Управлението на запитвания е процесът по проследяване на запитвания от клиенти и инциденти чрез даването на уникален номер за запитване на всяко. Тази система може да се използва за приоритизиране и управление на запитвания чрез автоматизирани работни процеси.
Научете повече за управлението на запитваниятаosTicket ви предлага два начина да започнете. Можете да изберете версията с отворен код, която получавате напълно безплатно, или можете да започнете с безплатна 30-дневен тестов период на облачната версия, която ще ви струва само 9 долара на потребител на месец след края на тестовия период. Регистрацията изисква само основна информация, но е задължително да използвате фирмен имейл адрес. След като завършите процеса, ще имате възможност да се запознаете с интерфейса на osTicket.
Интерфейсът изглежда доста старомоден, но все пак функционален. Потребителите, които не си спомнят, че потребителските интерфейси някога са изглеждали така, може да имат някои затруднения с навигацията в началото, но това би трябвало да отшуми бързо, след като започнат да използват приложението. Най-хубавоте нещо в интерфейса на osTicket е, че е много фокусиран върху текущата задача и вие не се разсейвате с нищо маловажно.
Един от големите проблеми е видим още в самото начало и той е свързан с входа в системата. Всеки път, когато излезете от osTicket за известно време, ще бъдете разлогнати. Това не е толкова лошо, тъй като много от системите за управление на запитвания разлогват потребителите след известно време неактивност, за да предотвратят злоупотреби. Въпреки това, често е невъзможно да се впишете отново. Постоянно виждах грешката “Сесията ви е изтекла поради неактивност” и нямаше никакъв начин да се логна, защото грешката се появяваше постоянно.
Единственият начин да вляза отново беше да затворя браузъра и да изчакам известно време. Този проблем може да бъде решен като увеличите продължителността на потребителската сесия в настройките. Препоръчвам да го увеличите достатъчно, за да покрие целия ви работен ден, за да избегнете напълно описания проблем, но задължително заключвайте устройството си ако оставяте osTicket отворен.
Друго нещо, което може да се окаже проблем, е, че osTicket по начало има много необичаен или дори остарял начин за получаване на запитвания. Клиентите не могат директно да изпращат имейли към системата за запитвания, а трябва да достъпят уникален линк, който се генерира при регистрацията, и да изпращат своите запитвания чрез специален формуляр. Това не е най-гъвкавият начин за изпращане на запитвания и ще трябва да напомняте често за линка в уебсайта си, за да сте сигурни, че клиентите ви знаят как да изпращат запитвания към системата ви.
Нека погледнем какви функции можете да очаквате да срещнете в osTicket. Интеграцията с имейл присъства във всички планове, въпреки че е посочена само в безплатния план за управление на запитвания. Другите планове изброяват функции, включително такива като обслужване чрез имейл и телефон, безплатна сесия за обучение за работа със системата, управление на ъпгрейди и поддръжка, както и още няколко. Като цяло не дават голяма яснота за самата функционалност за управление на запитвания и какви функции предлага. Въпреки това, след като отворите приложението, можете да получите много по-добра представа за това какво да очаквате от набора от функции на osTicket.
Работата с osTicket не е лошо преживяване, но определено не е най-модерният софтуер за управление на запитвания. Все пак, трябва да отбележа, че по-голямата част от от интерфейса е ясен и работи много добре, след като посвикнете. Таблото за управление предлага много повече функции, отколкото описаните в страницата с цени на уебсайта. Получавате достъп до функции за отчети и анализи, както и някои стандартни функции за запитвания, като препращане и възлагане на запитвания, статуси, сливане, свързване и прехвърляне на запитвания и други. Много се радвам, се попаднах на всички тези базови функции в безплатен софтуер като osTicket.
Тествах системата за управление на запитвания, като самата за изпратих запитване чрез формуляра, който споменах по-рано. Формулярът за запитвания за клиентите е лесен за използване. Изисква имейл адрес, име и телефонен номер, като само имейл адресът и името са задължителни полета. Всички потребители също трябва да изберат тема на запитването. Формулярът се оказва доста лесен за употреба и може да спомогне за добрата организация в хелп деска ви. Изпращането на имейл обаче си остава най-широко използвания начин за изпращане на запитвания
Запитванията пристигат почти мигновено в системата, което е страхотно. Интерфейсът на osTicket е доста по-добър след като отворите запитването. Преоразмерява се, за да се адаптира към по-дългите съобщения и всичко е ясно видимо. Полето за отговор на запитването също е добре проектирано и предлага достатъчно пространство за отговор. А най-важното е, че всички функции са ясно видими. Тези неща може да не изглеждат толкова впечатляващи на пръв поглед, но нека не забравяме, че пред нас имаме много евтин или дори безплатен софтуер за управление на запитвания.
Частта за отговор на запитването през интерфейса също показва допълнителни функции, като шаблони за отговори и опции за редактиране на текста. Разполагате и с всички стандартни функции за форматиране на текст, с възможност за прикачване на мултимедия, връзки, неномериран списък, HTML или дори визуални елементи като линии. Една интересна функция е възможността за превключване в режим на цял екран, който значително увеличава полето за отговор на екрана. Това може да бъде полезно за потребители, които използват устройства с по-малки екрани. Можете също да оставяте вътрешни бележки в запитванията.
Въпреки че osTicket на пръв поглед може да изглежда като доста компромисно решение, той определено предлага всичко необходимо, за да обработвате запитванията успешно. Единственият съществен недостатък е фактът, че клиентите трябва да се свържат с оператор чрез система за изпращане на запитвания, вместо просто да изпратят имейл. Въпреки това, дори и тази слабост може да се окаже предимство в правилната ситуация и при определени условия.
osTicket се предлага в три различни версии с различни цени. Това не са точно различни ценови планове, а по-скоро различни версии на един и същ софтуер с някои различия. Нека да разгледаме с какви варианти за избор разполагате.
Версията на osTicket с отворен код е налична безплатно и ако имате нужда от съдействие, можете да потърсите отговор в общността. Тази версия предлага само базова интеграция с имейл. Можете да я свалите от уебсайта на osTicket без да заплащате нищо.
Версията на osTicket на облак е единствената, която предлага 30-дневен безплатен тестов период. Ако решите да продължите да я използвате, цената е $9 на потребител на месец. Включени са всички налични функции, включително поддръжка и обслужване по имейл и телефон, безплатна опознавателна сесия, обновления и поддръжка, стабилна инфраструктура и гарантирана работа без прекъсване, както и ежедневно запазване на резервни копия на информацията.
Няма обявени цени за опцията за виртуално устройство от osTicket. Цената е персонализирана въз основа на вашите изисквания. В тази версия osTicket ще бъде персонализиран според нуждите на бизнеса ви, така че ще получите специализирано решение.
От една страна, osTicket предлага доста добра система за управление на запитвания с важни функции изцяло безплатно, но от друга страна има някои ограничения при използване. Въпреки това, osTicket е претендент, пълен с изненади. Ако не ви притеснява задълтителното използване на формуляра за запитвания, osTicket може да бъде много добро решение за управление на запитвания за вашия бизнес, въпреки че не е толкова гъвкав, колкото някои други подобни софтуери.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Сайтът ни използва бисквитки. Ако останете, приемаме, че сте съгласни да използваме бисквитки, както е описано в политиката за поверителност и бисквитки.
Отговаряйте на повече запитвания с нашия хелп деск софтуер всичко-в-едно. Опитайте LiveAgent безплатно за 30 дни. Не се изисква кредитна карта.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team