Сътрудниците ви от екипа за поддръжка не успяват да отговорят на запитванията от клиенти навреме? Със софтуера за клиентска поддръжка на LiveAgent ще можете значително да повишите скоростта си на отговаряне.
С разширените функции и възможности като автоматизация на правилата, вградена джаджа за чат на живо и вградена CRM система ще можете да осигурите качественото обслужване, което очакват клиентите ви.
Идеалната скорост на отговаряне варира за различните канали и сфери на дейност. Въпреки това трябва да се стремите да отговаряте максимално бързо на клиентите си. Ето какво очаква средният потребител:
Имейл: 15 мин. – 1 ч.
Чат на живо: 2 мин. 40 сек.
Кол център: 20 сек. – 5 мин.
Повишаването на скоростта на отговаряне може да се превърне в трудна задача, особено ако получавате огромен брой запитвания от клиенти ежедневно. Най-доброто решение?
Help Desk софтуер, който насочва и организира всички влизащи запитвания от клиенти в зависимост от важността и канала. Запитванията от различни канали (имейл, чат на живо, социални медии, кол център) ще бъдат централизирани в една обща универсална поща, до която имат сигурен достъп всички членове на екипа ви за обслужване.
66% от клиентите считат, че най-доброто, което бизнесът може да направи за тях, е да цени времето им. Правете това като отговаряте бързо на клиентите си, независимо от това кой канал ползват те.
Бързите отговори в реално време оказват положително въздействие върху приходите и продажбите. 79% от кампаниите заявяват, че внедряването на чат на живо води до увеличаване на лоялността на клиентите, продажбите и приходите.
Бързото отговаряне на тревогите и запитванията на клиенти укрепва доверието и лоялността на клиентите, което води до по-голям брой повторни покупки и по-висока удовлетвореност.
Следете историята на решаване на проблемите на клиентите си в различните канали оставайки в същия хибриден поток с тикети.
Спестете до 15 часа работа на сътрудниците си ежеседмично, като елиминирате необходимостта от търсене на информация за клиента и за предишните му взаимодействия с вас.
LiveAgent ви предлага най-бързата джаджа за чат на живо на пазара. Общувайте с клиентите си в чата в реално време, използвайте проактивните покани за разговор, офлайн формите, възможността за виждане на написаното в реално време и още.
С LiveAgent повишаването на скоростта на отговаряне е лесно.
Всички споменавания, коментари и съобщения от Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram и Viber ще бъдат превръщани автоматично в тикети и насочвани към общата ви поща.
Вече отговаряте по-бързо? Казахме ви, че с нас това ще бъде като детска игра!
LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите си.
Peter Komornik, CEO
Автоматично насочвайте тикетите към подходящите сътрудници и отдели. Използвайте шаблони на отговори, правила за време и правила за SLA.
Разполагайте с достъп и редактирайте цялата информация на клиентите само с едно натискане, докато отговаряте на въпросите на клиента в реално време.
Блокирахте? Обадете се или пишете в чата на колегите си директно в LiveAgent. Няма нужда да използвате никакви външни приложения.
LiveAgent предлага възможности за интеграция с над 40 външни приложения като Braintree, Shopify и Mailchimp, премахвайки необходимостта от превключване между различни акаунти.
LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно програмен продукт за клиентска поддръжка за малкия бизнес за 2020 година.
Над 21000 компании избраха LiveAgent като програмно решение за клиентска поддръжка.
С повече от 180 функции, над 40 интеграции и безброй възможности за персонализация, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на бизнеса ви.
Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.
Получете професионалния ни Help Desk продукт на фиксирана месечна такса, без скрити такси и дългосрочни обвързвания-. Заявете 14-дневна безплатна пробна версия, за да получите пълен достъп до всички функции, които ви предлагаме.
Открийте всички функционалности на LiveAgent, водещ многоканален help desk софтуер, създаден да оптимизира управлението на тикети и клиентските запитвания. Автоматизирайте процесите, предотвратете сблъсъци между служители и подобрете клиентското обслужване с помощта на разнообразни функции като оценяване на служителите, управление на работно време и лесно прикачване на файлове. Разширете възможностите си с LiveAgent!
За да предложитеотлично клиентско обслужване.
Открийте LiveAgent - най-добрият help desk софтуер за клиентско обслужване. 30-дневен безплатен тест, без кредитна карта!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Открийте LiveAgent - най-добрата многоканална платформа за клиентско обслужване с лайв чат, интеграции и гъвкави решения за всеки бизнес!"
Добре дошли в Академията LiveAgent – единственият ресурс за клиентско обслужване, който някога ще ви трябва. Открийте всичко за комуникацията с клиенти, управление на тикети, клиентска психология и още. Научете как да избегнете лошото обслужване и вдъхновете се от експертни изказвания и стратегии. Посетете ни и подобрете обслужването си днес!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.