Понятието “обслужване на клиентите” значително се промени през последното десетилетие. Преди понятието се използваше единствено за описване на взаимодействието между хората. С развитието на електронната търговия, компаниите трябваше да коригират стратегиите си за обслужване на клиентите. Заради огромния обем входящи тикети от социалните медии и чатове на живо, на сцената излязоха функции като автоматизацията и чат ботовете.
Въпреки че автоматизацията и чат ботовете са изключително изгодни финансово и ви спестяват много време, когато става въпрос за отговаряне на клиентски запитвания, е изключително важно да бъде запазен контакта с реалния човек, който търсят клиентите, но чат ботовете не могат да им осигурят. Как? Запознайте се със съветите ни, които ще ви помогнат да подобрите обслужването на клиентите си.
Обслужването на клиентите е поддръжката и услугите, които предоставяте на клиентите си преди, по време и след извършване на покупката. Сътрудниците от екипа за обслужване на клиенти трябва да бъдат компетентни, готови да се притекат на помощ и проявяващи разбиране по време на целия процес на поддръжка. Клиентите имат нужда да се чувстват оценени свързвайки се с компанията ви.
Когато става дума за подобряване на обслужването на клиенти е важно да седнете и да си зададете трудните въпроси. Доволни ли са клиентите от продукта ви и нивото на обслужване, което им осигурявате? Често компаниите мислят, че предоставят безупречно обслужване, но клиентите не са съгласни с това. И така, как можете да разберете дали клиентите ви са доволни от компанията ви? Като се спрете на най-важните показатели: CSAT (англ. Customer Satisfaction Score – индекс на удовлетвореност на клиентите), NPS (англ. Net Promoter Score – индекс на потребителска лоялност), CES (англ. Customer Effort Score – индекс на усилията на клиентите) и FRT (англ. First Response Time – време за първи отговор).
Трябва да се стремите CSAT индексът ви да бъде 80% или по-висок, въпреки това индексът на удовлетвореност може да варира в отделните сфери на дейност. Въпреки че CSAT е добър показател за това колко добре се развива бизнесът ви, трябва да измервате и NPS, CES и FRT, за да имате пълна представа за качеството на вашето обслужване на клиенти. Следейки показателите ще можете да прецените над кое трябва да поработите, за да подобрите нивото си на обслужване на клиенти.
Индексът на удовлетвореност на клиентите ви позволява да знаете колко доволни са клиентите от продуктите и услугите ви.
Индексът на потребителска лоялност показва каква е вероятността клиентите да препоръчат компанията ви на някой друг.
Индексът на усилията на клиентите изчислява колко лесно или трудно е взаимодействието с компанията ви.
71% от клиентите заявяват, че се чувстват разочаровани, когато взаимодействието им с компанията не е лично.
90% от клиентите очакват последователно взаимодействие във всички канали за връзка.
64% от клиентите очакват да получат помощ в реално време, независимо от канала за обслужване, който използват.
Ще ви помогнем при преноса на данни от най-известните програмни продукти за клиентска поддръжка.
Help Desk системата ви позволява да съхранявате и имате достъп до важна информация за клиентите си, с която можете да създавате персонализирани отговори на клиентските запитвания.
Осигурете 24/7 клиентска поддръжка чрез бази знания на самообслужване. Напълнете ги с подробни инструкции и отговори на често задави въпроси или създайте форум, в който клиентите могат да си помагат помежду си.
Чудесен метод за постоянно подобряване на вашето обслужване на клиенти е събирането на отзиви от тях, както и анализа на работата на сътрудниците си.
Help Desk софтуерът може да ви помогне да осигурите бърза и удобна поддръжка чрез чат на живо, кол център и база знания, както и чрез интеграцията на социалните медии и функциите за автоматизация.
Свържете всичките си канали за връзка (телефон, имейл, социални медии, чат на живо, клиентски портал) с LiveAgent. Когато получите ново запитване, то ще бъде автоматично прехвърляно в системата ни и превръщано тикет.
От тук можете да управлявате, следите и отговаряте на всички тикети. Универсалната входяща кутия разполага с редица функции, които улесняват управлението на тикетите, като функции за автоматизация, тагове, отдели и други.
Създавайте запомнящи се бази данни с нашия WYSIWYG (англ. What You See Is What You Get – получавате това, което виждате) редактор. Нашият софтуер ви позволява да създавате множество бази знания – външни и вътрешни. Напълнете ги с подробни инструкции, видеа, раздели с отзиви и предложения и раздели FAQ (често задавани въпроси).
Вградената в продукта ни CRM система ви позволява винаги да имате достъп да данните на клиентите си. Всеки път, когато отговаряте на тикет, ще можете да виждате всички предишни взаимодействия, покупки и данни на дадения клиент. Редактирайте информацията с лекота докато общувате в чата или говорите по телефона с клиентите си чрез собствения ни чат на живо или вграден кол център.
LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.
Peter Komornik, CEO
Скоростта е важен показател, когато искате да превърнете посетителите на уебсайта си в клиенти, както и да се грижите за удовлетвореността на настоящите си клиенти. Нашият чат на живо е най-лесният и бърз на пазара в момента. Използвайте го, за да се свързвате проактивно с клиентите си, докато разглеждат сайта ви.
Използвайте надеждните ни функции за анализ на данни и създаване на отчети. Преглеждайте статистиката за използване, оценявайте отчетите за работа и се учете от информацията за рейтинга на клиентската удовлетвореност. Вижте кой се е обърнал към вашата компания и проследете нивото на обслужване, което е получил.
LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно Help Desk софтуер за малкия бизнес за 2019-2020 година.
Над 21000 компании от различни сфери на дейност избраха LiveAgent като програмен продукт за обслужване на клиентите си.
С над 180 функции, повече от 40 интеграции и безброй възможности за персонализиране, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на компанията ви.
Напълно облачен, сигурен, лесен за настройване и работа продукт. Започнете да работите с LiveAgent след минути.
LiveAgent е модерна Help Desk система, която може да ви помогне да подобрите обслужването на клиентите си и коефициента на конверсия същевременно. Софтуерът ни се предлага на конкурентна цена и с богат набор от функции. Опитайте LiveAgent още днес, не се изисква плащане с кредитна карта.
Идеален за малки и средни компании
Наблюдавайте клиентите си през цялото време
Открийте силата на LiveAgent - водещият софтуер за проследяване на клиенти! Лесно управлявайте клиентските заявки, интегрирайте с над 130 платформи и подобрете удовлетвореността на клиентите си. Започнете безплатния си тестов период без нужда от кредитна карта и издигнете обслужването на клиента на ново ниво!
Софтуер за обслужване на клиенти за по-добро клиентско изживяване
Открийте най-добрия софтуер за обслужване на клиенти през 2021 с LiveAgent. Управлявайте комуникацията на всички канали в един интерфейс и подобрете връзките с клиентите си. Започнете безплатен тестов период и оптимизирайте обслужването си с лесно управление на запитвания и сътрудничество. Подходящ за бизнеса във всички отрасли.
Искате да подобрите репутацията си на пазара?
Подобрете репутацията си на пазара с LiveAgent. Управлявайте клиентските запитвания лесно и повишете удовлетвореността!
Удовлетвореността на клиентите от обслужването
Открийте как да подобрите удовлетвореността на клиентите чрез ефективна комуникация, обучение и специализирани инструменти. Научете техники за насочване на тикети и как да надминете очакванията на клиентите с LiveAgent. Регистрирайте се безплатно и започнете пътя към по-добро обслужване още днес!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team