Key takeaways
Pros
- Добре балансиран набор от функции
- Отлично представяне
- Добри възможности за персонализиране
Cons
- Задължително брандиране в един от плановете
Как да започнете работата си с лайв чат Pure Chat
Pure Chat предлага един от най-бързите процеси по регистрация, които бихте могли да намерите. Трябва само да се регистрирате, да предоставите данните си за контакт и ще бъдете пренасочени към таблото. Самото табло показва всички останали стъпки, за да настроите и да започнете да работите с лайв чата си. Без дълги процедури, просто проактивен подход, който ви дава възможност директно да започнете.
Следващата стъпка ни води директно към инсталиране на скрипта на уебсайта. Можете да изберете да го инсталирате сами като копирате и поставите кода или да пробвате директната интеграция ако използвате Weebly или WordPress. Има възможност също така да изпратите инструкциите на администратора на уебсайта си чрез готов имейл. Предлага се и опция да потвърдите инсталацията на лайв чата си, за да сте сигурни, че работи така, както се очаква.
Това, което не забелязах първия път, бяха възможностите за персонализация на лайв чата ви. Можете да превключите към раздел Персонализация най-горе в интерфейса и да настроите прозорците си за чат според предпочитанията си, както и да промените настройките. Като цяло, възможностите за персонализация са много добри и не са претрупани с излишни неща. Можете да персонализирате цветовете и дизайна на уеб и смартфон версиите, да настроите дали да се показват формуляри за съобщения и имейл, да се позабавлявате с различни тригери и много други.
След като сте доволни от персонализацията, можете да интегрирате прозореца за лайв чат. Аз реших да го интегрирам ръчно, тъй като изглеждаше като най-лесния вариант от трите. Кодът сработи перфектно и можеш да започвам с тестването. Първо обаче ще разгледам функциите и дизайна на лайв чата на Pure Chat.
Функции и потребителски интерфейс
Функциите на Pure Chat са каквито бихте очаквали от софтуер за лайв чат, но някои неща биха могли да се подобрят. Получавате стандартните неща, например разширени възможности за персонализация, роли за сигурност и шаблони за отговор. Можете да настройвате имейл формуляри и автоматични отговори за моментите, в които операторите ви не са на разположение. Повечето от тези функции са налични директно в настройките за персонализация на прозореца за чат, така че не би трябвало да срещнете затруднения с намирането им
Pure Chat също така предлага анализи и функции за проследяване на посетителите, като и двете са много полезни за всеки софтуер за комуникация. Освен това има възможност да получавате пълни преписи от чатовете. Pure Chat поддържа и интеграции с някои софтуерни решения като HubSpot, Zoho, MailChimp и други. Общо взето това е всичко, що се отнася до функционалността. Сега нека да разгледаме лайв чата в действие.
Представяне на лайв чата и потребителско изживяване
Изпробвах лайв чата Pure Chat и от двете страни, за да добия представа как работи както за операторите, така и за клиентите. Чат прозорецът беше интегриран успешно и дори не се наложи да използвам опциите за потвърждение, които споменах по-рано. След като кликнах върху бутона за чат, можех да започна с тестването.
Инструментите, които са налични за операторите, са добри и не мисля, че липсва нещо важно. Освен да пишете съобщения, можете да се възползвате и от селекция с емотикони, да използвате шаблони за отговор и да изпращате прикачени файлове. Прикачените файлове включват стандартни типове файлове и изображения, така че не би трябвало да срещнете проблеми с тази функция.
Като цяло, Pure Chat е чудесен. Скоростта е добра и не се сблъсках с осезаеми забавяния или други проблеми по време на тестовете си. Всъщност, цялостното изживяване беше безпроблемно, точно както бихте очаквали от професионално лайв чат приложение. Функциите не предлагат нещо особено новаторско, но това не е голем проблем, тъй като всичко важно е налично и повечето потребители не се нуждаят от нищо допълнително.
Цени
Pure Chat предлага два плана с различни ценови опции. Въпреки че и двата предлагат почти еднакви функции, има някои различия в лимитите. И двата плана включват неограничен брой чатове, разширени опции за персонализация, всички интеграции, център за клиентска ангажираност, приложения за iOS и Android, роли за сигурност, неограничена история на чат преписите, шаблони за отговори, известия за чат, трансфер на файлове, действия и известия на база на тригер, анализи в реално време, проследяване на посетителите, отчети, сваляне на информация в CSV формат и поддръжка.
Growth
Струва $39 на месец ако плащате на годишна база или $49 на месец с месечно таксуване. Поддържа максимум един уесайт и четирима потребители. Всеки допълнителен потребител струва $13 на месец. Получавате 100 SMS известия. В плана липсва опцията за премахване на брандирането на Pure Chat.
PRO
Планът PRO струва $79 на месец при годишно таксуване или $99 на месец с опцията за месечно таксуване. Поддържа 10 потребители, с $8 такса за всеки допълнителен потребител. Този план предлага поддръжка за неограничен брой уебсайтове и 1000 SMS известия. Получавате опцията да премахнете брандирането на Pure Chat.
Заключение
Лайв чатът на Pure Chat е доста добър, всички необходими функции са на лице и представянето е безпроблемно. Въпреки че не предлага нищо ново, изборът от инструменти и функции работи добре, което е най-важното. Цените са съвсем достъпни и разумни, но потребителите може да се окажат принудени да плащат за по-скъпия план, тъй като по-евтиният не предлага премахване на брандирането на Pure Chat.
Frequently Asked Questions
Не получавам съобщения в приложението Pure Chat
Проблемът може да е свързан с някои често срещани проблеми, които могат да бъдат решени много бързо. Първо, проверете отново кода на лайв чата си и вижте дали е добавен правилно към уебсайта ви. Можете да използвате и опцията за потвърждение в Pure Chat. Ако не сте сигурни дали кодът е бил повреден по някакъв начин, просто го изтрийте от сайта си. След това го копирайте и поставете отново, като се уверите, че копирате целия код. Друго решение е свързани с бисквитките – ако просто изчистите кеширането в браузъра си, това би могло да отстрани проблема.
Посетителите не могат да изпращат прикачени файлове
Най-вероятно опцията за изпращане на файлове от посетители е изключена в настройките. Отворете Pure Chat и отидете на Websites (Уебсайтове). Кликнете върху Customize (Персонализация), изберете Chat и отидете в раздел In-Chat. Можете да активирате трансфера на файлове тук, като кликнете върху кутийката Enable File Transfer (Позволи трансфер на файлове). Освен това има опция да редактирате съобщението при неуспешно изпращане на файл.