoft, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Да, Microsoft има поддръжка за чат на живо. Отидете в https://support.microsoft.com/en-us/contact/virtual-agent/ и започнете да чатите с агент на живо.
Microsoft не разполага с поддръжка на клиенти по телефона.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.