Live чатът в автомобилната индустрия повишава удовлетвореността на клиентите и конкурентното предимство. Чрез интеграция на live чат, автокъщите могат да модернизират обслужването и да увеличат онлайн продажбите, като предлагат бърза и ефективна комуникация.
Бъдещето на автомобилната индустрия е светло.
С прогресивното развитието на технологиите за автомобилно производство, автокъщите се концентрират в модернизиране на обслужването на клиенти и онлайн продажбите на коли.
Все повече клиенти правят собствено онлайн проучване преди да влязат в шоурума.
Уебсайтът на автокъщата вече не е само място, което посещаваме за контактна информация. Сега е изискан дигитален шоурум, с всички предимства и възможности на физическия.
И точно като физическия шоурум, Вашите клиенти трябва да бъдат посрещнати и ръководени от достъпни, вежливи и знаещи асистенти.
Та какво може да засили онлайн продажбите Ви, да увеличи удовлетвореността на клиентите за толкова кратко време?
Решението, което търсите е live чат.
Готови ли сте да смените скоростта?
Цялото клиентско изживяване става дигитално. Благодарение на смартфоните и други интелигентни устройства, хората са онлайн навсякъде и по всяко време на деня, особено поколението на милениума.
Закупуването на кола е емоционално и лично преживяване за много клиенти. От първата кола до последния модел, клиентите бавно и внимателно обмислят всички възможности преди да вземат решение за мечтаното превозно средство.
Модерните клиенти искан интелигентно онлайн обслужване и персонализиран подход, когато обмислят закупуването на автомобил.
Чрез софтуерът за live чат, можете да им помогнете и значително да повлияете на взимането им на решение.
В миналото чатът беше съвсем базов. Откакто клиентските нужди и навиците за пазаруване онлайн се промениха,при live чат софтуерът се наблюдава сериозно развитие.
Това, което беше една от възможностите за комуникация с бизнеса, сега е очаквания и най-популярен канал.
От къде да започнете?
Всеки разговор започва просто с кликване на бутона за live чат. Понякога наричан джаджа за Live чат, той е малко балонче, вградено в уебсайта, най-често в долния десен ъгъл.
Най-честото позициониране е на началната или продуктовата страница, но ние препоръчваме да го сложите на страниците с най-много трафик или стратегическо значение.
Вместо да се обаждат или да посещават автокъщи и да уговарят срещи с някого, за да разговарят лице в лице, клиентите могат да комуникират на живо с представител онлайн.
Автокъщите също биха могли да осигуряват информация, която клиентът не знае или не е очаквал (например, търговецът може да каже дали гаранцията на производителя покрива определено превозно средство или дали имате добри възможности за получаване на кредит за автомобил).
Чувството да си на пътя с новата си кола събужда емоции, свързани със свободата.
За да съвпада с това чувство, LiveAgent предлага свободата да персонализирате приложението за чат, за да отговаря на имиджа и стила на Вашия бранд и да направи Вашия уебсайт визуално динамичен и жив.
Можете да избирате между най-популярните шаблони в галерията за чат бутони или да създадете своя персонализирана.
Всяка опция е напълно адаптивна към мобилно представяне, така че да можете да запазите последователността на дизайна си на всяко устройство.
Добра идея е да планирате и предварително да създадете сценарий , който Вашият екип да следва при отговор, когато клиент потърси помощ чрез чат.
Направихме го по-лесно за Вас и подготвихме няколко шаблона here.
Едно от най-честите клиентски оплаквания е, че не получават отговор веднага, когато се свържат по телефона или по имейл.
Всяко отлагане може да означава загубен клиент и спад в продажбите.
Факторите варират от недостиг на персонал до липса на подходящ help desk софтуер.
В сравнение с телефона и имейла, внедряването на Live чат може значително да смекчи проблемите при обслужване на клиенти.
Чат операторите могат да осигурят мигновено обслужване чрез чат на живо в реално време. Без повече чакане за отговор.
Но не е само това, сътрудниците могат да обработват няколко чата едновременно. В традиционните кол центрове се използва телефон или имейл, но рядко и двете.
За да избегнете пренатоварване на обслужващия екип, можете да настроите чат разпределение и да изберете някой от трите посоки:
За да облекчите работното натоварване, можете да настроите но-нисък или по-висок приоритет за конкретен сътрудник, работно време, време за бездействие или дори време да подиша
В случай, че заявките за чат станат твърде много, можете да настроите обем на заявките за чат . Когато се достигне ограничението, бутонът за чат автоматично преминава в офлайн режим или остава напълно скрит от Вашия уебсайт.
Когато кликнат на офлайн бутона, клиентите ще активират и попълнят форма, предшестваща чата. Когато Вашият екип отново е на пълна мощност, той вече ще има цялата необходима информация и юе може да се свърже с клиента.
По този начин можете да подобрите ефективността на служителите си и да се уверите, че ще се отговори на всяка заявка
Отгоре на това, чрез интеграцията със стандартните социални мрежи, ще се свържете с клиентите и ще намалите риска от неотговорени съобщения
В обобщение, Live чатът е по-рентабилен метод за комуникация от телефонът и електронната поща, поради следните причини:
Race ahead of your competition
Автомобилната индустрия е сектор, наситен с конкуренция. Въпреки това, освен чрез продуктите и цените си, можете да демонстрирате стойността на си на клиентите чрез добро обслужване
Mary Barra – CEO of General Motors
Клиентският път може да бъде наблюдаван през пет отличителни етапа:
За да стигне от точка едно до точка 5, трябва да предложите на клиентите си директна комуникация с Вашия екип, особено в ранните етапи на търговския кръг.
Свързването с клиентите чрез Live чат е удобно решение за решаване на проблемите им по време на продажбения процес
Водейки клиентите си през етапите, също така ще разберете техните нуждии в замяна ще извлечете много ползи.
Нека разгледаме четирите водещи преимущества на използването на Live чат в автомобилната индустрия.
Вашата автокъща може да не е отворена 24/7, но това не означава, че клиентите няма да посещават сайта Ви. Дори когато сте офлайн, клиентите трябва да имат възможност да Ви оставят съобщение.
ДОбавете контактна форма на уебсайта си и дайте възможност на клиентите си да изберат отдела, с който искат да се свържат. По този начин, дори когато не сте на работа Вие събирате ценни контакти, които можете да използвате в последствие за Вашата имейл маркетинг кампания.
Настройте активни чат покани на ключови страници, като страницата с данни за плащане или ценовата такава, за да предизвикате ангажимент и да увеличите реализацията си чрез live чата.
Активните чат покани са автоматични pop-up съобщения, които ВИ позволяват да набележите определен тип клиенти, да приспособите Вашите оферти или да предложите сходни продукти. Активните покани могат всичко това.
Множество чат покани могат да бъдат създадени за различни групи от клиенти, например за нови или за завръщащи се.
В комбинация с прегледа на чата, можете да получите изчерпателна представа за състоянието на вашата платформа за чат, като например колко посетители чакат, налични сътрудници или време, прекарано от клиентите в разглеждане на конкретни страници.
Със събраната информация, можете активно да достигнете до клиентите и да ги поканите за чат.
Например, ако управлявате автокъща за употребявани автомобили, знаете колко трудоемко и досадно е за потенциалните купувачи да намерят точния човек на правилния уебсайт. Но с чата на живо можете да премахнете посредника, така да се каже, и да достигнете директно до Вашите потенциални купувачи.
Включването на множество функции в една стратегия е чудесен начин да намалите степента на изоставяне на количката и да привлечете потенциални клиенти за Вашия продажбен канал.
Да кажем, че искате да знаете точните данни за успеваемост от Live чата. С LiveAgent можете. Активирането вградения чат тракер Ви позволява да измерите общото влияние на live чата върху успеваемостта. По този начин ще имате по-ясна представа за прихода, който live чатът генерира.
Но това не е всичко. Ако искате да прегледате усилията, положени за клиентско обслужване, можете да генерирате до 11 справки, свързани услуги за клиенти. Резултатите могат да разкрият възможности за подобрение.
С LiveAgent също така Вие можете да направите обществен форум и база знания, където клиентите ще имат достъп до статии, коментари, или самите те да допринесат с такива. Това е чудесен начин да осигурите обслужване дори на клиентите, които предпочитат да се справят сами
Да не отчитат силата, която социалните медии могат да имат върху бизнес резултатите е грешка, която много компании все още допускат.
В днешно време хората употребяват социалните мрежи за всичко и най-логично е да имате инструмент за чат, който могат да използват за да се свържат с Вашето представителство.
Интегрирайте платформите за социални медии на LiveAgent таблото и отговаряйте на всяко Ваше споменаване, пост или ревю.
Add new fuel to your customer service
Всеки от чат операторите има ключова роля за клиентското изживяване. Техните усилия, професионален етикет и взаимодействието им в крайна сметка са това, което води до положителен резултат.
Въпреки че маркетингът може да не е пряко замесен, положителният потребителски опит е от полза за генерирането на нови контакти. Ако клиентите получат отлично обслужване, те са по-склонни да споделят своята контактна информация.
Но дори ако Вашите a href=”/customer-support-glossary/live-chat-agents/”> сътрудници са съсредоточени изцяло върху обслужването на клиентите, обучението как да използват live чата и неговите функции за създаване на запомнящо се и персонализирано клиентско изживяване е жизненоважно.
Поради анонимния характер на чат сесиите, служителите понякога могат да са небрежни и да не обръщат внимание на факта, че друг човек стои от другата страна, а именно това човешко взаимодействие отличава live чата от чатбота.
Та кои функции са най-добри за персонализирано клиентско изживяване
Зарадвайте клиентите с бърз и адекватен отговор още преди да са натиснали бутона “Изпрати”. Как? Чрез прегледа на въвеждане в реално време, сътрудниците Ви могат да наблюдават какво пише клиента и да се подготвят какъв ще е техният отговор.
Да сте предварително подготвени винаги е добра стратегия. Наблюдавайте поведението на Вашите онлайн посетители, от коя страна са или какъв е техния IP адрес и използвайте получената информация в чат разговора.
Функция, която действително вгражда философията за личния контакт. Ако искате да дадете на клиента онлайн изживяване все едно е в магазина, няма те нужда от нищо освен видео чат.
Поставете бутон за видео чат на живо в уебсайта си и го използвайте за съвместно сърфиране с Вашите клиенти
Тези отговори спасяват агентите от потенциални граматически грешки и поддържат стила на разговор последователен. Предварително дефинираните и шаблонните отговори на рутинни запитвания от клиенти спестяват време и усилия за съставяне на нов отговор на всеки въпрос.
Ако работите с международна клиентела, можете да осигурите многоезично обслужване.
Настройте чат приложението на предпочитания от клиента език и адресирайте комуникацията до конкретен сътрудник, владеещ този език.
Преди започване на чат сесия, вашите сътрудници могат да помолят клиента за контактна информация чрезпредварителната анкета.
Винаги има място за подобрение. След всяка сесия клиентите могат да оценят представянето на сътрудника, да оставят обратна връзка или да поискат препис от чата.
Последващата анкета предава съобщението, че Вашето представителство цени мнението на клиентите си.
Поддържайте отворена и вътрешната комуникация. Дори служителите се нуждаят от помощ понякога и с вътрешния чат те могат да се свържат с колегите си, като им изпратят лично съобщение, без да прекъсват чата.
Accelerate your customer service
Вашите собствени служители ще знаят най-много за продуктите и услугите Ви, но някои автокъщи нямат бюджет или изобщо нямат вътрешен отдел, обслужващ на клиенти
Ще предпочетете клиентите да бъдат обслужени директно от Ваш служител, както е в стандартния шоурум.
Най-важната възможност на live чата е скоростта. Клиентите очакват бърз отговор и ако това не е възможно, най-добре е да го прехвърлите на външна фирма.
Преди да прехвърлите Вашите live чат операции на външен екип за обслужване на клиенти, най-важната част е измерването на ефективността на Вашите клиентски услуги. Можете са следите тези показатели за клиентско обслужване директно чрез Вашия LiveAgent профил.
Дори след като прехвърлите на външни Live чат оператори, все още ще имате достъп до Вашите клиентски файлове, благодарение на универсалната пощенска кутия.
Задвижвани от вграден CRM, всяка чат сесия или съобщение се конвертират в тикети и се съхраняват на едно място.
Вашият аутсорсинг екип все още може да работи като допълнение на Вашето представителство и да обръща внимание на клиентите. Това трябва да включва и социалните мрежи.
Много чат оператори от външни фирми са отлични специалисти в обслужването на клиенти и експерти по зададената тема.
Основата остава същата – винаги трябва да има някой, който да отговаря на въпросите на клиентите. Ако можете да го направите на множество платформи и със светкавична скорост, ще бъдете възнаградени с лоялна клиентска база и най-добрата възвръщаемост на инвестициите от всеки комуникационен канал.
Интеграцията не би могла да е по-лесна. Не е необходимо да имате опит в кодирането или да сте програмист, за да свържете live чата с Вашия уебсайт.
Когато се регистрирате и получите достъп за LiveAgent акаунта си, всичко което трябва да направите е да копирате и поставите кратък HTML код.
Това е. Няма нужда да инсталирате никакъв допълнителен софтуер.
Ако искате обаче да се свържете с трети софтуер за да подобрите още повече клиентското обслужване, можете да го направите чрез нашите Native или Zapier интеграции
Никой уебсайт няма да бъде възприеман като достоверен и надежден без походящите функции за сигурност.
Защитата на данните и киперсигурността са приоритет номер едно за всеки предприемач, който иска да бъде възприеман като надежден и да привлича лоялни клиенти
Функциите за безопасност на LiveAgent предоставят допълнителен слой киберсигрност и защита на данните за Вашия бизнес и Вашите клиенти.
Това са функциите за безопасност, които LiveAgent осигурява:
Respond at a lighting speed
Ако искате да научите повече за нашият Live чат софтуер, насочете се към страницата Академия за допълнителна информация или вижте портала за обслужване на клиенти.
Клиентите не са обвързани с един канал на комуникация и често прескачат от един на друг.
Live чатът е само част от сложна help desk система, която вкл’чва тикети, кол център, управление на социални мрежии още много.
Започнете разговора с телефонно обаждане, продължете с имейл и го завършете с чат – всичко в един прозорец
Пълният help desk за търговци на автомобилии неговите функции позволяват на Вашето клиентско обслужване да достигне висока ефективност и забележителни резултати
Регистрирайте се и още днес увеличете Вашите приходи и степен на удовлетвореност
Look under the hood and discover all that LiveAgent has to offer
Открийте топ 15 лайв чат софтуери за 2024 с LiveAgent и постигнете нови нива на клиентска ангажираност. Насладете се на безплатен тестов период без изискване за кредитна карта и се възползвайте от надеждно и бързо обслужване в реално време. Подобрете клиентското изживяване и увеличете лоялността на посетителите с иновативни функции и проактивни покани за чат. Започнете безплатно и повишете продуктивността на екипа си още днес!
Търсите help desk за WordPress?
LiveAgent е едно от водещите help desk приложения за WordPress уебсайтове. Комбинирайте help desk приложението с най-висок рейтинг и най-популярния CMS.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team