ZARA предлага клиентско обслужване чрез имейл, телефон, социални медии и база знания. Свържете се на contact.au@zara.com или използвайте LiveAgent за ефективен контакт. Поддръжката включва лайв чат и социални мрежи.
Изглежда се опитвате да се свържете с екипа за клиентско обслужване на ZARA. За съжаление, ние не сме свързани с клиентското обслужване на ZARA. Ние сме две напълно отделни бизнес единици. Въпреки това, за да направим живота Ви малко по-лесен, прегледахме сайта на ZARA и намерихме следните контактни детайли за екипа за клиентско обслужване. Моля свържете се с представителите на ZARA като ги потърсите директно чрез информацията за контакт по-долу.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Zara.com – онлайн продажби на дамско и мъжко облекло и аксесоари.
Zara.com - онлайн продажби на дамско и мъжко облекло и аксесоари.
Екипът за клиентско обслужване на Zara предлага следните канали за обслужване: имейл, кол център, обслужване на социални медии и поддръжка на самообслужване.
Можете да се свържете със Zara като им изпратите имейл, като им се обадите на горещата линия или като им оставите съобщение на една от платформите в социалните медии. Като алтернатива на това, можете да използвате тяхната база данни, ако предпочитате поддръжката на самообслужване.
Можете да се свържете с обслужването, като изпратите имейл на contact.au@zara.com
Да, Zara има обслужване с чат на живо. Отидете на сайта: https://www.zara.com/us/en/contact
Ако предпочитате обслужването по телефон, можете да се свържете с техния телефон за спешни случаи 1-855 635 9272
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.