Намалете показателя изоставяне на пазарската количка и възстановете купувачите си

Показателят “Изоставяне на пазарската количка” е тясно свързан със затрудненията, с които се сблъскват купувачите в процеса на оформяне на поръчката. Често въпросите на купувачите остават без отговор или процесът на поръчване се оказва твърде сложен и объркващ.

LiveAgent ви дава възможност значително да намалите броя на изоставените пазарски колички и да възстановите купувачите си чрез наличието на разширени функции като чат на живо и автоматизация.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definition of cart abandonment

Какво означава изоставена пазарска количка?

Изоставянето е термин в електронната търговия, който се използва за описването на посетител на уеб страница, който я напуска, преди да завърши желаното действие. Примерите на изоставяне включват и изоставянето на пазарски колички, с което се описват посетители, които добавят артикули към онлайн пазарската си количка, но напускат страницата, преди да завършат поръчката си.

Кой показател изоставяне на пазарска количка се счита да нормален?

Последните данни за изоставяне на пазарски колички от 2019 година показват, че средният показател на изоставяне в световен мащаб във всички сектори на дейност е 69.91%.

Въпреки това е важно да отбележим, че показателят изоставяне на пазарска количка е различен за различните сектори, тъй като различните сайтове имат различни процеси на оформяне на покупката, както и различно поведение на купувачите.

Acceptable cart abandonment rate
Fight cart abandonment

Как можете да се справите с показателя изоставяне на пазарска количка?

Изоставянето на пазарската количка в сферата на онлайн търговията може да причини много разочарование, стрес и болка. За щастие този показател може да бъде снижен с помощта на редица ключови тактики и стратегии като подобряване на използването на сайта, максимално улесняване на процеса на оформяне на поръчката, както и чрез изграждане на доверие, лоялност и осведоменост. Компаниите продължават да показват, че използването на мултиканален софтуер за клиентска поддръжка внася облекчение и осигурява чудесни резултати.

Щастливите клиенти са най-добрите клиенти

Предлагаме ви съдействие при преноса на данни от най-известните Help Desk програмни продукти.

Защо купувачите изоставят пазарските си колички?

Прекалено сложен или дълъг процес на оформяне на поръчката

За да избегнете търсенето на алтернативни решения от страна на клиентите, е изключително важно да им осигурите обслужване в реално време в процеса на оформяне на поръчката, особено ако е дълъг или сложен.

Процесът на оформяне на поръчка се счита за сложен, ако изисквате прекалено много информация или регистрация на потребителя, преди да пристъпи към оформянето на поръчка. Важно е да запомните, че процесът на оформяне на поръчка трябва да бъде колкото е възможно по-лесен и кратък.

Complicated and lengthy checkout
No support

Липсва поддръжка

Осигурявайки поддръжка в реално време по време на процеса на оформяне на поръчката, можете да намалите показателя изоставяне на пазарската количка с двуцифрени проценти и да повишите конверсията същевременно.

Бъдете готови да отговаряте на всички въпроси на клиентите си относно продуктите, доставката и цените.

‘Просто разглеждат’

Тъй като купувачите са технически грамотни и винаги търсят най-изгодните сделки, често добавят артикули към количката си, но същевременно търсят същите продукти на други сайтове с по-добри условия (метод на изпращане, цена, време за доставяне.) В действителност тези купувачи все още не са решили от кой сайт искат да пазаруват.

Използвайки проактивни покани за чат, лесно можете да предоставите на потребителя положително впечатление от вашето обслужване, което да ги убеди, че вашият магазин е най-подходящият за тяхната поръчка.

Only browsing

Методи за намаляване на показателя изоставяне на пазарската количка

Осигурете поддръжка чрез чат на живо

Според Forrester, 44% от онлайн потребителите казват, че “отговарянето на въпроси от служител на живо, докато са в средата на процеса на онлайн поръчване, е една от най-важните функции, които може да предложи един уебсайт.”

Следене на страниците на напускане

Определете точния момент в процеса на поръчване, в който клиентите ви са изоставили количките си. Разширената функционалност на системата на LiveAgent ви позволява да проследявате на кои страници се намират клиентите ви и колко дълго са ги разглеждали.

Омниканална поддръжка

53% от потребителите са склонни да изоставят онлайн поръчката си, ако не могат да открият бърз отговор на въпросите си. Осигурете поддръжка чрез чат на живо, раздел “Често задавани въпроси”, социалните медии, имейл и още!

Намалете изоставянето на пазарската количка с LiveAgent

Ultimate omni-channel help desk software experience

Осигурете поддръжка в реално време

Изгледайте видеото ни, за да научите повече как можете да осигурите обслужване на посетителите на сайта си в реално време.

Използвайте проактивни покани за чат, за да подканвате потребителите да общуват с вас в чата в реално време. Направете крачка напред с разширените функции на LiveAgent, които ви позволяват да следите на кои страници се намират посетителите на сайта ви, както и колко време прекарват на всяка една страница.

Автоматично изпращане на имейли за изоставени колички

Ако създадете съответните правила за време, LiveAgent автоматично ще генерира имейли за изоставените пазарски колички в рамките на 24 часа (или друг период от време) след изоставянето.

Коефициентът на отваряне на тези имейли е по-висок от 45%, коефициентът им CTR – 50% , а нивото на конверсия на проследилите линка е 50%.

Automate emails
Highest security standards

Разчитайте на най-високите стандарти за безопасност

LiveAgent предлага ненадминати стандарти на сигурност, отговарящи на най-новите изисквания. Личната ви комуникация е защитена и криптирана, съхранява се надеждно в центрове с данни в ЕС, САЩ или Азия според предпочитанията ви. LiveAgent спазва напълно и изискванията на регламента GDPR и прилага най-новите практики в SaaS индустрията.

Peter Komornik

LiveAgent съчетава отличен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват даосигурим безупречно обслужване на клиентите си.

black Slido logo

Осигурете омниканална клиентска поддръжка

Освен обслужване в реално време, LiveAgent може да ви помогне да обедините всичките си канали за връзка.

Свързвайки неограничен брой телефонни номера, имейл адреси, профили в социалните мрежи, бази знания и клиентски портали с акаунта си в LiveAgent, ще можете да осигурявате бърза и ефикасна поддръжка във всички канали, използвани от клиентите ви.

Create self service portal in LiveAgent

Създайте портали за самообслужване

Създавайки портали за самообслужване, давате на клиентите си възможност да откриват сами отговори на въпросите си. Въпреки че чатът на живо е необходим и търсен, някои потребители просто не обичат да говорят с други хора. Предоставяйки на клиентите си база знания или клиентски портал, компанията ви ще изглежда много по-надеждно в очите им.

Кое прави нашия Help Desk продукт правилният избор?

LiveAgent е най-обсъжданията, номер 1 софтуер за клиентска поддръжка за малкия бизнес за 2020 година.

Над 21000 компании от различни сфери на дейност избраха LiveAgent като продукт за обслужване на клиентите си.

С повече от 180 функции, над 40 възможности за интеграции и безкраен избор на настройки,нашият инструмент лесно се адаптира към изискванията на компанията ви.

Изцяло облачен, сигурен и лесен за настройване и използване програмен продукт. Ще бъдете готови да използвате LiveAgent в рамките на минути.

Доволни клиенти? Безценно

Осигурете безупречно обслужване на клиентите си, за да намалите броя на изоставените пазарски колички в онлайн магазина си. С LiveAgent е лесно.

Package Name

Тикет+Чат

Идеален за малки и средни компании

$29 /мес.
Package Name

All-Inclusive

Идеален за всеки бизнес и големи компании

$39 /мес.
Related Articles to Понижаване на показателя изоставяне на пазарската количка
Контролният списък за маркетингов офит е чудесен начин да се уверите, че бизнесът ви е на прав път. Това са нещата, които трябва да обмислите преди да започнете.

Контролен списък за маркетингов одит

Контролният списък за маркетингов офит е чудесен начин да се уверите, че бизнесът ви е на прав път. Това са нещата, които трябва да обмислите преди да започнете.

Телефонът все още е най-използван и предпочитан метод за потребителите. Прочетете повече за това как в действителност работи центърът за обаждания.

Как функционира кол центърa

Телефонът все още е най-използван и предпочитан метод за потребителите. Прочетете повече за това как в действителност работи центърът за обаждания.

Повишете коефициента на конверсия като промените аспектите на стратегията си за обслужване на клиенти - използвайте чат на живо и осигурете поддръжка в реално време.

Повишете коефициента на конверсия с LiveAgent

Повишете коефициента на конверсия като промените аспектите на стратегията си за обслужване на клиенти - използвайте чат на живо и осигурете поддръжка в реално време.

Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.

Шаблони за клиентско обслужване

Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.

Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.

Start Free Trial x