Софтуерът за интерактивни гласови отговори разпределя обажданията между различни отдели и помага на клиентите да стигнат до правилния човек в контактния център.
Научете повечеС множеството си опции за настройки, тази IVR функция е отлична за по-големи бизнеси, които искат да автоматизират работата на контактния си център. Но и за малките компании софтуерът на Infobip може да се окаже също толкова полезен. Въпреки огромния брой функции и опции, можете да го настроите без да се притеснявате, че ще се изгубите или объркате.
Тествах софтуера на Infobip на Windows 10, но може да работи и под Linux. Започването на безплатен тестов период в Infobip беше изненадващо сложно. След като кликнах върху бутона “регистрация”, бях препратен към анкета за клиентско удовлетворение. След като разгледах уебсайта, се опитах да създам безплатен профил с помощта на ръководствата. Прегледах няколко статии и най-накрая успях да се регистрирам за безплатен тестов период.
След като получих имейл за потвърждение и код за активация на телефона си, можех да започна да настройвам IVR функцията си.
Това обаче се оказа предизвикатество. Ако сте като мен, ще се изгубите ако търсите познати термини от рода на “поток” или “автоматизация на обажданията”. Реших, че най-добрият избор е да се върна в портала за поддръжка. Намирането на информация как да настроя IVR функцията беше доста лесно. Документацията за поддръжка обаче не споменава настройката на неща от рода на личния ви профил, етикети, събития и т.н. След като приключите с тези, можете да се върнете към ръководствата.
Въпреки че първите стъпки бяха леко изнервящи, след това всичко беше безпроблемно.
За да настроите IVR функцията, кликнете върху Moments в лявото меню. Ако го правите за пръв път, Infobip предлага кратки ръководства, които ви показват основните стъпки.
Продължете като кликнете бутона Create flow и след това Start from scratch.
След това ще имате възможност да изберете един от няколко тригера. За да създадете ново разпределяне на обаждания, кликнете върху Inbound Call.
Вече можете да си поиграете с IVR функцията. Потребителският интерфейс на Infobip е много изчистен и интуитивен, така че дори и нов потребител няма да се чувства претоварен.
Можете да изберете текст към реч или предварително записани аудио файлове за автоматичен отговор на входящо обаждане. Можете просто да качите аудио файл в софтуера директно от компютъра си. За да персонализирате съобщението с текст към реч, можете да избирате между множество възможни гласове. Освен това можете да настроите темпа на речта, продължителност на паузите и много други.
Infobip ви дава възможност да настроите съвсем просто разпределение на обажданията, както и много сложни потоци. Можете да добавите други канали за комуникация към разклоненията си, например SMS, имейл и Whatsapp. Така Infobip създава многоканално изживяване за вас и клиентите ви.
Това, което наистина ми харесва в този софтуер, е огромния брой възможности, които предлага. Можете да зададете проследими цели за IVR системата си или да я конфигурирате да събира и съхранява данни за цифрите, които потребителите въвеждат.
Има множество допълнителни опции, които можете да настроите, за да създадете подробен и изключително персонализиран поток. В зависимост от нуждите на бизнеса ви, IVR-ът ви може да е толкова прост или толкова сложен, колкото пожелаете.
Въпреки че първите стъпки за настройване на разпределянето на обажданията може да са леко изнервящи, функционалността се представя добре. Infobip е известен с надеждността си, така че не бях изненадан, че всичко работи гладко и без проблеми. Този софтуер ви дава възможност да се заиграете с конфигурацията, за да постигнете всичко, от което имате нужда. Дори и по-сложните опции са достъпни за потребители без много технически познания. И дори и ако се изгубите или объркате, страницата с документация на Infobip е лесна за навигация и предлага много статии и ръководства, които ще ви помогнат.
Най-често цените на Infobip са персонализирани. Можете да намерите цените на базовите им абонаментни пакети чак след като вече имате безплатен профил. Infobip има три варианта за цени – Moments, Conversations и Answers. За да използвате IVR функционалността, ви е нужен пакета Moments, който започва от €499 на месец. За да получите персонален план, можете да се свържете с клиентското им обслужване или екипа за продажби.
За да обобщя IVR функционалността на Infobip, на ум идва думата “функционална”. Има много възможности за настройка, а същевременно остава достъпна за всякакви потребители. С удобния за потребителите интерфейс и прости падащи менюта, няма да се притесните дори и ако за пръв път настройвате разпределяне на обаждания. Изборът измежду множество канали за комуникация ви дава възможност да създадете истинско многоканално изживяване за клиентите си. Освен това можете да настроите проследяване директно в IVR-а, така че контактният ви център винаги да постига целите си. Въпреки някои дребни неудобства, Infobip е страхотен софтуер както за малки бизнеси, които искат да създадат контактен център, така и за големите лидери в индустрията, които имат нужда от автоматизация и стандартизиране на процесите си.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team