Key takeaways
Pros
- Лесна настройка и въвеждане в употреба
- Отличен потребителски интерфейс
- Функция за симулация на IVR
Cons
- Няма визуално представяне на IVR
- Само по-скъпите планове предлагат IVR на няколко нива
Въпреки че инструментът за изграждане на IVR може да се подобри чрез добавянето на визуално представяне на нивата, все пак е лесен за използвате за всеки, без значение от знанията му. JustCall също така е изключително достъпен, което означава, че при никакви обстоятелства няма да излезете извън бюджета си, за да получите цялостен IVR софтуер.
Как да започнете настройката на IVR функцията на JustCall
Да започнете да работите с JustCall е възможно най-просто и лесно: с бърза и лесна регистрация за тестов период. Трябва да въведете банкова карта, за да получите достъп до наличните функции. Потребителският интерфейс е разработен много добре: умерен, изчистен и много лесен за навигация. Това също така означава, че можете лесно да откриете IVR функцията без да минавате през сложни менюта и селекции. Можете да я откриете във Phone numbers > Incoming Calls > IVR (Call menu).
Системата за автоматични гласови отговори е дезактивирана по подразбиране, така че първо трябва да я активирате. Когато го направите, получавате достъп до инструмента за създаване на IVR. Инструментът не е сложен сам по себе си, но няма графично представяне на IVR нивата, така че е добра идея да имате предварителен план. Можете да изберете цифра от клавиатурата и да посочите действие за всяка от тях. Доста е просто и имате стандартните възможности за персонализация на IVR на всяко ниво. Това включва пренасочване към вътрешни и външни номера. Освен това имате възможността да изберете какво се случва когато няма връзка с номера.
IVR функцията на JustCall има възможност както за текст към реч, така и за персонализирани записи, които можете да качите удобно в системата. Като цяло, процесът по изграждане на IVR е лесен, въпреки че нямате визуално представяне на всяко ниво. Възможността да симулирате настройките е интересно допълнение. Тя представлява бутон за тест, който ви дава възможност да пробвате IVR-а в действие, за да разберете дали всичко работи.
Как се представя IVR системата?
IVR системата на JustCall се представя добре, както бихте очаквали от повечето IVR софтуери. Допълнителната опция да симулирате IVR-а си е чудесно допълнение, което ви помага да не създадете неработещ IVR поради лошо планиране или изпълнение. В случай, че системата за автоматични гласови отговори не се представя според очакванията, възможността да я пренастроите и тествате толкова пъти, колкото е нужно, е чудесна функция. Може да очаквате отлично представяне и добре работещ IVR с JustCall. Не срещнах никакви проблеми докато тествах IVR-а
Цени
JustCall има три ценови плана с включен IVR във всеки от тях. Забележете обаче, че най-евтиният план Standard предлага само базовите IVR функции, докато план Premium предлага IVR на много нива. Преди да си изберете план, трябва да помислите дали системата ви за автоматични гласови отговори трябва да има много нива или не, както и дали имате нужда от по-широк набор от функции. И все пак, дори и най-евтиният план на JustCall предлага голяма гъвкавост. Нека да разгледаме плановете и да видим какво предлага всеки от тях.
Standard
Най-евтиният план на JustCall започва от $24 на потребител на месец, с минимум от двама потребители. Той ви осигурява IVR и други основни функции, включително локален номер, неограничен брой минути за входящи разговори, пренасочване на обаждания, SMS и MMS, автоматично връщане на обаждания, работно време, бележки и оценки, и други.
Premium
Планът Premium предлага по-разширен набор от функции и започва от $48 на потребител на месец, с минимум от двама потребители. Към функциите на план Standard, планът Premium добавя наблюдение на обажданията на живо, SMS автоматизация и изпращане на масови SMS-и, IVR на много нива, персонализирани работни процеси, приоритетно обслужване и други.
Custom
Планът Custom включва персонализирана цена според бизнеса ви. Получавате всичко от предишните два плана, както и допълнително споразумения за ниво на обслужване, персонализирани анализи и отчети, акаунт мениджър и техническа поддръжка, анализ на настроението на обаждането, както и други.
Заключение
IVR функцията на JustCall е много добър претендент, който като цяло предлага отлична функционалност с минимум компромиси. Определено е една от най-добрите и най-лесни IVR фунцкии на пазара. Това, което я прави още по-добра, е разумната цена и добър избор на други функции за телефонна централа. IVR функцията на JustCall е подходяща за всеки тип бизнес и определено ще сработи добре за вас, точно какво по време на моите тестове.
Frequently Asked Questions
IVR-ът ми в JustCall не работи
Проверете IVR потока си за грешки и използвайте функцията за симулация, за да го тествате. Повечето проблеми в IVR-а обикновено се дължат на грешка в дизайна.
Не намирам IVR функцията в JustCall
Инструментът за създаване на IVR в JustCall трябва да бъде активиран през настройките на телефонния номер. След като активирате бутона, трябва да получите достъп до IVR функцията.