Key takeaways
Pros
- Лена и бърза настройка
- Отличен интерфейс
- Добре разработена база знания + текстов редактор
Cons
- Може да е доста скъпа дори и с по-евтините планове
Трудно е да откриете каквито и да е проблеми с функционалността за базата знания на Freshservice, тъй като предлага опростена навигация и има всички необходими организационни функции, които често се пропускат в другите бази знания. Текстовият редактор е от най-ново поколение и настройката и въвеждането в употреба са изключително лесни. Freshservice предлага една от най-добрите бази знания на пазара, но може да се окаже скъп ако не обърнете внимание на ценовите планове. Продължавайте да четете за цялостен отзив за базата знания на Freshservice.
Как да започнете работата си с Freshservice
Freshservice е софтуер за хелп деск, клиентска поддръжка и управление на услугите с основен фокус върху ИТ сферата. Освен това е част от селекцията софтуер на Freshworks. Freshservice дава възможност на потребителите да опростят ИТ операциите си. Той е пълноценен ИТ хелп деск със система за управление на запитвания, база знания и всеки друг важен инструмент за ИТ поддръжка. Този отзив се фокусира върху базата знания на Freshservice и как се представя в ситуации от всекидневната работа.
Да започнете да използвате Freshservice е изключително лесно – само попълвате прост формуляр за регистрация. Не се изисква банкова карта и не се налага да преминавате през процес с множество стъпки, за да получите достъп до профила си. Отнема едва няколко минути да започнете да се запознавате с началната си страница. След като получите достъп, от самото начало ще ви посрещне модерно изглеждащ интерфейс. Няма налични ръководства, но интерфейсът е изчистен и лесен за навигация дори и ако сте изцяло нов потребител.
Freshworks изглежда наистина модерно и е много приятен за гледане. Основното табло предлага приятен обзор, където да видите информацията от системата си за управление на запитвания в подробни диаграми. Вляво е основното меню, където можете да откриете всички инструменти и лесен достъп до всичко, от което се нуждаете, в рамките на секунди. Най-отгоре можете да откриете задачи, известия, общи настройки и други свързани опции на менюто. Като цяло интерфейсът е просто чудесен и на пръв поглед трудно ще откриете нещо нередно.
Откриването на базата знания във Freshservice е малко объркващо, защото въпреки че конкретният елемент за избор се казва Knowledge base (База знания), на менюто пише просто Solutions (Решения). Въпреки че не ми беше трудно да се сетя, че База знания се намира в Решения, предполагам, че за новите потребители няма да е така. “Решения” може да означава също така Често задавани въпроси или Начално ръководство. Въпреки това дребно неудобство, можете да откриете опцията Solutions в левия панел на менюто.
Потребителско изживяване и функции
След като отворите функционалността за база знания, може да започнете да я разглеждате. Интерфейсът е все така приятен както цялото приложение Freshservice и директно ви предлага да започнете да пишете статии когато е празен. След като кликнете Create article (Създай статия), ще се окажете в редактора за статии на базата знания, където можете веднага да се насладите на лесния за навигация интерфейс на базата знания.
Редакторът за статии изглежда страхотно. В него няма нищо особено претенциозно, което е добре, защото ви помага да се фокусирате и да се потопите в писането, точно като стандартен софтуер за текстова редакция. Просто е класически, добре оформен и напълно функционален текстов редактор, което винаги е добре. Знаете точно къде е всеки инструмент и нищо не е скрито от погледа.
Горнала лента предлага всеки стандартен инструмент за форматиране, който вече познавате от софтуер за текстова редакция от типа на Microsoft Word. Лентата с интрументи винаги е лесно достъпна и поддържа всички стандартни клавишни комбинации. Можете да добавите изображения и видеоклипове само с няколко клика и няма нужда да се притеснявате за вграждането им, тъй като и двата типа мултимедия се вграждат автоматично във всички статии. Можете също така да добавите етикети и ключови думи в левия панел или да изберете автора на статията, както и други опции.
Базата знания на Freshservice поддръжа категории и папки, с които винаги ще поддържате добра организационна структура на статиите си. Изненадващо е колко много софтуерни решения все още не предлагат тези функции, които могат да са незаменими за компании, които планират създаването на изчерпателни и обширни бази знания. Категориите са точната функция за организация и затова базата знания на Freshservice може да се окаже наистина отличен избор.
Цени
Freshservice предлага четири ценови плана с различен набор от функции. Функционалността за база знания е включена във всеки план. Няма възможност за безплатен план, така че ако смятате да се възползвате от базата знания, трябва да прецените от какви други инструменти се нуждаете преди да изберете своя план. Нека да разгледаме предложенията
Starter
Планът Starter струва $29 на потребител на месец при ежемесечно заплащане и $19 на потребител на месец при годишно таксуване. Предлага база знания, управление на инциденти, портал за самообслужване, споразумения за ниво на обслужване, автоматизации на работния процес, управление на плащания, контрол на достъпа, анализи, персонализиран SSL сертификат и много други.
Growth
Планът Growth струва $59 на потребител на месец при ежемесечно заплащане и $49 на потребител на месец при годишно таксуване. Получавате всичко от предишния план (въпреки че това не е конкретизирано в описанието на цените) плюс допълнително каталог на услугите, управление на активите, управление на поръчки, персонализация на портала, множество споразумения за ниво на обслужване и други.
Pro
Планът Pro струва $109 на потребител на месец при ежемесечно заплащане и $89 на потребител на месец при годишно таксуване. Включва гореспоменатите функции и добавя управление на проблеми, управление на промени, управление на рилийзи, управление на проекти, управление на SaaS (софтуер като услуга), управление на софтуерни лицензи, управление на контакти, професионални анализи и други.
Enterprise
Планът Enterprise струва $129 на потребител на месец при ежемесечно заплащане и $109 на потребител на месец при годишно таксуване. Получавате всичко от предишните планове, както и ваш собствен виртуален агент, тестова среда, дневник за одит и въвеждане на 20 000 плащания на месец на акаунт.
Заключение
Freshservice предлага един от най-добрите инструменти за база знания на пазара. Лесно е да започнете да работите с него и е изключително добре разработен, което гарантира отлично преживяване по време на писане. Функционалността за база знания е една от най-добрите налични, но трябва да внимавате да не надхвърлите бюджета си. Въпреки че Freshservice е чудесен, цените могат да са доста ограничаващи, особено ако изберете по-скъп план с по-широк набор от функции. Ако обаче все пак се решите, няма да съжалявате.
Frequently Asked Questions
Не мога да открия базата знания на Freshservice
Базата знания в приложението Freshservice се нарича Solutions. Можете да я откриете в лявото меню. След като кликнете върху елемента, ще влезете в базата знания и можете да започвате да пишете.