Контактите за клиентско обслужване на Twitter включват поддръжка чрез социални медии и база от знания. Екипът отговаря на имейли, чат и телефони в рамките на седмица. За повече информация посетете социалните профили на Twitter.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Twitter. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Twitter. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Twitter и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Twitter като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
Сътрудниците на Twitter обикновено отговарят на имейли в рамките на 1 седмица .
Сътрудниците на Twitter обикновено отговарят във чата в рамките на 1 седмица .
Сътрудниците на Twitter обикновено вдигат обаждания в рамките на 1 седмица .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Twitter е софтуерна компания за интернет услуги. Twitter е сайт за социални мрежи, който ви улеснява да се свържете и да споделяте с други хора онлайн.
Обслужващият екип на Twitter предлага следните канали за поддръжка: поддръжка на социални медии и поддръжка на самообслужване.
Можете да се свържете с екипа за поддръжка на Twitter, като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Twitter няма имейл support.
Не, Twitter няма поддръжка в чата на живо.
Twitter няма телефонна поддръжка на клиенти.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.