Сътрудниците ви от екипа за поддръжка не успяват да отговорят на запитванията от клиенти навреме? Със софтуера за клиентска поддръжка на LiveAgent ще можете значително да повишите скоростта си на отговаряне.
С разширените функции и възможности като автоматизация на правилата, вградена джаджа за чат на живо и вградена CRM система ще можете да осигурите качественото обслужване, което очакват клиентите ви.
Идеалната скорост на отговаряне варира за различните канали и сфери на дейност. Въпреки това трябва да се стремите да отговаряте максимално бързо на клиентите си. Ето какво очаква средният потребител:
Имейл: 15 мин. – 1 ч.
Чат на живо: 2 мин. 40 сек.
Кол център: 20 сек. – 5 мин.
Социални медии: 1 ч.
Повишаването на скоростта на отговаряне може да се превърне в трудна задача, особено ако получавате огромен брой запитвания от клиенти ежедневно. Най-доброто решение?
Help Desk софтуер, който насочва и организира всички влизащи запитвания от клиенти в зависимост от важността и канала. Запитванията от различни канали (имейл, чат на живо, социални медии, кол център) ще бъдат централизирани в една обща универсална поща, до която имат сигурен достъп всички членове на екипа ви за обслужване.
66% от клиентите считат, че най-доброто, което бизнесът може да направи за тях, е да цени времето им. Правете това като отговаряте бързо на клиентите си, независимо от това кой канал ползват те.
Бързите отговори в реално време оказват положително въздействие върху приходите и продажбите. 79% от кампаниите заявяват, че внедряването на чат на живо води до увеличаване на лоялността на клиентите, продажбите и приходите.
Бързото отговаряне на тревогите и запитванията на клиенти укрепва доверието и лоялността на клиентите, което води до по-голям брой повторни покупки и по-висока удовлетвореност.
Следете историята на решаване на проблемите на клиентите си в различните канали оставайки в същия хибриден поток с тикети.
Спестете до 15 часа работа на сътрудниците си ежеседмично, като елиминирате необходимостта от търсене на информация за клиента и за предишните му взаимодействия с вас.
LiveAgent ви предлага най-бързата джаджа за чат на живо на пазара. Общувайте с клиентите си в чата в реално време, използвайте проактивните покани за разговор, офлайн формите, възможността за виждане на написаното в реално време и още.
С LiveAgent повишаването на скоростта на отговаряне е лесно.
Всички споменавания, коментари и съобщения от Facebook, Facebook Messenger, Twitter, Instagram и Viber ще бъдат превръщани автоматично в тикети и насочвани към общата ви поща.
Вече отговаряте по-бързо? Казахме ви, че с нас това ще бъде като детска игра!
LiveAgent съчетава перфектен чат на живо, тикет система и автоматизация, които ни позволяват да осигурим безупречно обслужване на клиентите си.
Peter Komornik, CEO
Автоматично насочвайте тикетите към подходящите сътрудници и отдели. Използвайте шаблони на отговори, правила за време и правила за SLA.
Разполагайте с достъп и редактирайте цялата информация на клиентите само с едно натискане, докато отговаряте на въпросите на клиента в реално време.
Блокирахте? Обадете се или пишете в чата на колегите си директно в LiveAgent. Няма нужда да използвате никакви външни приложения.
LiveAgent предлага възможности за интеграция с над 40 външни приложения като Braintree, Shopify и Mailchimp, премахвайки необходимостта от превключване между различни акаунти.
LiveAgent е най-обсъжданият, номер едно програмен продукт за клиентска поддръжка за малкия бизнес за 2020 година.
Над 21000 компании избраха LiveAgent като програмно решение за клиентска поддръжка.
С повече от 180 функции, над 40 интеграции и безброй възможности за персонализация, нашият инструмент лесно ще се адаптира към изискванията на бизнеса ви.
Изцяло облачен, сигурен, лесен за настройване и използване продукт. Започнете работа с LiveAgent след минути.
Получете професионалния ни Help Desk продукт на фиксирана месечна такса, без скрити такси и дългосрочни обвързвания-. Заявете 14-дневна безплатна пробна версия, за да получите пълен достъп до всички функции, които ви предлагаме.
Шаблони за страница с често задавани въпроси (FAQ)
Работите върху базата си знания и не знаете от къде да започнете? Използвайте готовите ни шаблони за често задавани въпроси (FAQ) относно плащания, общи върпоси и много други!
Как да създадем обратна връзка и дъска за предложения
Научете как да създадете ефективна обратна връзка и дъска за предложения, които ще подобрят клиентското обслужване и успеха на вашия бизнес. Открийте предимствата на тези инструменти и как те могат да изградят ориентирани към клиентите продукти и да увеличат лоялността. Посетете страницата, за да разберете как да ангажирате клиентите си по-ефективно.
Наблюдавайте клиентите си през цялото време
Открийте силата на LiveAgent - водещият софтуер за проследяване на клиенти! Лесно управлявайте клиентските заявки, интегрирайте с над 130 платформи и подобрете удовлетвореността на клиентите си. Започнете безплатния си тестов период без нужда от кредитна карта и издигнете обслужването на клиента на ново ниво!
Искате да подобрите репутацията си на пазара?
Подобрете репутацията си на пазара с LiveAgent. Управлявайте клиентските запитвания лесно и повишете удовлетвореността!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team