Свържете се с клиентското обслужване на Strava чрез имейл на support@strava.zendesk.com или телефон на +18776608899. За повече информация посетете https://support.strava.com/hc/en-us. Следвайте Strava в социалните медии: Instagram, Facebook и Twitter.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на Strava. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на Strava. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на Strava и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на Strava като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Strava е интернет услуга за проследяването на физически тренировки, която включва характеристики на социални медии.
Strava е интернет услуга за проследяването на физически тренировки, която включва характеристики на социални медии.
Екипът за клиентско обслужване на Strava предлага следните канали за обслужване: имейл, кол център, обслужване на социални медии и поддръжка чрез самообслужване.
Можете да се свържете със Strava , като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката чрез самообслужване.
Можете да се свържете с тяхното обслужване, като напишете имейл на support@strava.zendesk.com
Не, Strava няма обслужване с чат на живо.
Ако предпочитате обслужването по телефон, можете да се свържете с техния телефон за спешни случаи +18776608899
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.