Key takeaways
Pros
- Бърза настройка и инсталиране
- Напълно безплатен софтуерен телефон
- Лесен и ясен за употреба
Cons
- Настройката може да не е много лесна за начинаещи
- Малко ограничен набор от функции
- Остарял (но функционален) дизайн
MicroSIP е практичен, прост, надежден и безплатен софтуер за софтфон, подходящ за широка употреба. Въпреки че не предлага много допълнителни функции или разширена функционалност, няма да сбъркате с MicroSIP. Предлага бърза инсталация и бърза настройка, като същевременно се фокусира върху ефективността и лесната употреба, вместо сложни трикове и функционалности с органичени сценарии за употреба. MicroSIP има няколко предимства, които го правят добър вариант, и се справя забележително добре.
Инсталация и настройка
Процесът по инсталацията отнема по-малко от минута. Приложението MicroSIP предлага минималистичен, остарял, но функционален дизайн с ясни опции. Няма сложни трикове, които да отвлекат вниманието ви от поставената задача, което харесвам в този тип приложения. Няма напомняния или ненужни известия, но също така в приложението липсва лесно ръководство за инсталация, което да ви преведе през целия процес по настройка. Докато създавате профила си, приложението предлага обяснения в подсказки за всяко от полетата, които трябва да попълните по време на настройката.
Без значение обаче коя ще кликнете, всяка от тях ви води към един и същ сайт с кратко ръководство и обяснение на всеки елемент от списъка за регистрация. Това ръководство е съвсем просто и не предлага подробно обяснение за нови потребители, което го прави по-скоро безполезно за начинаещи, които никога преди не са настройвали софтуерен телефон. Хубавото е, че дори и не знаете много за настройката на SIP телефони, можете да откриете лесни за следване ръководства онлайн (ние също имаме собствено ръководство за настройка и интеграция нна MicroSIP с LiveAgent).
В случай, че сте любопитни как да настроите MicroSIP, ето кратката версия. Можете просто да свалите приложението и да го инсталирате на компютъра си, както всеки друг софтуер за сваляне. След това кликнете върху бутона със стрелка в горния десен ъгъл на приложението и изберете Add Account (добавяне на профил). После въведете информацията за VoIP доставчик или устройство за провеждане на обаждания в хелп деск в съответните полета. Без значение какъв VoIP доставчик изберете, цялата необходима информация за настройката на MicroSIP трябва да бъде налична в профила ви или в настройката на хелп деска.
Функции и употреба
Простотата на това приложение продължава и в потребителския интерфейс и това е страхотно. След като отворите приложението, можете да започнете да пишете номер и да го наберете. Имате също и възможност да започнете видео разговор, да настроите силата на звука на говорителите или слушалките и микрофона си, да включите режим “не безпокойте” или да настроите функцията за автоматичен отговор.
Вторият раздел в приложението показва всички дневници на обажданията с име, номер и час на обаждането. Освен това можете да запазите контакти в прост, но ефективен списък с контакти в третия раздел в приложението. Като цяло MicroSIP е прост и лесен за употреба, което може да се очаква от този тип приложение. Всички функции работят добре и не се сблъсках с никакви значителни проблеми или затруднения докато използвам която и да е от включените функции.
Провеждането на видео обаждания беше бързо и лесно, а функции като списъкът с контакти и дневници на обажданията бяха доста прости за употреба. Единственото дребно неудобство е, че списъкът с контакти няма поле за запазване на профилите в социалните медии или други опции за контактите. Можете обаче да напишете свободна бележка за всеки от контактите.
Цени
MicroSIP е безплатно приложение без ценови планове или допълнителни такси за функции. Можете да свалите най-новата версия и да започнете да я използвате безплатно. MicroSIP не показва реклами и няма лимити за употреба в приложението.
Как работи интеграцията с LiveAgent?
Интеграцията на LiveAgent със софтуерен телефон MicroSIP е възможно най-добрата. Процесът по интергацията е много прост и отнема само няколко минути след като разберете как да добавяте нови профили в MicroSIP. Тази интергация със софтфон е директна, така че не се налага да използвате услуги от трети страни. VoIP номерът ви трябва да събе добавен първо към LiveAgent и след това трябва да създадете ново SIP устройство, което ще използва същия номер в конфигурацията.
След това можете да изберете преглед на това новодобавено устройство, който включва данни за създаването на MicroSIP профил, който може да бъде свързан със системата LiveAgent. Последната стъпка е да конфигурирате настройките си за обаждания (Voice – иконката с телефон в горния десен ъгъл на приложението LiveAgent) и да изберете новодобавения софтуерен телефон от MicroSIP като предпочитано устройство за набиране. Когато завършите тези стъпки, можете да започнете да правите и получавате обаждания директно чрез LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Не мога да започна или да приключа обаждане в MicroSIP
Можете да пробвате да разрешите проблема по няколко начина ако не можете да наберете или да затворите обаждане в MicroSIP. Можете да опитате да инсталиране отново MicroSIP с чиста инсталация. Проверете пак настройките на SIP профила си и всяко от полетата. Проверете дали сте набрали правилния номер в правилния формат и с правилен код. За да видите повече информация за възможните решения, разгледайте ръкодовството за откриване и отстраняване на проблеми на MicroSIP.
Не мога да получавам никакви обаждания с MicroSIP
Проверете отново дали регистрацията ви е активна. Можете да инициирате обаждания ако сървърът на MicroSIP е празен, но не можете да получавате. Уверете се, че сте въвели правилното потребителско име, профил, парола и домейн в регистрационната форма. Успешната регистрация се потвърждава със зелена иконка и статус Онлайн.