Контактите за клиентска поддръжка на Nintendo включват телефон, чат и форум, но не и имейл. Алтернативни връзки са налични през социалните мрежи като Instagram, Facebook и Twitter.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Nintendo. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Nintendo. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Nintendo и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Nintendo като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Nintendo е мултинационална потребителска електроника и компания за видеоигри.
Nintendo е мултинационална потребителска електроника и видеоигри.
Nintendo сервизен екип на Nintendo предлага следните канали за поддръжка: чат на живо, кол център, подкрепа в социалните мрежи, форум support.
Можете да се свържете с Nintendo, като започнете разговор с агент на живо на техния уебсайт, обаждате се на горещата си линия или като ги оставите съобщение на една от социалните медийни платформи. Като алтернатива, можете да използвате техния форум на общността, ако предпочитате самообслужване support.
Nintendo не разполага с имейл support.
Да, Nintendo има поддръжка за чат на живо. Отидете на сайта и намерете "Започнете чат" бутон: https://en-americas-support.nintendo.com/app/contact
Ако предпочитате поддръжка по телефона, можете да се свържете с горещата линия 1-800-255-3700
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.