Контактите за клиентско обслужване на TIDAL включват имейл, социални медии и самообслужване. TIDAL е глобална платформа, създадена за феновете от артисти. Поддръжка е налична през Instagram, Facebook и Twitter.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на TIDAL. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на TIDAL. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на TIDAL и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на TIDAL като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
TIDAL е глобална, емпирична, развлекателна платформа, създадена за феновете, директно от артисти от цял свят.
TIDAL е глобална, емпирична, развлекателна платформа, създадена за почитатели, директно от артисти по целия свят.
TIDAL предлага следните канали за поддръжка: електронна поща чрез формуляр, поддръжка на социални медии и самообслужване support.
Можете да се свържете с TIDAL, като ги изпратите по имейл или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Можете да се свържете с TIDAL, като попълните: https://support.tidal.com/hc/sk/requests/new
Не, TIDAL няма поддръжка на живо.
TIDAL няма поддръжка по телефона.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.