Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на The New York Times. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на The New York Times. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на The New York Times и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на The New York Times като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
https://help.nytimes.com/hc/en-us/articles/115014792927-International-contact-info
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
The New York Times (NYT), познат още като The Times, е американски вестник, базиран в Ню Йорк със световно влияние и лидерски позиции.
Екипът за клиентско обслужване на The New York Times предлага следните канали за обслужване: имейл, лайв чат, телефонна централа, обслужване чрез социални медии и самообслужване.
Можете да се свържете с The New York Times като им изпратите имейл, започнете чат със сътрудник на живо, като се обадите на горещата им линия или като им оставите съобщение в социалните медии. Като алтернатива, можете да използвате базата им знания ако предпочитате да намерите отговорите на въпросите си сами.
Можете да се свържете с The New York Times като попълните следния формуляр: https://help.nytimes.com/hc/en-us/requests/new
Да, The New York Times има лайв чат. Отидете на сайта: https://help.nytimes.com/hc/en-us/articles/115015385887-Contact-Us
Ако предпочитате да се обадите на екипа за обслужване, можете да се обадите на линиите им за помощ: https://help.nytimes.com/hc/en-us/articles/115014792927-International-contact-info
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.