Key takeaways
Pros
- База знания с пълен набор от функции
- Отличен текстов редактор
- Добре проектиран интерфейс
Cons
- Не биха били излишни по-добри функции за организиране
Базата знания на Zoho Desk предлага всичко, което бихте искали от софтуер за база знания. Лесна е за употреба, предлага всички необходими функции и работи без проблеми. Няма много за какво да се оплачете от базата знания на Zoho Desk. Трябва единствено да имате предвид другите функционалности, свързани с различни части на разширения пакет инструменти на Zoho Desk, както и цялостната цена и съотношение цена-полза.
Как да започнете работата си със Zoho Desk
Zoho Desk е добре познат хелп деск софтуер, който обслужва нуждите от клиентско обслужване на огромен брой бизнеси по целия свят. Познат е по-скоро като система за управление на запитвания, която може да се справи с важните за комуникацията с клиенти канали. Това включва функционалността Zoho Desk Community, каквото е името на базата знания.
За да започнете да използвате Zoho Desk, трябва просто да си създадете тестов профил. Няма да мине много време докато започнете да се запознавате с потребителския интерфейс. Трябва само да се регистрирате и впишете в профила си. Няма нужда да минавате през демонстрационни обаждания или да давате информацията на банковата си карта, за да започнете, което винаги оценявам във всеки тип софтуер.
Zoho Desk е добре разработено приложение с прост, но ефективен интерфейс. Изглежда професионално и е лесен за навигация. Опциите в главното меню изпъкват в контрастна тъмна лента в горната част на уеб приложението. Потребителският интерфейс на Zoho Desk е много изчистен и с подреден вид, но все пак аз лично сметнах някои неща за леко объркващи. Например, функционалността за база знания в Zoho Desk се нарича Help Center. Това може да е било просто малко недоразбиране от моя страна, но ми отне няколко минути търсене в Google, за да разбера колко лесно достъпна всъщност е функционалността за база знания в приложението.
Потребителско изживяване и функции
Сблъсках се и с друго леко объркване когато най-накрая отворих базата знания. но не успях да намеря опцията да напиша нова статия. За тези, които четат преди да са изпробвали софтуера, можете да намерете опцията с бутона “+” в дясната част на горния панел на менюто. Трябва да отбележа, че този бутон можеше да е много по-видим, за да направи потребителския интерфейс малко по-ясен за нови потребители. Не мога да не подчертая обаче, че това, което следва, е пример за отличен дизайн.
Редакторът за база знания е просто чудесен. Цялата важна функционалност за писане и форматиране е видима веднага, както и текстовите полета и възможностите за прикачени файлове. Почти няма от какво да се оплачете в текстовия редактов в базата знания на Zoho Desk. Освен това разполагате с някои допълнителни настройки за оптимизация за електронни търсачки, срок за показване на статията, категории и други.
Работата с редактора за статии е безпроблемна и няма да се сблъскате със затруднения при намирането на която и да е функционалност. Писането на статии е напълно безпроблемно и можете да добавяте изображения. Има и възможности за вграждане на видеоклипове, HTML код, таблици и други елементи. Винаги можете да превключите към преглед на цял екран, за да се фокусирате по-добре върху писането. Това е наистина чудесна база знания, на която не ѝ липсва нищо важно.
Когато запазите статията си, можете да се върнете към началния екран на базата знания, за да видите всички статии. Организацията на статиите, макар и достатъчна като функционалност, можеше да е по-удобна. Можете да изберете категория на статията в подробностите за всяка статия, но няма възможност да промените категориите наведнъж. Трябва да промените категорията за всяка статия поотделно, така че не забравяйте да го направите преди да я публикувате.
Цени
Цените на Zoho Desk включват три плана с различни цени според това дали искате да плащате на годишна или на месечна база. Всеки план надгражда набора от функции, така че от вас зависи колко желаете да плащате за този софтуер за база знания.
Standard
Планът Standard е най-евтиният план на Zoho Desk и струва €20 на потребител на месец или €15 на потребител на месец при годишен абонамент. Предлага всички важни хелп деск функции, като 5 имейл канала, помощен център (база знания), пет усъвършенствани уеб формуляра и поддръжка на социални медии за един бранд, както и други.
Professional
Планът Professional струва €30 на потребител на месец или €23 на потребител на месец с годишен абонамент. С този план получавате всичко от план Standard в по-голям обем – десет имейл канала, десет усъвършенствани уеб формуляра на отдел, телефония и много други.
Enterprise
Планът Enterprise започва от €50 на потребител на месец или €40 на потребител на месец при годишен абонамент. Получавате целия наличен набор от функции на Zoho Desk, който включва помощен център с множество брандове и статии с възможност за HTML персонализация.
Заключение
Като цяло, функционалността за база знания на Zoho Desk е силен претендент. Получавате всичко, от което се нуждаете в един текстов редактор и е малко вероятно да не откриете функциите, които очаквате и от които се нуждаете в редактор в база знания. Потребителският интерфейс е лесен за навигация и няма да се сблъскате с бъгове в това софтуерно решение. Въпреки че няма да са излишни малко по-добри функции за организация, за да управлявате статиите си, това е дребен проблем в иначе добре представящ се софтуер за база знания.
Frequently Asked Questions
Не мога да намеря базата знания в Zoho Desk
Базата знания на Zoho Desk се нарича Help Center. Просто кликнете върху Help Center в горното меню и ще бъдете пренасочени към базата знания на Zoho Desk.
Не знам как да създам нова статия в базата знания на Zoho Desk
Можете да създадете статия в базата знания на Zoho Desk като кликнете върху бутона + в горния панел на менюто. Там можете да откриете опцията за създаване на нова статия.