Zendesk предлага поддръжка чрез лайв чат, телефон и социални медии, но не и по имейл. Полезни връзки включват юридически контакти и партньорска програма. За повече информация се свържете директно с тях.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Zendesk. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Zendesk. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Zendesk и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Zendesk като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zendesk изгражда софтуер за по-добри взаимоотношения с клиентите.
Zendesk изгражда софтуер за по-добри взаимоотношения с клиентите.
Обслужващият екип на Zendesk предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, подкрепа в социалните мрежи, поддръжка на форуми и самообслужване support.
Можете да се свържете със Zendesk, като започнете чат с агент на живо на техния уебсайт, обаждате се на горещата линия или като им оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Можете също да използвате базата от знания, ако предпочитате самообслужване support.
Zendesk няма имейл support.
Не, Zendesk има поддръжка за чат на живо. Отидете на сайта и намерете бутон "Получаване на помощ": https://support.zendesk.com/
Ако предпочитате да се обадите на поддръжка, можете да се свържете с горещата линия 888-670-4887</
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.