Клиентите ви разполагат с хиляди възможности за избор. Всеки ден те решават от къде да си купят кафе, къде да обядват, къде да пазаруват. Същото важи и за онлайн пазаруването. Има хиляди магазини предлагащи еднакви или сходни продукти на различни цени. И така, как решават потребителите от къде да купуват? Кое отличава успешния бизнес?
Освен цената и качеството на продукта, потребителите обръщат внимание на клиентския опит, предоставен им от компаниите. Бил ли е той ангажиращ и личен? Оставил ли е у тях положително впечатление?
Клиентите обичат да бъдат ангажирани и дори са готови да платят повече за по-качествено обслужване. И така, как можете да увеличите ангажираността на клиентите? Кои стратегии ще ви дадат преднина пред конкуренцията? Прочетете следващите редове и научете повече по темата.
Ангажираността на клиентите представлява взаимодействието между вашия бранд и клиентите. По своята същност, ангажираността на клиентите е онова специално нещо в бранда ви, което кара клиентите да се връщат отново и отново.
Има различни начини за изчисляване на ангажираността. Най-важните показатели са броят на поръчките от гости, честотата на купуване, средната стойност на поръчката и броят на повторните покупки:
Средна стойност на поръчката
Честота на купуване
Брой поръчки от гости
Брой повторни покупки
Броят поръчки от гости е броят клиенти, направили поръчка, без да се регистрират. Броят на поръчките от гости е важен, тъй като при клиентите, които си направят профил, има по-голям шанс от повторна покупка.
Изчисляване: брой поръчки от гости/общ брой поръчки.
Този показател е важен, тъй като когато знаете колко време отнема на средния потребител да направи нова покупка, ще разберете по-добре колко е ангажиран.
Изчисляване: брой поръчки през последните 365 дни/брой уникални клиенти за последните 365 дни.
Това число ще ви покаже колко харчи средният потребител на поръчка, направена при вас. Като цяло постоянните клиенти харчат грубо 7X повече в сравнение с тези, поръчали веднъж, което прави този показател важен за разбиране.
Изчисляване: общият приход за последните 365 дни/общият брой поръчки за последните 365 дни.
Броят на повторните покупки ви дава ясна представа за ефективността на цялостната ви стратегия за задържане на клиентите, тъй като ви показва колко потребители са достатъчно ангажирани да направят повече от една покупка в магазина ви.
Изчисляване: брой клиенти направили повече от една покупка/общ брой клиенти.
42% от клиентите казват, че биха платили повече за приятелско, предразполагащо обслужване, а 52% биха платили повече за бързо и ефективно такова.
80% oт потребителите са по-склонни да направят покупка от бранд с индивидуален подход към клиентите.
48% потребителите на смартфони са по-предразположени да купуват от компании, чиито мобилни сайтове им предоставят полезно видео съдържание.
Предлагаме помощ при преноса на данни от най-известните системи за клиентска поддръжка.
Осигурете омниканална поддръжка с помощта на LiveAgent. Насочете всички запитвания от клиентите си към едно табло за управление и им отговаряйте с лекота.
Спестете време използвайки функциите за автоматизация и се фокусирайте върху това, което е важно — персонализирането на клиентския опит.
Настройте външни бази знания, за да осигурите 24/7 поддръжка на клиентите си. Запълнете ги с отговори на често задавани въпроси, видеа, подробни статии с инструкции и още.
Искате да увеличите ангажираността на клиентите си? Бъдете на разположение, когато клиентите ви потърсят. Осигурете поддръжка на всички платформи, които използват. Защо да превключват между приложенията, когато се свързват с вас?
С LiveAgent можете да осигурите безупречна поддръжка в реално време по имейл, телефон, чат на живо, в социалните медии, базите знания и още. Всички споменати канали за връзка са обединени в една обща входяща кутия на компанията, от която можете да виждате, управлявате и отговаряте на всички тикети.
Клиентите ви ще оценят безупречното ви обслужване, осигурено във всички канали. Доверете ни се.
Накарайте клиентите си да се почувстват специални. Говорете с тях по име. Напомнете им за предишните им въпроси. Изпращайте им лични оферти. С LiveAgent е лесно.
Вградената ни CRM система улеснява онагледяването на цялата важна информация за клиентите ви, докато общувате в чата или говорите по телефона в реално време. Виждате предишни поръчки, тикети, данни за контакт и информация за клиента като размер на обувките или геолокация за осигуряване на максимално персонализирано обслужване.
LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите ни.
Peter Komornik, CEO
Клиентите ви са технически грамотни, родени в дигиталната ера. Ако им осигурите информацията, от която се нуждаят на сайта ви, те ще могат сами да открият отговори на въпросите си относно продуктите и услугите ви.
Предлагайки тази информация, ще можете да им осигурите мигновено 24/7 обслужване. Клиентите ви няма да търсят помощта на Google, нито ще се оглеждат за конкурентни сайтове. Какво чакате? Настройте своя собствена база знания и станете по-добри с помощта на смарт софтуер за ангажиране на клиенти още днес!
Получавайте отзиви и предложения от клиентите си чрез клиентския си портал. Разберете какво харесват и какво не, както и какво очакват в бъдеще. Този вид органично проучване е безценно и ще помогне да получите ценна информация, която ще повиши ангажираността на клиентите ви.
Клиентите ви обичат да бъдат чувани, затова защо не им осигурите платформа за целта?
Имайки предвид внушителния брой функции, които предлага LiveAgent, нашето предложение е повече от добро. Опитайте LiveAgent още днес – заявете 14-дневна безплатна пробна версия. Не се изисква плащане с кредитна карта!
Списък със задачи за целева страница
Увеличете конверсиите с нашия подробен списък със задачи за целева страница. Открийте как да създадете привлекателно съдържание, да оптимизирате за търсачки и да използвате Schema markup. Научете повече на LiveAgent!
Оценка на удовлетворенотта на клиентите
Научете как да оцените удовлетвореността на клиентите и да подобрите обслужването си! Открийте как рейтингът за удовлетвореност отразява успеха на вашата компания и как да го увеличите чрез персонализирано внимание и бързо решение на проблемите. Регистрирайте се безплатно и започнете да изграждате по-добро клиентско изживяване с LiveAgent!
Explore LiveAgent's flexible pricing plans starting at just $9 per month. Whether you're a small, medium, or large business, we offer tailored solutions to enhance your customer support. Enjoy features like AI assistance, extensive integrations, and more, with a 14-day free trial. Visit now to find the perfect plan for your business needs!
Правилният хелп деск софтуер за всеки стартъп
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team