Live чатът за електронна търговия увеличава клиентската удовлетвореност и продажбите чрез персонализирани шаблони и реално време комуникация. Това е ефективна алтернатива на телефона и имейла, позволяваща на операторите да обслужват множество клиенти едновременно.
Безброй членове на обществеността напредват към дигитално израстване с бърза скорост, което увеличи броя на потребителите в интернет и онлайн пазаруването. Светът на електронната търговия се превърна в един от най-бързите и популярни избори за покупка и продажба на продукти през интернет.
С това дойде и по-големия брой опасения не само как да привлечем, конвертираме и стимулираме продажбите, как да намалим степента на отпадане в бизнеса с електронна търговия, но и как да предоставим персонално обслужване чрез неперсонализиран посредник. Live чатът представлява решението за успех с клиента и инвестиционната полза за интернет базиран бизнес.
Казано по-просто,live чатът е малък прозорец, активиращ се чрез щракване върху a бутон за чат eвграден в уебсайта. По-подробният отговор е, че е част от комплексен help desk софтуер и едно от най-добрите решения за подобрена комуникация и обслужване между бизнеса за електронна търговия и неговите клиенти.
Чрез интегриране на приспособление за Live чат в уебсайта на Вашия онлайн магазин, Вашите чат оператори ще могат да предоставят светкавично бърза поддръжка на клиенти, на всеки потенциален или редовен купувач и да ги преведат през различните точки към продажбата.
Live чатът представлява алтернатива на традиционните канали за комуникация и изпъква с няколко значителни ползи.
Когато клиентите преглеждат уебсайта Ви, проверяват най-новите оферти и интересът им е на върха си, последното нещо, което искате е да им създадете неудобство и потенциално да загубите продажбата поради невъзможността да предложите навременна помощ. Това е еквивалентно на влизане в традиционен магазин за търговия на дребно и неспособност да се намери отзивчив служител.
Използването на live чат е удобен избор за изпращане на незабавни съобщения, които изискват възможно най-малко усилия от клиента, който се нуждае от помощ, тъй като той не е принуден да прекъсва ангажимента си, налагайки се да се свърже по телефона или да изпрати имейл.
В сравнение с телефона и имейла, това е евтина платформа за поддръжка, тъй като един служител може да обработва множество чатове едновременно, намалявайки средното време за изчакване. Администраторите могат да настроят броя на едновременните чатове за всеки сътрудник поотделно. Това ще гарантира, че персоналът не е претоварен и клиентите получават най-доброто обслужване.
За всеки магазин, онлайн или традиционен, първото впечатление е от решаващо значение. Атрактивният дизайн, тема и лого са съществени части от имиджа на бранда на интернет магазина и онлайн присъствието. Но след като потенциалните клиенти попаднат на Вашия уебсайт, шансовете ви за продажба са значително по-малки, без подходящото обслужване на клиенти.
Периодът на внимание на онлайн купувача е сравнително кратък – около 5 до 10 минути.
За да предотвратите изоставянето на количката в такъв малък прозорец от време, чат операторите могат да създадат перспективи чрез персонализирани поздрави под формата на активни чат покани.
Също като другите чат функции, това е pop-up съобщение, което можете да променяте и настроите да се появява на уебсайта след определено време, което клиентът е прекарал, разглеждайки. Другата функция, която служителите могат да използват е да набелязват определени клиенти или страници, например, при процеса на финализиране.
Live чатът е полезен не само когато става въпрос за кръстосани продажби, но също и за надграждане на продажбата. По време на чат сесията сътрудниците могат да презентират най-новите продукти или да препоръчват премиум версии, съобразени с интереса на купувача. Това превръща live чата на живо от инструмент за поддръжка в мощен маркетингов takyw – всичко в едно.
TОбщ изглед на чата е чудесна функция, която може да задълбочи връзката между сътрудниците и клиентите. Той позволява на служителите да наблюдават броя на посетителите, чакащите на опашка, техните URL адреси, местоположение или поведение. С ясен поглед към настоящите онлайн клиенти, сътрудниците могат да се свържат и уверено да се справят с всеки разговор в чата и да осигурят персонализирано изживяване.
Чрез взаимодействия в чата можете да изградите своя набор от CRM данни. Ако сте малък бизнес, който започва да съставя списък с клиенти, може да помислите за внедряване на предварителна чат форма. Клиентите са готови да споделят личната си информация в замяна на по-целенасочено и удовлетворяващо пазаруване. Предварителната чат форма е лесна за настройка. След като създадете Вашия бутон за чат, щракнете върху квадратчето : „Заявете информация чрез формуляр за предварителен чат“. От този момент нататък, всеки път, когато бутонът е активиран, формулярът ще подкани клиентите да споделят своите данни.
Въпреки че live чатът е фантастично средство за преобразуване на продажби, той също е безценен при тактиките за задържане. Като част отстратегия за поддръжка на всички канали, bбизнесът може да задържи средно 89% от своите клиенти.
Няма работно време за онлайн пазаруването. Клиентите очакват да бъдат обслужени 24/7. Логично, това невинаги е възможно. За да осигури всички клиенти, LiveAgent Chat им дава възможност да изпращат съобщения чрез формуляри за контакт. Веднага след като екипът за поддръжка или конкретен служител се върнат онлайн, те ще се свържат с тях.
Всички Live чат функции се персонализират и има възможност да въведете Вашия CSS код, за да отговарят на имиджа на Вашия бранд.
E-Commerce Industry Solution
Learn how multi-channel help desk software benefits E-commerce industry
Communication is at the heart of e-commerce and community.
Meg Whitman, President and CEO of Hewlett-Packard
Онлайн пазаруването е утвърдено като начин за извършване на търговия през интернет. Квалифицираните и знаещи live чат сътрудници помагат да се създаде идеално онлайн изживяване на клиентите.
Да бъдеш сътрудник за Live чат на онлайн магазин се различава от стандартния персонал за продажби на дребно, видно от набора от умения и етикет.
Чатът на живо предоставя на сътрудниците ценен набор от функции. Използването им позволява реагират на клиентите бързо и ефективно.
За да тества скоростта, с която пишат, LiveAgent кани служителите да пробват тест а въвеждане директно на уебсайта на LiveAgent.
За да тества скоростта, с която пишат, LiveAgent кани служителите да пробват тест а въвеждан директно на уебсайта на LiveAgent.
Интеграцията на бутона за live чат не може да бъде по-лесна. Единственото изискване е да копирате и поставите кратък HTML код от профила Ви в LiveAgent на Вашия уебсайт и готово. Без необходимост от инсталиране на допълнителен софтуер, свързването с трети софтуер или приложение се поддържа.
Много онлайн магазини се управляват чрез приложението Shopify, и софтуерът за чат LiveAgent е разработен за безпроблемнa интеграция и мисъл за процеса на миграция.
Загрижеността за сигурността е водеща през цялото време. Защитата на данните и на акаунта, поверителността са основни теми за всеки, който управлява и ръководи бизнеса си онлайн. LiveAgent не е по-различен. Ето някои от най-добрите функции за сигурност.
Ако искате да научите повече, насочете се към нашата база знания за допълнителна информация.
Still not sure if the live chat is the right tool for your online store?
Start a free-30 day trial, and join 35.000 business businesses already using LiveAgent
Предлагаме услуга по прехвърляне на данните от повечето популярни help desk приложения.
Ако искате да видите всички налични планове, вижте нашатастраница с ценови предложения.
Открийте топ 15 лайв чат софтуери за 2024 с LiveAgent и постигнете нови нива на клиентска ангажираност. Насладете се на безплатен тестов период без изискване за кредитна карта и се възползвайте от надеждно и бързо обслужване в реално време. Подобрете клиентското изживяване и увеличете лоялността на посетителите с иновативни функции и проактивни покани за чат. Започнете безплатно и повишете продуктивността на екипа си още днес!
Открийте как чат клиентът на LiveAgent подобрява комуникацията и продуктивността с функции като групови разговори, споделяне на файлове и интеграция с други инструменти. Изградете конкурентно предимство с нашия безплатен софтуер и създайте силен бранд. Опитайте безплатно и увеличете ефективността на вашия екип днес!
Live чат за стартъпи и малки бизнеси
Намалете разходите за привличане на клиенти и увеличете дълготрайната стойност на взаимоотношенията с клиентите на Вашия стартъп или малък бизнес със софтуера за чат на живо
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team