Контактите за клиентско обслужване на Acronis включват имейл, чат, телефон и социални мрежи. Допълнителна информация за споразуменията за ниво на обслужване и правни контакти също е достъпна.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Acronis. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Acronis. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Acronis и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Acronis като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
Сътрудниците на Acronis обикновено отговарят във чата в рамките на 1 ден .
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Софтуер за архивиране със защита за дома и бизнеса.
Софтуер за архивиране със защита за дома и бизнеса.
Екипът за обслужване на клиенти на Acronis предлага помощ чрез следните комуникационни канали: контактна форма, чат, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Acroni, като им изпратите имейл чрез контактна форма, започнете чат с техен сътрудник на уебсайта, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Можете да се свържете с Acronis като попълните формата: https://www.acronis.com/en-eu/contact-sales/#/request
Да, Acronis поддържат чат. Посетете сайта: https://support.acronis.com/start-chat
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия +1 781-782-9000.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.