Намерете контактите на центъра за обслужване на клиенти на Telus, включително телефон, лайв чат и социални медии. Поддръжка на имейл не е налична. Използвайте форуми и база знания за допълнителна помощ.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Telus. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Telus. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Telus и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Telus като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
Бутон за лайв чат на уебсайт
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Telus е канадска телекомуникационна компания, която предоставя телефонни, интернет и телевизионни услуги на западноканадския регион.
Telus е канадска телекомуникационна компания, която предоставя телефонни, интернет и телевизионни услуги на западноканадския регион.
Екипът за обслужване на клиенти на Telus предлага помощ чрез следните комуникационни канали: чат, кол център, социални мрежи, форум и възможности за самообслужване.
Можете да се свържете с Telus, като започнете чат със сътрудник на живо на техния уебсайт, обадите се на горещата им линия или като им оставите съобщение в една от платформите на социалните мрежи. Като алтернатива можете да използвате статиите с полезна информация, ако предпочитате самообслужване.
Telus не предлагат обслужване на клиенти по телефона.
Да, Telus поддържа обслужване чрез чат. Посетете сайта: https://chat.telus.com/chat/telus/chat-ccts.html?portal=tcomccts&language=en
Ако предпочитате телефонен разговор, можете да осъществите контакт чрез тяхната линия 1-866-558-2273.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.