Key takeaways
Pros
- Лесен за навигация
- Достъпна цена
- Бутон за чат с възможност за персонализация
Cons
- Няма преглед на написаното в реално време
- Не е много адаптивен
- Безплатният тестов период не позволява на операторите да изпращат прикачени файлове
- Прозорците се чупят
Как да започнете работата си с HelpOnClick
Първото нещо, което ще забележите когато се регистрирате в HelpOnClick, е, че можете да създадете профил само за лайв чат софтуера им или за цялото хелп деск решение.
След като потвърдих имейл адреса си, профилът ми беше готов след няколко секунди. Когато се вписах, ме посрещна изчистен, макар и малко празен интерфейс.
Хареса ми обаче изскачащия прозорец, който веднага ми предложи обиколка на приложението. Разгледах набързо и след това се гмурнах директно в това да настроя лайв чата си за тестовия ми уебсайт.
Хареса ми колко много възможности за персонализация имаше още от самото начало. Можете да промените почти всички визуални аспекти на бутона за лайв чат, който ще се показва на сайта ви.
След като приключих с персонализацията на бутона, HelpOnClick ми даде код, който добавих към сайта си, и готово, лайв чатът вече беше на сайта.
Реших, че не ми харесва изображението по поразбиране, което се появи до бутона, затова го промених и започнах да чатя.
Очаквах безпроблемно изживяване. Сблъсках се обаче с проблеми при започването на разговор. Не успях да изпратя първо съобщение. Виждах само “Изкачване за оператор” от страната на потребилетя и “Изчакване за входящ чат” от страната на оператора. Изгубих известно време в опити да реша проблема, но не успях, и затова се свързах с клиентското обслужване.
Трябва да облежежа, че изображението по подразбиране, което видях, не ми даде много надежда. Въпреки това бях приятно изненадан, че говоря с човек, а не с бот. Обясних какъв е случая и операторът ми предложи да изпратя запитване и да чакам за отговор.
Разбира се, бях прекалено нетърпелив, за да чакам между 24 и 48 часа за отговор и затова разгледах още документация, излязох и се вписах още няколко пъти, обнових всичко, изчистих кеша и на петия или шестия ми опит, чатът като по чудо започна да работи.
Функции и потребителски интерфейс
Използвах HelpOnClick през Chrome, но може да се използва и на Safari, Edge, Opera и Firefox. Работи и като приложение за Windows и macOS. Освен това можете да използвате HelpOnClick и на мобилни устройства и е съвместим с Android и iOS.
Това, което ми хареса в лайв чата на HelpOnClick, са многото възможности за персонализация. Можете да настроите буквално всичко, така че бутонът за чат да подхожда перфектно на брандинга ви.
Друга полезна функция е автоматичното събиране на данни за посетителя, с когото чатите в HelpOnClick. Тези данни за посетителя включват местоположението, браузъра, IP адреса и други. След като приключите разговора си, може да се върнете към тази информация и да прочетете целия чат от архива.
Това, което ми липсваше в този софтуер, е преглед на написаното в реално време. Друго нещо, което според мен помрачава изживяването е, че когато използва безплатния тестов период, операторът не може да изпраща прикачени файлове ако не надгради до платен план.
Представяне на лайв чата и потребителско изживяване
Що се отнася до потребителския интерфейс, HelpOnClick не е нещо впечатляващо. Не ме разбирайте погрешно, използваем е, но когато започнах да го тествам, ми се видя доста неудобен. След като най-накрая започнах чат сесия, след като облемих няколко съобщения, прозорецът за лайв чат просто се счупи.
Не виждах всички съобщения, които съм изпратил, и полето за писане не винаги реагираше когато пиша. Затваряне и рефрешване не помогнаха, така че трябваше просто да се примиря.
Сблъсках се и с друг проблем когато се опитах да разделя екрана, за да виждам едновременно операторската и клиентската страна. Въпреки че е технически възможно, HelpOnClick не се справи добре с това.
Цени
Безплатен
Този план е безплатен и ви дава възможност да имате един оператор. Възможни са до 100 чата на месец и историята на чатовете се пази 30 дни.
Silver
За $12,99 на потребител на месец имате неограничен брой оператори, до 300 чата на месец и 90-дневна история на чатовете.
Gold
Този пакет струва $19,99 на потребител на месец и ви позволява неограничен брой оператори, отдели и история на чатовете.
Platinum
Най-скъпият ценови план с най-много възможности ви дава достъп до всички функции от предишните планове на до 10 уесайта за $49,99 на потребител на месец.
Заключение
Ако трябва да обобщя опита си с лайв чат софтуера на HelpOnClick, бих казал, че е въпрос на късмет. Интегрирането на лайв чата на уебсайта ми беше доста лесно, бях приятно изненадан колко много възможности за персонализация има. В случай, че се затруднявате с тази чат, HelpOnClick предлага удобна и информативна обиколна на софтуера, която включва ръководства как да настроите всичко.
Що се отнася до преживяването ми със самото използване на лайв чата, бях малко разочарован. От проблемите със започването на разговор до тромави и счупени прозорци за чат и приложение за оператора, HelpOnClick не успя да ме убеди, че е най-добрият избор що се отнася до ефективността.
Frequently Asked Questions
Не знам как да настроя протокол за криптиране
Ако използвате различен от базовия план, HelpOnClick ви дава възможност да настроите Secure Sockets Layer (SSL) протокол. За да го направите, отидете в администраторския панел и кликнете върху Settings (Настройки). Сложете отметка в кутийката Force SSL security (Принудителна SSL защита). Това ще активира SSL защита за операторите и посетителите на уебсайта.
Не получавам известия за чат когато не съм на линия
Най-лесният начин да се погрижите за проблема е като настроите мобилен чат чрез SMS. Ще получавате съобщенията от лайв чата под формата на SMS. За да го направите, отидете в администраторския панел и кликнете Setup (Настройки). След това изберете Operator (Оператор) и го изберете. Сложете отметка в кутийката SMS и след това натиснете Save (Запази).
Профилът ми се отписва автоматично
За да настроите или промените автоматичното отписване, отидете в раздел Settings (Настройки). Наметете “Auto logoff time” (Време за автоматично отписване) и го настройте според предпочитанията си. Можете също така изцяло да изключите тази функционалност.