Научете как да се свържете с клиентското обслужване на Dell чрез чат, телефон, социални медии и форуми. Получете информация за поддръжка и споразумения за нивото на обслужване.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Dell. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Dell. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Dell и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Dell като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Dell е американска мултинационална компания за компютърни технологии, която разработва, продава, ремонтира и поддържа компютри и свързаните продукти и услуги.
Dell е американска мултинационална компания за компютърни технологии, която разработва, продава, ремонтира и поддържа компютри и свързаните продукти и услуги.
Екипът за обслужване на клиенти на Dell предлага помощ чрез следните комуникационни канали: чат, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Dell, като започнете чат със сътрудник на живо на техния уебсайт, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Dell не предлага обслужване чрез имейл.
Да, Dell поддържа обслужване чрез чат. Посетете този сайт и открийте чат бутона: https://www.dell.com/support/incidents-online/en-us/contactus/Dynamic?spestate
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия 1-800-624-9896.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.