Контактите за помощ на Moodle включват поддръжка чрез социални медии и форуми. Няма поддръжка на живо или имейл, но има формуляр за контакт. Moodle е платформа за обучение с отворен код, насочена към подобряване на световното образование.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Moodle. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Moodle. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Moodle и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Moodle като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Moodle е стабилна и пълнофункционална платформа с отворен код за обучение с мисия да даде възможност на преподавателите да подобрят света ни.
Moodle е стабилна и пълнофункционална платформа с отворен код за обучение с мисия да даде възможност на преподавателите да подобрят нашия world..
Обслужващият екип на Moodle предлага следните канали за поддръжка: поддръжка на социални медии, поддръжка на форуми и самообслужване support.
Можете да се свържете с Moodle, като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Moodle няма поддръжка по имейл. Можете да се свържете с тях, като попълните формуляра: https://moodle.com/contact/other-enquiries/ .
Не, Moodle няма поддръжка за чат на живо.
Moodle няма поддръжка по телефона.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.